Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

valaki ezt mondja valaki azt!
ahány ház annyi szokás.haverom 900-as kawája SE INDUL +10 BE SE.
A MÁSIK HETENTE BERUGJA 20 PERCIG JÁRATJA.
ENYÉM MEG ÁLL LASSAN HÁROM HONAPJA.
Tizenéves gépeknél ez már előfordul....kavicsfelverődés és hasonlók......persze eleve lehet némi gyártási hiba is.......
Sziasztok!Segitség kellene robogó porlasztó ügyben.kymco zx et rakok össze és a bontott porlasztómon az alapjárati fuvoka helyett csak egy buvárcső van ugyanott.Sajnos ennek a felső része el van rakódva még a levegőcsavar furata alatt.Hogy tudnám kitisztitani mert kb 0.5 mm es a cső furata.A képen a Honda dio porlasztója van,az enyém majdnem ilyen csak az alapjárati fuvoka ahol van ott egy rézcső megy fel és az van fent elrakódva.Vizkőoldó, esetleg citromlé nem lenne jó szerintetek?
Valamint a gyujtótrafónak melyik csatlakozója a test- a zöld jelzésű vagy a szintelen fekete?Mert szerintem a zöldre a CDI től a vezeték megy a jeltelen meg a test,de lehet hogy rossz.
Előre is kösz!

Üdv
de hogy pattoghat le?
mi évekig verekedtünk egy etz telószárral aztán végig hibátlan volt
pedig a keleti fritzek eléggé spórolós dolgokat csináltak
Elkaptam:) Itt is olyan idő lenne, mint a tesztpályán..., na nem sivatagi, csak a meleg hiányzik
A pótlás párezer persze csak a felverődéseket érdemes, nagyobb hiányokat már nem annyira........
legyen úgy.. én nem vagyok benne az ilyen munkavégzésekben
de a teló nálam tuti többet mozog ha bevadulok rendesen a terepen
60 pénz meg nem olyan összeg hogy barkácsoljon az ember, mert tuti nem szimóra lesz......
Körkörösen le van válva?
discovery-n honda történelem most
Párszor mozog?.....hát nem tudom, legutóbb mikor éjszaka a kamionnal árut terítettem az emelőfal legalább 100X volt használva, de lehet, hogy többször is. Mikor vagont rakodtam Weimarral napi 3-4 48t-ás vagon szenet raktam ki egyedül sofőrként is(igaz nem most volt) és a kanálba kb 3-4 mázsa szén fért.....na meg a kukás autók....ott is egész nap járnak a munkahengerek és ezeket újítják fel ezzel a technológiával és ott 140-180 bar van nem olyan kevés mint egy telóban. Jó lesz az oda.....szerintem.
Én is így szoktam javíttatni Bp.-n.
Bontott villa 60e :S
mennyi pénz az új?
teló izeg-mozog mindig, egy hidraulika meg alig párszor naponta, sóderos billencs is kitolja 1 nap 5x, esetleg egy traktoros emeli fel többször
Akkor milyen megoldás van rá?
Sziasztok!
Valaki megtudná mondani a gyári kompresszió adatot MBX 125-ösnél?
a hidraulikus munkahenger,meg a hidraulikus lengéscsillapító nem ugyanazt a feladatot látja el,ebből kifolyólag az igénybevételekkel szemben támasztott követelményei is másak.a galvanizáció meg nem szünteti meg az oxid réteget.
Én októberbe leengedtem a porlasztókból a benzint,kivettem az akkut és majd ha jóidő lesz beindítom.Addig meg minek kínozzam ilyen hidegbe?
Ha a hidraulikaszárnak megfelel, gondolom teleszkópszárnak is jó lesz. Galvanikus megoldással tölt réteget a hiányos részre, és síkba munkálja.
Ő a Makai! Elköltözött a hajógyárból! De a környéken van valahol. Talán Csopak, vagy Paloznak?
meg a te pénzed....
ez tipikus "olcsójános" megoldás!á, jó lesz az úgy is!ahhoz ,hogy megszüntesd a felületi réteg alatt kialakult oxidációt, úgy alá kellene dolgozni,hogy már az nem igazán érné meg.inkább vennék hozzá a bontóból szárat.ráadásul,hogy rézzel kipótolni....szerinted miért raknak rá gyárilag ilyen kemény bevonatot?de a te motorod...
minek kellene járatni? nem hószán az...
Van egy 400-as kawám. több mint 2 hónapja nemvolt beinditva.
azt mondják hidegbe nem is fogom.mit tegyek,kicsit járatni kéne!
Köszi!
Utánaérdeklődök.