Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A hegesztés miatt kell zsírtalanítani. Elég kényes az alu . hegesztés .
persze! ha már szétkell húznom akk megmosom az egészet! szét tudom annélkül is szedni igaz, hogy a kuplung felől vmit is megbontsak!
Tehát csak az imbusz csavarokat kiszedem plussz a hengert és szét is jön
Szóra sem érdemes. Nitrohigítóval zsírtalanítsd.
köszönöm
ha összenyomva marad és nehéz széthúzni akkor görbe
szét kell szedni és akkor kiderül ...szorul ? lehet a rugó tört el ...de nem érdemes találgatni szét kell szedni .
Szasztok!
Telómról senki?
Ezt tedd !
Több féle hegesztési módszer lehetséges. Szét kell szedni, majd AWI-vagy bevont elektródás, vagy védőgázos fogyóelektródás eljárással.
rendben megyek ki megnézem és jövök szerintem egy 30-60 perc és vagyok!
rendben ez amúgy is fel van csavarozva! akkor a fekete vezetéket odaköthetem a csavarhoz egy saruval ugye? a pirosat az aksira.. és a 3 közül kettőre a 2 vezetéket:)
Majd írj mi lett !
Magát a fesszabályzót is csavarozd fel, az a test sem elhanyagolható.
rendben! köszönöm szépen! a választ! megpróbálom bekötni így!
jaj bocs.. elnéztem a pirossal megjelölt szabadon marad! és a másik kettő ami kékkel van arra meg bekötöm a töltést?
és + - és 16 V körülinek kellene lenni?
A Három vezeték teljesen szimmetrikus. Egyiket leszigeteled a másik kettőt rákötöd a 2 fehérre. Ha bekötötted, mérj feszültséget. Majd ha úgy látod , rendben van, akkor töltőáramot. Keress valami elektromossághoz értő havert.
akkor a 2 pirossal mefjelölt vezetéket rákötöm a töltésre ami kijön a blokkból és akkor a fekete a test.. "-" és a piros meg a "+" és így kellene 16 volt körüli feszültséget adnia?
pl kiméred a fesszabályzónak a szálait hogy a piros az akksi pluszsarkára megy a fekete a test a három fehérnek meg egyforma pár ohmos ellenállása kell legyen a testfelé... utána mikor bekötötted meg a töltést kellene megmérni .....
és mit mérjek a multiméterrel? van multiméterem! tegyem fel a motorra kössem be és úgy?
Üdv!

motor blokkot mivel lehetne hegeszteni? avi? ragasztó nem fogja meg, mert a kuplung behúzásakor nyomja kifelé azt a darabot ami kitört(láncszakadás) és ereszti az olajat!
minarelli am6-ról lenne szó!
Másik kérdés! a váltó melyik oldalban marad benne? a kuplung felől? én csak a gyújtás felől szeretném leszedni! ha a másik oldalon nem csinálok semmit akk is menni fog? vagy vmit ott is szétkell szedni?
Köszi a választ!
szerintem a második és a harmadik fehérre ..... ha az elsőre kötöd meg mondjuk a harmadikra akkor lehet hogy nem történik semmi de nem biztos ... különben egyetértek Józsibácsival de ha van egy multiméter ki lehet mérni pár perc alatt és az a biztos
köszönöm a választ!
csak annyi lenne a gond.. hogy nekem csak 2 vezeték van ami feljön a blokkból.. és a 3. vezetékkel mit csináljak? vagy melyik 2 vezetékre kössem? melyik 2 fehérre?:D valami tipp?
mégis van ember aki megmondja...
fesszab... igy ember nincs szerintem aki megmondja hogy kéne bekötni.. ha megvan hogy milyen motorból való, pontosan, akkor annak a kapcsolási rajza alapján meg lehet mondani hogy hogy kéne bekötni