sziasztok
lenne egy oylan kérdésem h egy arrow dob le lett rövidítve és az a szita szerű valami ki lett belőle szedve! szóval kb át lehet rajta látni, az a kérdésem h ez nem teszt kárt a motorba mert ügye gyorsabban áramlik ki rajta a gáz! más nyomás viszony stb!
nem okoz ez problémát a szelepeknek és a motornak?
Üdv!
Ha nyitott dobot teszek a motorra gázelvételkor csattog.A szívószelepet kell hozzáhangolni ugye,de hogyan?Írhatnátok valami okosságot nekem! (Kawa gpx 750)
Köszönöm!
Ne akard... Teljesen be van öntve gyantával, csak a nagy hűtőborda és 5 vezeték látszik ki belőle, amiből a 2 sárga a generátorba, a piros az akksi +jára, a másik kettővel van gebasz mert valami visszajelzés vagy mi a túró volt az, meg az a probi, hogy a gyűrin ami benne volt, van 6 kivezetés, +a test. Ezért komplikált. És azért kellene Ő, mert ő fabrikálta, ide nekem, és amíg nincs cdi-m nem akarok kisérletezni, biztosra kell mennem. De ha felidegesítesz a végén tényleg felteszem...
Tudna nekem valaki segiteni abban,hogy egy KLR 600-ba be lehet-e épitteni egy KLR 650-es hátsó villáját kerékkel,rogóval együtt.A tárcsfék miatt lenne lényeges.
Egy V2-esemben az egyik hengerben szelep leszakadt, dugó és henger sérült. Újjan horribilis drága hozzá minden, szervízben van egy ugyanilyen bontott egy másik motorból. Bemérették és megfelelő adatokkal rendelkezik, tehát belerakható a blokkba, jól működne. Szerintük minden további nélkül használható lenne tovább. Vélemény? Szerintetek nem gáz összepárosítani? Ez egy kiélezett V2, RSV 1000 motorja. Előre is köszönöm a tanácsokat.
Vagy ha esetleg valaki tud hozzá blokkot?
www.safetybike.hu