Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát megpróbáltuk, de nem csinált semmit!
úgy csináltuk, hogy kiszedtem aztán ráindítottunk a motorra, de nem mozdult semmit... én azt gondoltam, hogy inkább felhúzza a tűt, mert ahogy szétjött a rúgó kinyomta...azt ahogy belerakom összemegy.... és ha indítasz még jobban felhúzza.... mint a kézi szivató
dugd rá az akkura aztán ha kijön a közepe akkor működik
hali!
megtudná mondani nekem, hogy piaggo typhoon-on hogyan működik az automata szívató? és hogyan lehetne ellenőrizni, hogy jó?
Én kiszedtem a karbiból, két vezeték megy rá!
Na ez jó, el is mentettem a leírást meg feljegyeztem, még hasznomra válhat
ezé jó a kétté
először is, a főtengelyt jelre állítod.. alul a hol a gyujtás van, ott van egy ilyen buzi alakú cucc, az adja a jeled.. azon látsz egy ilyen jelet hogy |T
és a vonalat, pontosan a jeladó elé kell állítani
ha megvagy a felső holtpontra állítással, akkor fogod a kipufogó tengelyt, beteszed a helyére, úgy hogy az 1es nyilacska a hengerfejed osztás síkjára nézzen, a kettes pedig függölegesen felfelé.. és figyelsz arra, hogy akkor lásd ezt a két jelet, amikor FESZES! a kipufogó oldalon a lánc
magyarul megfeszitett lánc mellett kell betenni, kézzel megfeszited a láncot kicsit, és berakod a tengelyt jelre.. vigyázol h ne tekerd el a főtengelyt.
utánna a kettes nyilacskától leszámolsz 13 csapnyi távolságot a láncon, és a 13. csaphoz beteszed a szívó oldali tengelyt, ugy hogy a 13 csapnál legyen pontosan a szívó tengelyen a 3as nyíl..
utánna lehúzod mindkét vezérmü tengelyt
beteszed a felső láncvezetőt
majd a henger oldalán a láncfeszítőt
és kézzel át tekered a blokkot. ha mindent faszán csináltál, és megfeszített lánc mellett tetted be a kipufogó tengelyt, akkor ha ismét felső holtpontra tekered a főtengelyt, a jeleid jó helyen kell hogy legyenek

arrol a két jeladós megoldásrol, tolhatnál fel egy képet
nekem ket jelado van es a ket butykos kozt meg van egy kis lanckerek........tudod ez jo regi
Akkor vedd ki az 1-es hengerből a gyertyát, és csinálj úgy egy felső holtpontot...
de az enyemen 2 jelado van
az az :) ott az igazság
Így:
lehet teljesen új sőt még annál is újabb sosem fog begyulladni ha egyszer beköpte ......ki kell égetni rendesen hogy piros legyen és ha szerencséd van menni fog ha nem 4 újat....
Persze azért mondtam hogy csak óvatosan.
Nam arra a kiégetésre gondoltam mikor izzik a porcelán.....csak light-osan
ha gondolod, vegyél fel msnre és segítek.. ugyanilyen motorom volt, csak 89-es..
Csak óvatosan azzal a kiégetéssel mert ronthat a gyertyán. Én a helyedben csak alaposan megtörölném egy tiszta rongyal szárazra. Én így csinálnám de lehet hogy tévedek?!
Üdvözöllek a motorosok között .Adatlapodat töltsd ki. Tudod itt csak arccal ellátott emberekkel fórumozunk. Nekem is 86-os motorom van.Honda .
mndja mar meg nekem valaki hogy kell egy 86 os gsxr750nek a vezermujet beallitani
Én a következőt tenném:akku teljesen feltölt,4 db gyertya kiszerel,gyertyák nélkül alapos indítózás,gyertyák "kiégetése",összeszerelés majd Próba!
A leírásod alapján tökéletesen üzemelt mielőtt leraktad,szerintem csak "megszívta" magát,meg ahogy látom te is!
kössz az infót 12e ft-ért vettem bele 4 zsir uj gyertyát ugyhogy biztos nem az a baja
Beállítási adatok meg ilyesmi?!
Tudna segíteni valaki hogyan állítsam be a gyújtást?! '89 honda cr125
cseréld ki a négy gyertyát mert ha taknyos sose fog begyulladni.....
Mé csak decemberben? Igen rövid hónap az !