hát megpróbáltuk, de nem csinált semmit!
úgy csináltuk, hogy kiszedtem aztán ráindítottunk a motorra, de nem mozdult semmit... én azt gondoltam, hogy inkább felhúzza a tűt, mert ahogy szétjött a rúgó kinyomta...azt ahogy belerakom összemegy.... és ha indítasz még jobban felhúzza.... mint a kézi szivató
hali!
megtudná mondani nekem, hogy piaggo typhoon-on hogyan működik az automata szívató? és hogyan lehetne ellenőrizni, hogy jó?
Én kiszedtem a karbiból, két vezeték megy rá!
először is, a főtengelyt jelre állítod.. alul a hol a gyujtás van, ott van egy ilyen buzi alakú cucc, az adja a jeled.. azon látsz egy ilyen jelet hogy |T
és a vonalat, pontosan a jeladó elé kell állítani
ha megvagy a felső holtpontra állítással, akkor fogod a kipufogó tengelyt, beteszed a helyére, úgy hogy az 1es nyilacska a hengerfejed osztás síkjára nézzen, a kettes pedig függölegesen felfelé.. és figyelsz arra, hogy akkor lásd ezt a két jelet, amikor FESZES! a kipufogó oldalon a lánc
magyarul megfeszitett lánc mellett kell betenni, kézzel megfeszited a láncot kicsit, és berakod a tengelyt jelre.. vigyázol h ne tekerd el a főtengelyt.
utánna a kettes nyilacskától leszámolsz 13 csapnyi távolságot a láncon, és a 13. csaphoz beteszed a szívó oldali tengelyt, ugy hogy a 13 csapnál legyen pontosan a szívó tengelyen a 3as nyíl..
utánna lehúzod mindkét vezérmü tengelyt
beteszed a felső láncvezetőt
majd a henger oldalán a láncfeszítőt
és kézzel át tekered a blokkot. ha mindent faszán csináltál, és megfeszített lánc mellett tetted be a kipufogó tengelyt, akkor ha ismét felső holtpontra tekered a főtengelyt, a jeleid jó helyen kell hogy legyenek
arrol a két jeladós megoldásrol, tolhatnál fel egy képet
lehet teljesen új sőt még annál is újabb sosem fog begyulladni ha egyszer beköpte ......ki kell égetni rendesen hogy piros legyen és ha szerencséd van menni fog ha nem 4 újat....
Csak óvatosan azzal a kiégetéssel mert ronthat a gyertyán. Én a helyedben csak alaposan megtörölném egy tiszta rongyal szárazra. Én így csinálnám de lehet hogy tévedek?!
Én a következőt tenném:akku teljesen feltölt,4 db gyertya kiszerel,gyertyák nélkül alapos indítózás,gyertyák "kiégetése",összeszerelés majd Próba!
A leírásod alapján tökéletesen üzemelt mielőtt leraktad,szerintem csak "megszívta" magát,meg ahogy látom te is!
úgy csináltuk, hogy kiszedtem aztán ráindítottunk a motorra, de nem mozdult semmit... én azt gondoltam, hogy inkább felhúzza a tűt, mert ahogy szétjött a rúgó kinyomta...azt ahogy belerakom összemegy.... és ha indítasz még jobban felhúzza.... mint a kézi szivató