persze! ha már szétkell húznom akk megmosom az egészet! szét tudom annélkül is szedni igaz, hogy a kuplung felől vmit is megbontsak!
Tehát csak az imbusz csavarokat kiszedem plussz a hengert és szét is jön
rendben ez amúgy is fel van csavarozva! akkor a fekete vezetéket odaköthetem a csavarhoz egy saruval ugye? a pirosat az aksira.. és a 3 közül kettőre a 2 vezetéket:)
jaj bocs.. elnéztem a pirossal megjelölt szabadon marad! és a másik kettő ami kékkel van arra meg bekötöm a töltést?
és + - és 16 V körülinek kellene lenni?
A Három vezeték teljesen szimmetrikus. Egyiket leszigeteled a másik kettőt rákötöd a 2 fehérre. Ha bekötötted, mérj feszültséget. Majd ha úgy látod , rendben van, akkor töltőáramot. Keress valami elektromossághoz értő havert.
akkor a 2 pirossal mefjelölt vezetéket rákötöm a töltésre ami kijön a blokkból és akkor a fekete a test.. "-" és a piros meg a "+" és így kellene 16 volt körüli feszültséget adnia?
pl kiméred a fesszabályzónak a szálait hogy a piros az akksi pluszsarkára megy a fekete a test a három fehérnek meg egyforma pár ohmos ellenállása kell legyen a testfelé... utána mikor bekötötted meg a töltést kellene megmérni .....
motor blokkot mivel lehetne hegeszteni? avi? ragasztó nem fogja meg, mert a kuplung behúzásakor nyomja kifelé azt a darabot ami kitört(láncszakadás) és ereszti az olajat!
minarelli am6-ról lenne szó!
Másik kérdés! a váltó melyik oldalban marad benne? a kuplung felől? én csak a gyújtás felől szeretném leszedni! ha a másik oldalon nem csinálok semmit akk is menni fog? vagy vmit ott is szétkell szedni?
Köszi a választ!
szerintem a második és a harmadik fehérre ..... ha az elsőre kötöd meg mondjuk a harmadikra akkor lehet hogy nem történik semmi de nem biztos ... különben egyetértek Józsibácsival de ha van egy multiméter ki lehet mérni pár perc alatt és az a biztos
köszönöm a választ!
csak annyi lenne a gond.. hogy nekem csak 2 vezeték van ami feljön a blokkból.. és a 3. vezetékkel mit csináljak? vagy melyik 2 vezetékre kössem? melyik 2 fehérre?:D valami tipp?
fesszab... igy ember nincs szerintem aki megmondja hogy kéne bekötni.. ha megvan hogy milyen motorból való, pontosan, akkor annak a kapcsolási rajza alapján meg lehet mondani hogy hogy kéne bekötni
Tehát csak az imbusz csavarokat kiszedem plussz a hengert és szét is jön
Telómról senki?
és + - és 16 V körülinek kellene lenni?
motor blokkot mivel lehetne hegeszteni? avi? ragasztó nem fogja meg, mert a kuplung behúzásakor nyomja kifelé azt a darabot ami kitört(láncszakadás) és ereszti az olajat!
minarelli am6-ról lenne szó!
Másik kérdés! a váltó melyik oldalban marad benne? a kuplung felől? én csak a gyújtás felől szeretném leszedni! ha a másik oldalon nem csinálok semmit akk is menni fog? vagy vmit ott is szétkell szedni?
Köszi a választ!
csak annyi lenne a gond.. hogy nekem csak 2 vezeték van ami feljön a blokkból.. és a 3. vezetékkel mit csináljak? vagy melyik 2 vezetékre kössem? melyik 2 fehérre?:D valami tipp?