valaki ezt mondja valaki azt!
ahány ház annyi szokás.haverom 900-as kawája SE INDUL +10 BE SE.
A MÁSIK HETENTE BERUGJA 20 PERCIG JÁRATJA.
ENYÉM MEG ÁLL LASSAN HÁROM HONAPJA.
Sziasztok!Segitség kellene robogó porlasztó ügyben.kymco zx et rakok össze és a bontott porlasztómon az alapjárati fuvoka helyett csak egy buvárcső van ugyanott.Sajnos ennek a felső része el van rakódva még a levegőcsavar furata alatt.Hogy tudnám kitisztitani mert kb 0.5 mm es a cső furata.A képen a Honda dio porlasztója van,az enyém majdnem ilyen csak az alapjárati fuvoka ahol van ott egy rézcső megy fel és az van fent elrakódva.Vizkőoldó, esetleg citromlé nem lenne jó szerintetek?
Valamint a gyujtótrafónak melyik csatlakozója a test- a zöld jelzésű vagy a szintelen fekete?Mert szerintem a zöldre a CDI től a vezeték megy a jeltelen meg a test,de lehet hogy rossz.
Előre is kösz!
legyen úgy.. én nem vagyok benne az ilyen munkavégzésekben
de a teló nálam tuti többet mozog ha bevadulok rendesen a terepen
60 pénz meg nem olyan összeg hogy barkácsoljon az ember, mert tuti nem szimóra lesz......
Párszor mozog?.....hát nem tudom, legutóbb mikor éjszaka a kamionnal árut terítettem az emelőfal legalább 100X volt használva, de lehet, hogy többször is. Mikor vagont rakodtam Weimarral napi 3-4 48t-ás vagon szenet raktam ki egyedül sofőrként is(igaz nem most volt) és a kanálba kb 3-4 mázsa szén fért.....na meg a kukás autók....ott is egész nap járnak a munkahengerek és ezeket újítják fel ezzel a technológiával és ott 140-180 bar van nem olyan kevés mint egy telóban. Jó lesz az oda.....szerintem.
mennyi pénz az új?
teló izeg-mozog mindig, egy hidraulika meg alig párszor naponta, sóderos billencs is kitolja 1 nap 5x, esetleg egy traktoros emeli fel többször
a hidraulikus munkahenger,meg a hidraulikus lengéscsillapító nem ugyanazt a feladatot látja el,ebből kifolyólag az igénybevételekkel szemben támasztott követelményei is másak.a galvanizáció meg nem szünteti meg az oxid réteget.
ez tipikus "olcsójános" megoldás!á, jó lesz az úgy is!ahhoz ,hogy megszüntesd a felületi réteg alatt kialakult oxidációt, úgy alá kellene dolgozni,hogy már az nem igazán érné meg.inkább vennék hozzá a bontóból szárat.ráadásul,hogy rézzel kipótolni....szerinted miért raknak rá gyárilag ilyen kemény bevonatot?de a te motorod...
ahány ház annyi szokás.haverom 900-as kawája SE INDUL +10 BE SE.
A MÁSIK HETENTE BERUGJA 20 PERCIG JÁRATJA.
ENYÉM MEG ÁLL LASSAN HÁROM HONAPJA.