Nézd meg a testelését, mert ha nem ilyen baj van, akkor lehet legyengült a mágnesek ereje a lendkerékben, Addig is keress egy kontaktsprét és a csatlakozásokat fújd be. Ez a halványság hirtelen jött be? Mert ha igen , akkor testelési hibát keress a lámpafej környékén.
joszef.petro!
Köszi az áldást a 4-5 apró gyerekre!
A motor amin halovány a világításom, az egy
Aprilia Tuareg Rally 125. Az izzó pedíg 12V 35-35W kettő darab
Halovány mint 1 döglődő szentjánosbogár....
Köszi a segítséget!
pontosan nem tudom,de általában a karburátor, a vezérműtengely vagy az elektronika szokott a fojtás tárgya lenni.
kockázatok és mellékhatások tekintetében,kérlek olvasd el az előző hozzászólásokat,vagy kérdezz még bátran.
ezért utaltam az eredeti állapot visszaállítására,bár az adja magát hogy az eredeti állapot eléréséhez eredeti alkatrészek kellenek az alap beállítási értékekkel.egyébként meg lehet,hogy van képzettsége,és az sem biztos,hogy szervizekben jobb munkát végeznek.fel kell hívni rá a figyelmet,hogy ez egy összetettebb feladat,és nem feltétlenül helytelen.a fojtás helyére kérdezett rá,de azt sajnos én sem tudom hogy ezt a motort hogyan fojtották le.először ezt kell tudni ahhoz,hogy megtudjuk milyen módosításokat kell elvégezni,és ennek mi az anyagi vonzata,utána meg döntse el ő hogy kitart-e még az elképzelése mellett,és ha igen, hogy akarja megvalósítani.
ez a fajta "teljesítmény növelés" még elfogadható a számomra,az megint más kérdés,hogy egyetértek-e vele,de a tuningolásban én nem szoktam segédkezni.
egyébként én HÁTRÁNYOS áramlási és keveredési viszonyról beszéltem,és ha a fúvókatű teljes kiemelését korlátozó tényezőt megszüntetjük,akkor a a tolattyú is feljebb tud emelkedni a légtorokban ami hasznos keresztmetszet növekedést eredményez,vagyis az áramlás akkor is megváltozik.
Azzal, hogy a folytást kiveszi már 30 %-al nagyobb az áramlás ! Egy esetben nem, ha a karburátorban van a fojtás , úgy hogy a siber emelése van korlátozva.
A fórumon kérdezi, mit tegyen, akkor gondolod, hogy a fojtások kiszedése után kicseréli a karburátorokban a főfúvókákat , beállítja az alapjárati keveréket, alapjáratot..? Ha érdemben akarna valamit tenni,akkor nem érdeklődik, hanem bemegy a szervizbe, megbeszéli velük kiszedeti ,átalakíttatja és kész. Nem áll neki képzettség nélkül szétbombázni egy műszert. Ezért rizikó itthon motort venni. Erős példa, de találkoztam olyan motorral, rá volt hegesztve a főtengelyre a lendkerék.
a 100 le-s korlátozás a német piacra a legjellemzőbb,de azzal hogy valaki megkeresi és kiszedi a fojtást előidéző alkatrészt,majd kicseréli az eredetire,amivel a gyári teljesítmény értékeket el tudja érni, még nem fogja tönkretenni a motorját.nem fog az semmiféle áramlási vagy keverési viszonyt hátrányosan megváltoztatni,hiszen eredetileg arra a teljesítményre lett tervezve a motort.
Gondolom tudod mit teszel.Kiszeded a fojtást, megváltoznak az áramlási, és benzin-üzemanyag keverési viszonyok, elszegényedik a keverék. Aztán majd megint jössz a fórumra,-vagy akinek eladtad-,hogy elégett a szelepem, leszakadt a feje , tönkretette a dugót , hengerfejet, mit tegyek . Elmondtam a véleményemet . Majd ha eladod , mondjad neki mit "szereltél".
Nekem jó a Lidl-es. 1 A-t tud az is. több meg úgysem kell egy 10 Ah motor akksihoz. Kocsiakksinál tényleg csak csepptöltés, de arra nagyon szuper.
9. éves az akksim 1,6-os autóban, és még bírta a -10-et.
Igen de volt most ez elött egy Kawa Gpx 750 kb 100 le-vel és nincs sok különbség a kettő közt. Ezért gondoltam ezt is. Ez 4 évvel fiatalabb és nagyobb is és elvileg erősebb is.Köszi a hozzászólást!
én most csináltattam 8 pénzért egy faca akkutöltőt
6-12V
teljesen elektronikus
0,2-0,4-0,6-0,8-1,0-1,2A választható max töltöáram
töltési ciklus befejezése után csepptöltésre áll át
Köszi az áldást a 4-5 apró gyerekre!
A motor amin halovány a világításom, az egy
Aprilia Tuareg Rally 125. Az izzó pedíg 12V 35-35W kettő darab
Halovány mint 1 döglődő szentjánosbogár....
Köszi a segítséget!
kockázatok és mellékhatások tekintetében,kérlek olvasd el az előző hozzászólásokat,vagy kérdezz még bátran.
ez a fajta "teljesítmény növelés" még elfogadható a számomra,az megint más kérdés,hogy egyetértek-e vele,de a tuningolásban én nem szoktam segédkezni.
egyébként én HÁTRÁNYOS áramlási és keveredési viszonyról beszéltem,és ha a fúvókatű teljes kiemelését korlátozó tényezőt megszüntetjük,akkor a a tolattyú is feljebb tud emelkedni a légtorokban ami hasznos keresztmetszet növekedést eredményez,vagyis az áramlás akkor is megváltozik.
9. éves az akksim 1,6-os autóban, és még bírta a -10-et.
leginkább a nyomatékot lehet érezni
lenne egy kérdésem:
ha van nekem egy yamaha xt kerék agyam és 36 küllős, akkor egy mz kerék(ami megint csak 36 küllös) belefűzhető-e?
Nekem ilyen van és nagyon fasza
http://kelomotor.hu/
6-12V
teljesen elektronikus
0,2-0,4-0,6-0,8-1,0-1,2A választható max töltöáram
töltési ciklus befejezése után csepptöltésre áll át