cső! ez Feszültségszabályzó ami a képen van vagy valami motorvezérlő cucc? ha feszültségszabályzó valami tippetek hogy kellene bekötni! egy 3KJ -s blokkhoz ott 2 szál jön ki amire töltést lehet kötni!
Sziasztok!
Van egy aprilia tuareg rally 125ös mocim.
nem mozog az első teló (fordított),viszont ha lejebb megy ott is marad..
Meg tudnátok mondani hogy kuka e vagy javítható?
Minden szerelő csak annyit mond , "megnézzük szezon elején.."
Köszi a segítséget!
Sziasztok! köszönöm a választ!
a blokkba minden rendben van megvan a tekercs és jön is fel feszültség! ami feljön feszültség egy feszültségszabályzóra? és az aksi "+" ra? és annyi?
ez a kérdés komoly volt vagy csak hülyéskedsz ? ...igen minden automataváltós robogó így működik ....nincsenek sebességek ahogy húzod úgy megy felfele a sebesség és a fordulat is ... elméletileg lehet növelni a sebességet a 100 at simán kellene üsse.
Sziasztok!
A segitségeteket kérem , most vettem egy 125 Peugeot sum up ot és azt vettem észre ,h amikor megyek ,ahogy nő a sebeség arányosan nő a fordulat is azaz olyan mint ha 1 ben mennék végig.Pl: 20km/h - 2000, 60km/h - 6000, 90km/h - 9000 végig és én ezt igen csak sokallom 90nel 9000es fordulaton ráadásul 100km/5L kaja. Ez okés?
A másik kérdés ,h 90 nél blok nem megy tovább ez a leszabályzás miatt van és ezt megtudom szüntetni?
Úcsó , ha leveszem a gyári kipufogot és mást rakok fel nő az erő lényegesen? Köszönöm mindenki válaszát. bocs a sok kérdésért ,de külföldön élek és nincs kit kérdezni öszintén. :) Csá.
Sziasztok!
lenne egy kis gondom!
van egy fekvő minarelli blokk és töltés kellene bekötni hogy visszatöltse az akumlátort!
azok a cuccok vannek meg ami a blokkból kijön.. milyen cuccok kellenek még hozzá? hogy normális töltése legyen?
gyerekek!a kompresszió viszony,és a sűrítési végnyomás között ne vonjatok párhuzamot!az egyik egy kiszámolható aránypár,a másik egy mérhető érték,és az egyikből nem adódik a másik,mert az függ a hengerűrtartalomtól.egyébként a vtr-nek 12.1-12.2 bar a sűrítési végnyomása(10.8:1-es kompresszió viszony mellett),amiből meg lehet állapítani a 8.5-ös érték használhatóságát.
az nem csak egyes motoroknál.. 9 bar általában a kopáshatár, svnél pl ennyi volt.. de lefogadom, hogy egy rakás motornál ennyi.. pláne ahol gyárilag 12:1 kompresszióviszony van.. ott pláne kurva gyatra a 8..
Gépkönyv, service manual , átbúj, elolvas, morfondírozik, eldönt-hogy-szar-e,megoldást-talál,örül-az-újabb-k
ölteni-valónak
A legnagyobb gáz, hogy keveritek a szezont a fazonnal. A kompresszió viszony az egy gyárilag megadott számolható érték.
Amit megtudsz mérni azt pedig sűrítési végnyomásnak hívnak.
Egyébként erre is van adat a szerlési könyvekben.
Motoronként, azaz blokkonként változik.
Meg van adva a motor adatainál általában, mennyi a kompresszióviszony. Pl a régi CB1000-remnél 10:1 volt, a VTR1000F-nél 9.4:1, stb...
ha kopottak szarabbul megy a gép
ez max egy 10es ráfordítás
Van egy aprilia tuareg rally 125ös mocim.
nem mozog az első teló (fordított),viszont ha lejebb megy ott is marad..
Meg tudnátok mondani hogy kuka e vagy javítható?
Minden szerelő csak annyit mond , "megnézzük szezon elején.."
Köszi a segítséget!
a blokkba minden rendben van megvan a tekercs és jön is fel feszültség! ami feljön feszültség egy feszültségszabályzóra? és az aksi "+" ra? és annyi?
A segitségeteket kérem , most vettem egy 125 Peugeot sum up ot és azt vettem észre ,h amikor megyek ,ahogy nő a sebeség arányosan nő a fordulat is azaz olyan mint ha 1 ben mennék végig.Pl: 20km/h - 2000, 60km/h - 6000, 90km/h - 9000 végig és én ezt igen csak sokallom 90nel 9000es fordulaton ráadásul 100km/5L kaja. Ez okés?
A másik kérdés ,h 90 nél blok nem megy tovább ez a leszabályzás miatt van és ezt megtudom szüntetni?
Úcsó , ha leveszem a gyári kipufogot és mást rakok fel nő az erő lényegesen? Köszönöm mindenki válaszát. bocs a sok kérdésért ,de külföldön élek és nincs kit kérdezni öszintén. :) Csá.
Yamaha yz125 vizpumpa kereke elengedte a tengelyről,nem forgatja...szétkell kapni a blokkot hozzá vagy ...?
Várom segítő válaszotokat !
Köszönöm
lenne egy kis gondom!
van egy fekvő minarelli blokk és töltés kellene bekötni hogy visszatöltse az akumlátort!
azok a cuccok vannek meg ami a blokkból kijön.. milyen cuccok kellenek még hozzá? hogy normális töltése legyen?
Gépkönyv, service manual , átbúj, elolvas, morfondírozik, eldönt-hogy-szar-e,megoldást-talál,örül-az-újabb-k
ölteni-valónak
Amit megtudsz mérni azt pedig sűrítési végnyomásnak hívnak.
Egyébként erre is van adat a szerlési könyvekben.
Meg van adva a motor adatainál általában, mennyi a kompresszióviszony. Pl a régi CB1000-remnél 10:1 volt, a VTR1000F-nél 9.4:1, stb...