Sziasztok. arra emlékszem hogy eggy autónál 9-10 körül van a jónak mondható kompresszió . De a motornál is igy van? Meddig mondható jónak egy 1000-es gépnél
hello mindenki! akinek szerelési ábra, robbantott ábra, bekötési rajz kell az csak küldjön egy emailt, és küldöm is. elnézést,ha nincs pont az ami kell, nekem is úgy küldték, és szeretnék segíteni a motoros társaknak! hello széles utat,olcsó benzint!
Hát....Ne nézz hülyéne de én egy cbf 600 s -el jártam igy! Jelenleg is az a meló motorom. Sokat használom, és én is csak slickkel járok. Hozzáteszem sokan nem fognak meg szerpentinen ssp motorokkal. Tehát hidd el kihasználom a gumit..... Ennek is a gyári gumálya 160 vagy 65 már nem tom.......mert én is csak 180 as slickket kapok sajna...de amikor a gyári méretével azonos slick volt fenn fényévekkel jobb, kezelhetőbb, dönthetőbb volt! De ha ez nem győzött meg, az XX-emmel is igy jártam. Pályán is próbáltam 180 és 190 is. Ringen is százszor jobb volt a 180. Pedig az xx tényleg egy nagy dög a pályán, de sokkal szükebben fordult a gyári 180 al. Nem véletlenül van megadva a gyári méret. Remélem tudtam segiteni a döntésben.......
Meglátásod szerint (ami jogos), ha ezt a motort ezzel a szélességű felnivel és gumival szerelték ez így jó, ezen csak rontani tudnék?
Mi volt a Te hasonló eseted?
Elvileg elfér a villába a kerék, a láncot is figyelembe véve.
900RR hátsó felni lenne bele aminek a jellege ugyan az, csak 15mm-rel szélesebb az "agyrész". Számoltam, mértem és úgy állna össze a dolog, hogy a féktárcsát kellene beljebb tenni (esztergálni) 5mm-t. A lánckerék felőli oldalból pedig 10mm-t kell elvenni. A menetekkel és a csapágyakkal is beljebb lehet menni, úgy gondolom és ha az elméletem jó, távtartó sem kell.
Csak hát nem nyugtattál meg a változásokat illetőleg, így igen elbizonytalanodtam.
Megnéztem, ott van az összes relé, amit a találtam, azokat húzkodtam le egyenként, mindig csak egyet, mégis ment az index. Ki a t.köm érti ezt? Na, majd megtalálom a lekövetéses módszerrel, nem menekül. Kösz az ötleteket!
Szia!
Én a szerelgetős dolgokból kimaradnék.....
De tapasztalatból mondom Neked, hogy teljesen másképp fog viselkedni a motor. És nem pozitiv irányba. Nagyon nehezen fogja majd a kanyarokat! És nem fogod tudni majd ugy iven tartani mint a gyári guma mérettel! (én is ebben a cipőben jártam)
Igen, nehezebb lesz ledönteni, mint a mostani gumiddal. Felegyenesedni nem akar majd jobban mint most ha fékezel kanyarban. Egyenesfutás, ha jó távtartókkal rakod be a kereket, akkor nem lesz gond. Viszont sztem azt majd elég pontosan ki kell mérned, h melyik oldalra mekkora távtartók kellenek. Keress egy esztergályost, mert párat fogsz hozzá csináltatni. Elötte azért nézd meg, h elfér-e a 180-as gumi a lengővilládban.
Tisztelet az uraknak!
Szakmai kérdésem volna. Egy CBR600 f3- ról lenne szó amit pályázás céljából használok.
A hátsó kerék 5"-os tehát 160-165-ös gumi való rá. Az a tervem, hogy 5,5"-os felnit tegyek a helyére, amire a 180-as gumi való.
Az lenne a kérdésem, hogy használatot illetőleg mi fog megváltozni? Nehezebben akar kanyarodni? Fel akar állni kanyarba? Egyenesfutás változik-e? És hasonló dolgok.
Ennek a hátsó felni cserének az oka az, hogy 165-ös slikket csak újat tudok venni horror áron, de(használt) 180-ast bagóért kapnám.
Válaszotokat előre is köszönöm!
Az mind1.
Van hozzá szervízkönyvem, le tudom fordítani amit írnak benne. Mondjad mi a nyűgöd, esetleg hibakódot, ha tudsz, és megmondom mit írnak rá. De ha akarod belinkelem honnan tudod letölteni...
Én egyszer dombnak felfelé 300 métert toltam, mert véletlenül elkapcsoltam a "engine stop" kapcsolót . És ha kissé könnyebben néznéd a dolgokat, és nem dühöngnél, akkor lehet a megoldásra is rájönnél. No jóéjt.
Szerintetek melyik márka a jobb? A Vertex vagy a Wössner?
Dugattyú szempontjából
email: sparxx@tvn.hu
Mi volt a Te hasonló eseted?
900RR hátsó felni lenne bele aminek a jellege ugyan az, csak 15mm-rel szélesebb az "agyrész". Számoltam, mértem és úgy állna össze a dolog, hogy a féktárcsát kellene beljebb tenni (esztergálni) 5mm-t. A lánckerék felőli oldalból pedig 10mm-t kell elvenni. A menetekkel és a csapágyakkal is beljebb lehet menni, úgy gondolom és ha az elméletem jó, távtartó sem kell.
Csak hát nem nyugtattál meg a változásokat illetőleg, így igen elbizonytalanodtam.
GK76A
A másik típusé nem jó hozzá?
http://www.futomu-tuning.hu/?i...
Ezzel nem sokra megy haverom.
Györbe ki vállal hátsó teló felujítást, és mennyiért?
Olaj, szimering, és gáz?
yz450f
2007-es-hátsó kyb
Én a szerelgetős dolgokból kimaradnék.....
De tapasztalatból mondom Neked, hogy teljesen másképp fog viselkedni a motor. És nem pozitiv irányba. Nagyon nehezen fogja majd a kanyarokat! És nem fogod tudni majd ugy iven tartani mint a gyári guma mérettel! (én is ebben a cipőben jártam)
De, innen le tudod leszedni.
http://www.manualedereparatie....
Mostmár fent leszek, mert megjött itthonra a netem.
Szakmai kérdésem volna. Egy CBR600 f3- ról lenne szó amit pályázás céljából használok.
A hátsó kerék 5"-os tehát 160-165-ös gumi való rá. Az a tervem, hogy 5,5"-os felnit tegyek a helyére, amire a 180-as gumi való.
Az lenne a kérdésem, hogy használatot illetőleg mi fog megváltozni? Nehezebben akar kanyarodni? Fel akar állni kanyarba? Egyenesfutás változik-e? És hasonló dolgok.
Ennek a hátsó felni cserének az oka az, hogy 165-ös slikket csak újat tudok venni horror áron, de(használt) 180-ast bagóért kapnám.
Válaszotokat előre is köszönöm!
Suzuki Gsxr400 GK73A service manualod-nincs véletlen?
Tegnap írtam msn-en de mostanában nem vagy fönt.
köszi
Így tudod szervízüzemmódba rakni a gépet...
Köszi! Holnap még futok pár kört ezzel kapcsolatban, azt kiderül...
Van hozzá szervízkönyvem, le tudom fordítani amit írnak benne. Mondjad mi a nyűgöd, esetleg hibakódot, ha tudsz, és megmondom mit írnak rá. De ha akarod belinkelem honnan tudod letölteni...