Sziasztok! tud valaki olyan embert (szerelőt) aki villákat javít. Olyan problémám lenne h le van patoggva néhány helyen a króm rész újra lehet krómozni vagy valami más megoldás? segítségetekt előrre is köszönöm!
Sziasztok! Mostanság vettem egy Koso Rx1n típusú uni. műszerfalat, amivel minden okés is, csupán egy "apró" gondom van, hogy a fordulatszámmérő nem akar megmozdulni... oda kötöttem, ahova a bekötési rajz alapján kell, de semmi hatás... ha valaki tudna segíteni nagyon megköszönném, bárminemű tanácsra vevő vagyok.
1. Rendben, köszi! Megcsörgetlek ha el nem felejtem
2. Ez még ráér végülis, nyelvel meg úgysem tudsz ellenállást mérni
3. Van az index relé - piros karika. Ezzel egy vonalban lehet ez az EAL, vagy bármi más - sárga karika. Valami tartófül van ott nekem, csak hozzá kütyü nincs
1, szívesen, holnap reggel rá tudok nézni (talán már, ma késő este is - csak csörgess meg, el ne felejtsem munka után)
2, Te, ha lejössz kimérheted, de én ehhez (főleg műszer híján) kevés leszek. Max. úgy tudom mérni, mint régen a 9V-os elemet: nyelvvel...
Te Kutya! Nincs kedved megnézni pár apróságot?
1. Biztosíték dobozba hova milyen vezetékek mennek szín szerint. Ott akkor megtalálhatjuk ezt az EAL-nak nevezett dolgot is.
2. Gyújtás doboz gépkönyv alapján kimérés multiméterrel, stimmelnek-e az adott adatok a manuallal.
Tudom nem apró kérés
Hozzávetőleg mennyibe lenne egy ktm 640 lc4 (2001) forgalomba helyezése?!
Aki csinált már hasonlót legyen szíves megírni, hogy körülbelül mennyi!
Köszönöm