Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A tengelyre erősített rész nem nyírta el az éket ?Teljesen olyan a jelenség mintha nem jó helyen lenne a gyujtás.
hy,(rm 250)
az miért lehet h tegnap mentem vele és akkor is nehezen indult,de ma is rugdostam de nem indul....
de tegnap mikor beindult utána má 2 dik rugásra ment.
hideg miatt vanlehet? bár fötütt garázsba van...
pls help!
Megnéztem a jeladót ,eléggé el van kopva és a konzolján sem nagyon lehet már közelebb állítani ,de egy kis erőszakkal talán most közelebb van. Most az a helyzet hogy kb minden 5. rúgásra cuppanik egyet és visszarúg, de indulásra semmi hajlam. Én még mindíg azt mondom hogy kevés a szikra, DE MIÉRT?! Felgyújtom!
Jah még valami, valami ötlet hogy hol lehet csepptöltőt venni, viszonylag óccsón? (ez elég hülye kérdés volt... ) 16-ért találtam de gontoltam hátha...
Az előbb kicsit kivittem a gépet "melegedni", egész jól tekert az önidító, mintha nyár lett volna, aztán megvártam míg jól bemelegszik, és 2000-en vintillátor bekapcsolásig járattam, aztán motort leállítottam. A venti szépen ment, de egyszercsak azt vettem észre, hogy a hátsó lámpából csak 5 led világít rendesen, a többi halovány... és indításkor is észre lehetet venni hogy hajaj... nem ártana kivenni az akksit és fagypont felett tartani, meg kicsit töltögetni.... igazam van?
Én is jó ha csak 16-18 lovat használok, de azért mégiscsak örülök a többletnek.......azé' az a pár másodperc odabasz!
Hagyd békén azt a fojtást. nagyobb az alacsony fordulati nyomaték, és a motor túlmérete miatt szinte örök. A 100 lovat csak másodpercekre használod, teljesen felesleges a többlet.
Én az 59 ló mellé keresem még azt a 6-8-at, de tudom ez elég komplikált dolog... Bár az egyenesben akkor is elmenének (a kanyarokban nem? ) DE
Hát igen 25 le? 40 év motorozás és számos 100le-gép után te is így látnád!
nem elég a 100ló?
enyémben 25 sincs aztán jól elvagyok vele
Sziasztok motoros társak! Segítséget szeretnék kérni tőletek! Van egy Suzuki Gsx 1100 F tip.motorom és szeretném megtudni hol van benne a fojtás? 100le-re van fojtva a 136 ról! Már többször olvastam, hogy van benne ilyen csak még senkitől nem tudtam meg, hogy hol! Kérlek segítsetek! Ha valakinek van ilyen mocija vagy tud valamit róla írjon. Előre is köszönök minden hozzászólást! Széles utat,és olcsó benzint mindenkinek!
Köszi megnézem
Úgy csináltam, széthúztam. Megpróbálom a jeladót közelebb tenni. Megyek is....
Nyugodtan fordulj hozzá, de én is eltenném azt a xenont míg motort vennék.
van itthon temérdek alkatrész-műszer mivel Apámnak az elektronika az egyik hobby-ja, csak Ő is azt mondta ,hogy elég komoly átalakítással lehetne a dologt kivitelezni, ezért kérdeztem ,nincs e-véletlen egy jó ötlet. ,de akkor lehet, hogy sajnos a xenon visszamegy a dobozába és megvárja a következő mocimat ami már kissé nagyobb lesz, és csak egyszerűen bele kell kötni mint egy autóba.
köszönöm a zötletet!, akkuról megy álló motorral: féklámpa, irányjelzők, vízhhőmérő, üresvisszajelző, kürt. Igen ezen motor szerintünk is igencsak bonyolult villannyal rendelkezik. Nem hinném ,hogy a műszer mért rosszul, mert.1. nem indult be a xenon.(ekkor derült ki a turpisság,de jó mert később kipróbáltuk egy autó akkuról). 2. mivel bi-xenon, tehát egy kis elektromágnes tolja arrébb az izzót reflektor kapcsolásakor, a kis mágnes oda vissza rángatta az izzót (csak 1-2 mp. ig mert gyorsan kikapcsoltam nehogy tönkremenjen) elég szaporán, ahogyan váltakozott a "polaritás".
Szerintem hagyd az egészet . Túl sokba lenne.
Akkor veszel egy Graetz-et, 50V 25 A (kb.500Ft)és belerakatod, elektromos embert látott személlyel, a negatív a testre, a pozitív a lámpára. Mi megy most az akkuról? Ugyanis ez bonyolultegy kissé! Ha nem akarod, hogy minden gázvisszavételnél kialudjon a lányka, akkor át kell szerelni az egészet.feszültségszabályzóval, akkustól.Én még tennék valahová egy nagykapacitású kondit is .50 000 mikroFarad. Miből gondolod, hogy váltóáramú a lámpa feszültsége?Nem lehet, hogy a műszer nem jót mért?
igen, való bele egy kis 3A-es
Akkut is szándékozol tenni a motorba ?
Van egy kis problémám. Yamah DT 80 LCII- es gépemben sajnos a fényszóró, és az összes olyan fény ami csak a motor járásakor világít váltakozó feszültséggel üzemel. Ez sajnos most derült ki mert ez eszünkbe sem jutott, hogy ilyen lehetséges. Viszont a xenon -nak egyenfeszültség kell. Esetleg valakinek van valamilyen ütlete, hogyan lehetne egyenirányítani a fényszóróra menő villanyt? /külünösebb feszültségesés nélkül/

Válaszotokat, előre is köszönöm!
Én is jeladóra gondolok! Volt már több hasonló problémám. Próbáld meg a jeladót közelebb rakni a lendkerékhez ,de maradjon pár tized hézag.Ha meg már ottvagy nézd meg nem lóg-e nagyon a főtengelycsapágyad mert akkor is hülyéskedhet a gyujtás.
Nem tudod kimérni,lehet valahol kontakt probléma , de lehet bármi. Jeladótól a gyujtótrafóig .