Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez így ránézésre feszültségszabályzó ! A három fehér a három váltóáram a generátorról ! A piros a + , a fekete a minusz.
cső! ez Feszültségszabályzó ami a képen van vagy valami motorvezérlő cucc? ha feszültségszabályzó valami tippetek hogy kellene bekötni! egy 3KJ -s blokkhoz ott 2 szál jön ki amire töltést lehet kötni!
esetleg cserélj benne görgőket és szíjat
ha kopottak szarabbul megy a gép
ez max egy 10es ráfordítás
a régebbi aprilia scarabeo feszszabályzója pont elég, van utángyártott viszonylag olcsó 4 papucs megy rá arra kötöd az akksit .
Sziasztok!
Van egy aprilia tuareg rally 125ös mocim.
nem mozog az első teló (fordított),viszont ha lejebb megy ott is marad..
Meg tudnátok mondani hogy kuka e vagy javítható?
Minden szerelő csak annyit mond , "megnézzük szezon elején.."
Köszi a segítséget!
Sziasztok! köszönöm a választ!
a blokkba minden rendben van megvan a tekercs és jön is fel feszültség! ami feljön feszültség egy feszültségszabályzóra? és az aksi "+" ra? és annyi?
Köszi a választ hát sajan ez az elsö kapcsolatom robogoval, azt gondoltam ugy muködik mint az automata autok. Köszönöm.
legelőször is kell egy tekercs amivel a töltőáramot létrehozzuk,amit utána szabályozni és egyenirányítani kell,mivel az aksi egyenárammal tölthető.
ez a kérdés komoly volt vagy csak hülyéskedsz ? ...igen minden automataváltós robogó így működik ....nincsenek sebességek ahogy húzod úgy megy felfele a sebesség és a fordulat is ... elméletileg lehet növelni a sebességet a 100 at simán kellene üsse.
Sziasztok!
A segitségeteket kérem , most vettem egy 125 Peugeot sum up ot és azt vettem észre ,h amikor megyek ,ahogy nő a sebeség arányosan nő a fordulat is azaz olyan mint ha 1 ben mennék végig.Pl: 20km/h - 2000, 60km/h - 6000, 90km/h - 9000 végig és én ezt igen csak sokallom 90nel 9000es fordulaton ráadásul 100km/5L kaja. Ez okés?
A másik kérdés ,h 90 nél blok nem megy tovább ez a leszabályzás miatt van és ezt megtudom szüntetni?
Úcsó , ha leveszem a gyári kipufogot és mást rakok fel nő az erő lényegesen? Köszönöm mindenki válaszát. bocs a sok kérdésért ,de külföldön élek és nincs kit kérdezni öszintén. :) Csá.
feszszabályzó kell és kb annyi ...össze kell kötözni és müxik .
Hello
Yamaha yz125 vizpumpa kereke elengedte a tengelyről,nem forgatja...szétkell kapni a blokkot hozzá vagy ...?
Várom segítő válaszotokat !
Köszönöm
Sziasztok!
lenne egy kis gondom!
van egy fekvő minarelli blokk és töltés kellene bekötni hogy visszatöltse az akumlátort!
azok a cuccok vannek meg ami a blokkból kijön.. milyen cuccok kellenek még hozzá? hogy normális töltése legyen?
mindegyik jó választás!mindkettő német,több mint 20 éve a versenysportban vannak(a vertex jóval több),nagyon jó minőségű,és pontos dugókat csinálnak.
hogy mérted a végnyomást?
gyerekek!a kompresszió viszony,és a sűrítési végnyomás között ne vonjatok párhuzamot!az egyik egy kiszámolható aránypár,a másik egy mérhető érték,és az egyikből nem adódik a másik,mert az függ a hengerűrtartalomtól.egyébként a vtr-nek 12.1-12.2 bar a sűrítési végnyomása(10.8:1-es kompresszió viszony mellett),amiből meg lehet állapítani a 8.5-ös érték használhatóságát.
az nem csak egyes motoroknál.. 9 bar általában a kopáshatár, svnél pl ennyi volt.. de lefogadom, hogy egy rakás motornál ennyi.. pláne ahol gyárilag 12:1 kompresszióviszony van.. ott pláne kurva gyatra a 8..

Gépkönyv, service manual , átbúj, elolvas, morfondírozik, eldönt-hogy-szar-e,megoldást-talál,örül-az-újabb-k
ölteni-valónak
meg kell nézni a szervízkönyvet hogy pontosan mennyi a 8 bar körüli érték elég gyatra ...... lassan kopáshatár egyes motoroknál ...
A legnagyobb gáz, hogy keveritek a szezont a fazonnal. A kompresszió viszony az egy gyárilag megadott számolható érték.
Amit megtudsz mérni azt pedig sűrítési végnyomásnak hívnak.
Egyébként erre is van adat a szerlési könyvekben.
Köszike ez megnyugtató volt
Nem, az még jónak mondható.
Köszönöm a felvilágosítást és a segítséget!
Akkor a 8,5 még nem olyan rossz
Motoronként, azaz blokkonként változik.
Meg van adva a motor adatainál általában, mennyi a kompresszióviszony. Pl a régi CB1000-remnél 10:1 volt, a VTR1000F-nél 9.4:1, stb...