Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor nemaz lehet a baj hogy valami test hiba lehe? lehet hogy a hagyományos izzonak nem kel ojan tőkéletes érintkezés.
az lehet hogy az a bolti ledes izzók addig bírják
én mielőtt felpakoltam teszteltem pár nap akkun meg töltőn is...pedig a töltő üresjáraton 15 voltos
én abból a boltiból nem nézek ki semmi jót.....
Sziasztok!A tanácsotokra lenne szükségem!Érdeklődnék hogy milyen jó olajat használjak a benzinhez 50es Gilera DNA-hoz és hány grammos görgőt ajánlotok ahhoz hogy kicsit jobban mennyen?
biztos tudod,hogy hogy működik az az általad vákum dobnak nevezett rezonátor tartály,ha a karbi és a benzincső közé akartad berakni?
igazad lehet,nemis szeretnék vitatkozni,csak abbol indultamki,hogy autóba szerettem volna venni,és mindenhol azt mondták csak az ugy jó ha a 12v megvan. Máskép a ledes izzó kb.2 hetet fog birni.
ok.meglessz nektek
kössz
Karbi és henger közé. link
A linken találsz valamit róla a motorok - autók / simsim s51 versenyre készitve / Yeis alatt
k.krisz03@gmail.com
nekem ő csinálta (van sok mindene csak nem találom a weblapját)
doboz minden nélkül 2 ezer volt
én inkább beöntöttem műgyantába az egészet
az a biztos

a bekötésnél a polaritásra kell csak ügyelni
kimérni a pozitív szálat, szinte minden gépnél ez az állandó, a negatív meg a kapcsolótól jön
Halványan világít egyfolytában,Látszik ,hogy vmi gond van...Villogni ugyanúgy villog mint a másikkal.
Az ellenállás max 500 huf/db és akkor drágán vetted. Bár az írásod egy részét nem értettem mert ilyenkor inkább a nagyon gyors villogás a gond nem a halvány fény.
Ja és köszönöm a seggitséget,találtam is 3400ftért .Csak ki kell cserélnem a relét és működik is?
Kellene az a cím vagy weboldal.Gondoltam elviszem vmi riasztóshoz,vagy vmi guruhoz de inkább bevállalnánk a haverral...
miért kellene fix 12v?
ezek a "fényes" ledek már világítanak 3,0v-nál jól 3,7 ig még nem is melegszik, 4,5 volton már elolvad egy idő múlva
4 led kell sorban mindenféle ellenállás nélkül
szóval 4x3v=12v (álló motor, esetleg alapjárat)
és 4x3,7v=14,8 ettől több meg nincs egy rendes gépben
ha még belevesszük a vezetékek,csatlakozók miatti veszteséget meg hogy kicsi melegedést bír is az a led, akkor egy kis túltöltés is belefér
amúgy nekem 10vnál is egész jól villog az index......
hali srácok a vákum dobot a karburátor és a henger közzé kell be kötni vagy a karbi és a benzin cső közzé elölre is thx
led indexhez tehetsz te akármilyen ellenállást nem fog villogni a gyári terheléses rendszerű relével
szoktak égőt betenni terhelésnek leszigszalagozva stb de ennek nem sok értelme van
vannak elektronikus index"relék" ami ehhez kell
nekem csináltak olyant ami 6v-24v ig villogtat teljesen teljesítmény függetlenül
ha érdekel megadom a címét, olcsóbb mint a bolti indexrelé
sajnos a ledes irányjelzőnek fikx 12v kell ,ha neminditod el a motort nembiztos az aksidban anyiáram van pont 12v. vagy tőbb vagy kevesebb. ha a motor jár akkor meg a generátor töltése miatt. ezt csak egy rellével tudod áthidalni . gondolom én.
jól írtad, jóval! kevesebb áramot használ, ezért nem megy a gyári relével. Vagy veszel hozzávaló indexrelét, lehet venni univerzálisat 2-4 ezerért már direkt ledes indexhez, vagy raksz be ellenállást, ami meg filléres megoldás, csak ki kell számolni hány ohm-osak kellenek.
Tisztelt forumozók!Kérdésem lenne hozzátok...motoromra a minap LEDes indexeket szereltem rá de nem működik.Ha elöl a gyári index van akkor semmi gond,működik minden első -hátsó,. de ha bekötöm az elsőket is(LED)akkor csak halványan világítanak.Cserélgettem a vezetékeket de semmi.Elvileg a LED es index is 12V nem értem a problémát.Vki azt mondta,mivel kevesebb áramot használ lehet,hogy kell neki vmi plussz,sajnos nem értek hozzá.Ha tudnátok vmi tippet adni ?
igen, egyben a fesszabályzóval.
Elég ha egyik fázis egyenirányitója megszakad, máris 1,73-ad lesz a feszültség.
Sziasztok!
A segítségetekre lenne szükségem, haverom áthozta aprilia sonicját, elektromos gondja van, bütyköltük méregettünk, és arra jutottunk, hogy a töltés és világítás körben nincs több 6Voltnál.
arra gondolok, hogy vagy fesszabályzó, vagy egyenirányítási gond lesz. A kérdés az lenne, hogy hol vannak az egyenírányítók, talán egyben a fesszabályzóval?
Igazatok van,csak hát ezt 6000 felett kell tartani h legyen egy kis tatalék benne,mivel másodlagos motor lesz belöle,ezért szeretném kicsi piszkálgatni. kössz szépen
feltéve,hogy a két karburátor ugyanazokkal a belső geometriai paraméterekkel rendelkezik(fúvókatű,kehelycső,fúvókák,tüzelőan
yag oszlop stb.),de ennek kicsi a valószínűsége,és ebben az esetben is csak megegyező fogyasztás lehetséges,mivel a motor ugyanakkora fordulaton üzemel,egyforma mennyiségű levegőt tud beszívni,és ahhoz valószínű ugyanannyi benzin fog keveredni.és én azt írtam,hogy fogyasztáscsökkenést nem lesz.
(terhelés helyett gázállást kellett volna írjak,hogy egyértelműbb legyen.)
és általában nem csak egy állandó sebességgel közlekedünk,de azt is el kell érni.
Előbb számold ki hogy 10 000-es fordulatszám esetén, hányszor kell annak a szegény dugattyúnak le-fel mozogni másodpercenként ! és ha nincsen versenycsapatod, akik egy hajtókarszakadás esetén azonnal motorblokkot cserélnek, inkább tegyél le a túlpörgetésről.Tudod az én öreg 750-es Hondám 10 000-et pörögne, de én 6000 fölé nem pörgetem. Üdvözlettel:Öregmotoros.