Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali. tud-e valaki 95-96-os cr 250 szerelési könyvet.Előreis köszi
szia
Ha adsz egy eamil címet küldöm hozzá a szervízkönyvet 400 oldalas minden szerelés benne van robbantott ábrákkal
Nyelve angol, de minden jól lavanrajzolva meglehet belőle érteni
Mi is ez alapjá ncseréltük ki a Drag Starból
Remélem nem csak szopatod a "népet",mert amit itt "leírtál" és ahogy az alapján öreganyámat is neki állítanám egy komplett motor generálnak.
Szerintem vidd el valami "hozzáértőhöz"!
A fék nem játék!
Azt tudtam hogy kardántegellyel együtt kell kivenni engem a munka menete,és folyamata érdekelne.Szerszámaim vannak.Üdv
Az alapján amit leírsz, fogalmad sincs mit csinálsz.
Egy atomreaktor vezérlőtermében is kipróbálhatnál pár kapcsolóállási variációt.
A helyesírásod meg csapnivaló, bár úgy veszem észre, hogy errefelé ez egyre trendibb...
HELLO.
Nem tudom megoldódott e problémád ?
Ha nem kemény ,akkor levegős!
Ha csak lennt a féknyeregnél légtelenitettél , az nem elég. A levegőnek az a tulajdonsága , hogy felfelé megy . Elösször a féktartálynál lévő kimenő cső rögzittö csavarját lazitsd fel, úgy huzd be a fákkart. (fog jönni levegő). aztán , lennt a féknyeregnél légtelenits!
Megfelelő szerszámok nélkül neki se kezdj. Kompletten kell kivenni a kardántengellyel együtt a blokkból.
Nálunk 3750-ért cseréljük
Sziasztok!1100-s Drag-staron szeretnék hátsó gumiabroncsot cserélni.Szeretnék segítséget kérni,1 robbantott rajz sokat segítene vagy 1 web cím ahol ilyen vagy hasonló szerelési rajzokat találok.Üdv
Így a leírtak alapján keres egy hozzá értőtt! A fék nem játék!
Bontóban venni kell valami autó hátramenő köteget, és még régen a 250-es etz.-t így vezetékeltem át.
Ha nem kemény akkor tuti hogy levegős .Nem tudom hogy légtelenitetél .De ugy kell hogy huzogálod a fékkart zárt légtelenítővel majd behuzva tartod és kinyitod a légtalenítőt de mielőtt beérne koppra a fékkar előtte elzárod mert lehet hogy ott szivja vissza a levegőt ezt kell ismételgetni amedig nem lesz buborék mentes Egyy fél méteres benzin cső a légtelenitőn az is segithet sokat illetve töltögetni a fékolajtartályt egyedül elég nehéz csináld segitséggel
Volna valakinek infója, tiritarka vezetékeket honnan lehet beszerezni kábelkorbácshoz?
Annak a normális működése kizárt. A gyujtótrafókkal semmi gond.
Akkor valahol még kell lennie levegőnek a rendszerben. Fékfolyadékot mindig tölts után a tartályba, amennyire csak lehet.
Köszi a segítséget!
Akkor az lesz...
a kar nem kemény de olaj jön a légtelenitőn és levegő nem de a dugatyut még nem piszkáltam meg
Ha a fékkar már kemény, levegő nem jön a légtelenitőn, viszont a dugattyú nem mozdul, akkor bizony féloldalasan nyomhattad vissza, és megszorult a dugattyú. Én is jártam még régen igy.
segitsetek van 1 kiss fék gondom levan légtelenit ve de mégsem fog a dugatyut megsem mozditja lehet h nemjó olajat töltötem bele a fdélre az van irva hogy jó bele a dot3-as is de a 4-es is jó ilyet tettem bele link segitsetek kerék kivétel miatt kelet a fk hez nyulnom emiatt kinyitottam a légtelenitő csavart és szét feszitettem hogy vissza tudjam rakni az elsőkereket de ez után ugy voltam vele hogy lelégtelenitem és jó lesz de még sem jön ösze a dolog már biztos h nem levegős mit csináljak vele ba...meg
de előtte is lada fesszab volt benne, 1200-esé. Most annyival lenne jobb a helyzet, hogy kapott 2 egyforma lada gyujtótrafót.
azt bele ne tedd, mert még a generátor is tönkremegy. A motorkerékpárok generátora teljesen más elven működik. Az autó esetében a forgórész tekercselt, és a kimenő feszültség függvényében változtatja a gerjesztést. A motor állandó mágnes forgórésszel , és a kimenőfeszültséget tirisztorokkal rövidrezárogatva, és így lecsökkentve.szabályoz. A kettőnek köze sincs egymáshoz.
Helló. A suzuki GT125-ös motoromba találtam 1 új lada fesz.szabályzót!
De ez csa 2 kivezetéses + a test. tudna nekem valaki segíteni a bekötésével kapcsoltaban? tehát az egyik 67es a másik kivezetés 15 ös számmal van ellátva.A test értelem szerüen a motor vázhoz a többit nem tudom Az én generátorom 3 fázisú mint azt kiderítettem. kiderítem azt is hogy csillag vagy delta kapcsolás. A régi fesz. szab. 4 kivezetéses volt de, az sem jól lehetett bekötve:S 3 szál volt rákötve de amint mértem ebből 1 az aksi +ja. ha tudtok segíteni előre is kössz.
Az kimaradt az elöbb,: lehet letestel a féklámpakapcsolóra menő vezeték.
Először merre laksz, mert nincs kitöltve az adatlapod. A másik: Keress egy villamossághoz értő havert( aki látott már eleven villanyszerelőt, illetve ott volt ahol meséltek róla, hogy néz ki egy villanyszerelő.) valahol a közelben, mert így nem lehet robeszt javítani.Mert lehet ,hogy olyan a féklámpád, hogy az izzó pozitívot kap, és a féklámpakapcsoló elromlott.
A gyorscsatinál húzd szét (a p....d ), végy 2 leblankolt kábelt, dugdosd össze fordítva és teszteld le hogy viselkedik fordított bekötéssel. Igaza van az előttem szólónak...
Valami akkor is fordítva van bekötve ha amugy ég, és ha behuzod a kart elalszik... Az idomok mozgatásából ilyen nem származhat, bár ha arra gondolok, hogy becsípődött valahol a vezeték, és letestelhet, na de akkor sem világíthat, meg sehogy sem, és fordítva...ááááá valami árulás van, nézd át mégegyszer.