Sziasztok. Lassan egy hónapja boldog tulajdonosa vagyok egy 93' xj 600 s tipusú motornak, és készülök műszakira vinni. Az lenne a kérdésem, hogy az első fékmunkahengereknek mennyire kell könnyen mozogniuk a nyeregben, mondjuk kézzel simán visszanyomható ? látszódott a nyergen, hogy folyt valahonnan a fékfolyadék, ezért szétkaptam az egészet és alaposan megtisztítottam, a porvédők szakadtak ezt ki is cserélem , viszont a tömítőgyűrűk jónak tünnek. Yamaha szervízbe 10000 ft a két tömítőgyürű, és nem akarnám feleslegesen megvenni, esetleg hol lehet még beszerezni ? Köszönöm előre is a válaszotokat, üdv
én minden évben cserélem a folyadékot
2 motorra elég a fél liter, szóval nem egy nagy összeg
ami motort eddig vettem abban minden munkahengerben vastagon állt a trutyi a 8-10 éves folyadékoktól...
az hogy dot-x szinte mindegy igen nagy eltérések vannak gyártók között (rendes 4es szinte mindenhez jó)
csak figyelni kell hogy glikol vagy szilikon alapúra tervezték és nem keverni&cserélni őket
fékfolyadékkal csak csínján!.. ha dot 4 van előirva akkor azt tedd bele, ha dot3 , akkor azt.. ha dot 5 akkor azt.. ha 3-as van előirva, de egy jobb minöségü , magasabb forráspontú folyadékot töltesz bele, pl 5.1, meg fogja kajálni a gyengébb gumi alkatrészeket, pl: betöltő sapka alatti müanyag.. és akkor még faszán megúsztad..
Nézd meg először a fékbetétedet!
Gondolkozz logikusan. A fékfolyadék nem fogy el csak levándorol az alsó munkahengerbe a dugattyúk mögé amik a betét kopása miatt kijjebb húzódtak!
Ezt ellenőrizd mielőtt rátöltesz, mert fékbetét cserénél ez gondot fog okozni!
93 előtti vagy utáni modell? Előbbi DOT3, utóbbi DOT4, de ha nem tudod, akkor cseréld le az egészet, kitudja mióta van benne, meg túl sok úgysem kell bele, és úgyis megkell venned az egész flakont az utántöltéshez
Nekem 5.1 van benn.
Eltűnt egy hozzászólásom. Úgy tudom jelet a gyújtás elektronikáról tudsz levenni, vagy a trafó 15-öséről előtéttel . Tápot az akkuról, szűrve árnyékolva.
Hello!Bocs hogy igy irom,tanácsot kérnék!Csináltam régebben egy frekvencia-feszültség átalakitót a digi metexemhez mert nem volt rajt frekimérő funkció,és igy tudtam frekvenciát is mérni.Most ezt a robogón tudnám használni a fordulatméréshez?A végére tennék egy panel feszmérőt.A hangfrekvenciás méréseknél használtam az épitményemet,ezért 10 es leosztásokat csináltam többszörösen ha jól emlékszem 7490 el.Az átalakitó CD xy volt.Honnan kéne megtáplálni,és egyáltalán müködhetne-e?Az eredeti bemenőjel nagysága max 0.7 V ra volt méretezve emlékeim szerint.Előkeresném ezt a szülöttemet ha szerintetek lehetne használni!Előre is kösz!
Akartam javasolni, egy 20W-os izzót amit sorbakötve akkuval ki lehet mérni mi az. Valamelyik kettő kivezetésre az izzón keresztül feszültséget adsz akkor kattogást fogsz hallani.az a kettő a behuzótekercs. A másik kettő a záró kontakt.
Szükségem lenne K1-K5 1.2-es Bandithoz Dynojet karbi kittre
Csak kjó áron érdekel, lehet használt is
Hívjatok
Gumifüstöt
Polírozást vállalok korrekt áron!
Képek megtekinthetők adatlap/fotógalériák.
Ha valakit érdekel e-mailban, vagy telefonon érdeklődjön!
Üdv.
2 motorra elég a fél liter, szóval nem egy nagy összeg
ami motort eddig vettem abban minden munkahengerben vastagon állt a trutyi a 8-10 éves folyadékoktól...
az hogy dot-x szinte mindegy igen nagy eltérések vannak gyártók között (rendes 4es szinte mindenhez jó)
csak figyelni kell hogy glikol vagy szilikon alapúra tervezték és nem keverni&cserélni őket
Gondolkozz logikusan. A fékfolyadék nem fogy el csak levándorol az alsó munkahengerbe a dugattyúk mögé amik a betét kopása miatt kijjebb húzódtak!
Ezt ellenőrizd mielőtt rátöltesz, mert fékbetét cserénél ez gondot fog okozni!
Nekem 5.1 van benn.
Az első fékfolyadék szint alacsony,milyen fékfolyadékkal tölthetem utána?(nem tudom milyen típusú ami eredetileg benne van)
Köszi előre is