az egy japán belpiacos motor,és azért olyan a teleszkópszár,mert a sós tengeri levegő -a kikötőben(míg arra vártak,hogy megteljen a konténer motorokkal),meg a hajóút alatt- szépen megdolgozta.ezért is lehet viszonylag olcsón hozzájuk jutni.jobb ha a többi (főleg az oxidációra hajlamos) részét is átnézed.csavarok,csatlakozók,csapágyak stb.
hello!Lenne egy kérdésem!Husqvarna sm 125-nek (2000 évj)
fessz. szabályzója hány amperos?a tekercsnek a vége felvan hozva és a fesszabályzó testeli le mind 2 végét..vagy ha valaki tudna ajánlani fesszabályzót az is jó lenne!elöre is köszönöm!
hello,,elkelt a gixer ,vagy meg megvan?kellene az a hengerfej,de komlekt,tomitessel,szelepdeknivel annak a gumi tomitessel ,tehat komplekt,,ja a csavarok is kellenenek.......ha mag van ird meg az arat ,ha nincs akkor meg hogy nincs
Pal Csabi
Ez egy zxr400 apró kavicsokat felvert a kerék gondolom és csak levan pattanva egy kicsit a legnagyobb leverődés kb akkor mint egy golyós toll vége vagy egy kicsit nagyobb. valami elérhetőséget adjatok lécci ahol ezzel az eljárással dolgoznak amit említettetek. Már 15-re össze szeretném rakni évadnyitóra :D
Vagy valaki aki esetleg csinált már ilyet akkor leirná hogy mégis hogy is kellene,mert nem akarom elcseszni a telómat.
Szervizbe meg nem akarom vinni mer kb 10 e ft-ba is kerül és ki tudja hogy csinálják meg,ezért én szeretném megcsinálni.
Drasztikus teljesítménycsökkenés ebbenaz esetben akkor lehetséges, ha elállítódott a gyújtás, kopott a gyűrű, elvan dugulva a kipufogó,ha alapjáraton járó motor esetében a tenyeredet odatartva érezni kell a gáz ütését.
én csak érdeklődnék hogy a Honda VFR 400R NC21 és NC24 blokkja ugyan az-e?mert valahol azt olvastam h csak az NC30ass blokk teljesen más.illetve hogy honnan lehetne NC21-be alkatrészeket szerezni?
még esetleg olyat mondott a szerelő hogy a megszakítómat cseréljem ki mert ami benne van annak az a kis rugó szerűsége az meg van picitt nyúlva és nem úgy ugrik vissza a megszakító!
Inkább ne kinozd ezzel a járatással ilyen hidegben. Az olaj ilyenkor nagyon hideg, a legtöbb kopás pedig hideginditáskor keletkezik a motorokon, mert nincs még rendes kenés. Ha más mindenképpen be akarod inditani, akkor karburátorokból engedd le a régi benzint, bár 3 hónap alatt sok baja nem lehetne, aztán egy autó aksit köss rá bikaként hogy ne merüljön le a motoré, és mehet az inditózás, játszás a szivatóval, de a gázkart ne huzigáld. Meg nem árt előtte betolni meleg helyre egy-két napra hogy átmelegeden. Én igy szoktam.
csá! nekem van egy etz-m és olyan bajom van vele hogy végsebességre nem megy! még a nyáron ment 110 et de most 80 nál megáll a vége! erő az van benne jól gyorsul csak végsebességre nem megy! fulladni nem fullad! nem tudjátok mi leeht a gond?
Hogy szokás kiszedni villanyakat a helyéről? Minél humánusabb módon természetesen
fessz. szabályzója hány amperos?a tekercsnek a vége felvan hozva és a fesszabályzó testeli le mind 2 végét..vagy ha valaki tudna ajánlani fesszabályzót az is jó lenne!elöre is köszönöm!
Pal Csabi
tudnátok abban segíteni hogy lehet CBR 600F4i-re vészvillogót szerelni utólag?
Szervizbe meg nem akarom vinni mer kb 10 e ft-ba is kerül és ki tudja hogy csinálják meg,ezért én szeretném megcsinálni.
Valaki tudna segíteni abban,hogy honnan tudnék leszedni netről
szerelési útmutatót suzuki rf 400 vc első teleszkóp szimering cseréléséhez?
nekem már szeptember óta áll
de a 20 perc járatás meg kevés, mert gondolom nem félgázon járatja
TUD valaki egy jó megbizható korrekt áron dolgozó MOTORSZERELÖT HEVES V Nógrád megyében? Krossz mocirol lenne szó..