Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jahh...igen.
Segiteni.....
És ehhez mindig nyelvtanórát tartasz....? Hagyjuk.
Na igen, már majdnem félek... Tudod mi a félelmetes? Egy MEDVE...

Nem hogy inkább örülnél, h valaki segíteni akar...
De jó h ezt nem személyesen vitatjuk meg..... köx a semmit...
Ha ennyire okos vagy tudnád, h át kell kötni szervíz üzemmódba, és ott elvillogja a kódot..
nekem meg olyan faca motorom van hogy ha öntök bele benzint akkor megy
nincs benne semmi extra, aztán 82óta üzemel........
És fogalmazásra akkor is 1es.
"Aztán mikor indultam volna tovább az Fi lámpám égett folyamatosan"
Ez milyen mondat baszod? Tanulj meg fogalmazni. Valahogy így:
"Aztán mikor indultam volna tovább az Fi lámpám KIGYULLADT VAGY NEM ALUDT EL, égett folyamatosan"
De szar , nekem kiírja mi a hibakód, nem villog össze vissza.
Szerencsére nem.semmilyen kopást nem láttam a porlasztókban.Szétszedtem őket kitakarítottam de nem voltak eldugulva.Kristálytisztán összeraktam,jól bemelegítettem aztán mentem pár kanyart de valamiért torpan 4-5ezer között.
Azt olvastam a külföldi fórumon, h az aksidoboz alatt lesz. Nézd meg ott, hátha...
Ha meg ennyire vágod a hibakódokat, akkor tudnád hogy a kód villog! De ez ég folyamatosan.....
Baszki.....
Te mit nem értesz ezen?
Inkább tanulj meg olvasni, azt utána játszad a Frenkyt.....
Elkopott a súbertű?
"Aztán mikor indultam volna tovább az Fi lámpám égett folyamatosan"
Fogalmazás 1es... Szóval felvillant az FI?
Elsőnek nézd meg a hibakódot, h mi, keresd ki a szervízkönyvből, vagy írd meg ide, és megmondom. Aztán megnézzük azt a benzinpumpás dolgot is.
köszi
Az lesz. Lekövetem a vezetéket. A fejidomban nincs egy kanyi relé sem. Jól elbújt .
2.5 dl
fejidomba nincs relé?
de a legegyszerűbb:
nézd meg a kapcsolóból a szál hová vezet általában a reléhez
többnyire az a negatív szál, mert a pozitív állandó (gyújtástól)
új relének amúgy sem mindegy hogy van bekötve
Sziasztok
Valaki megtudná mondani hogy egy sima olajos teleszkóphoz átlagosan mennyi olaj kell?
Na látom jó helyre irtam én is.....
Lehet jobban jártam volna a vicc topiccal....köszi
teljesen egyformán látjuk a dolgokat,csak másképp ítéljük meg,ami nem baj.ezek a tények,és mindenki mérlegel,hogy mivel jár jobban.ha pl. van egy-két kiegészítő a motoron(amihez szerintem itthon is hozzá lehet jutni),vagy a szezon egy részét alkatrészre várással kell tölteni.tudom,ezek szélsőségek,de azért benne van a pakliban.
egyébként meg bennem semmi harag vagy ellenségeskedés nincs,csak a véleményem közlöm.aztán mindenki cselekszik saját belátása szerint.
de azt ugye te sem gondoltad komolyan,hogy én azt feltételezném egy motorról,hogy meg tudja szokni a kinti levegőt?vagy bármit. sajnos,én is jól ismerem ezt a folyamatot.
Bizti nem verte ki a biztit?
Benzincsapot kinyitottad?
Sziasztok!

Remélem valaki tud segiteni....
A helyzet az ,hogy tegnap raktam össze a paripát. (cbr 1100xx) Elindultam majd pár kilcsi után megálltam.(problémamentesen) Aztán mikor indultam volna tovább az Fi lámpám égett folyamatosan. Az öninditó müxik, de a benzinpumpa nem kap áramot.....és az Fi is ég. Mi lehet?

Előre is köszi!
Üdv!

Kawa GPX 750 es 4000 től 5000 fordulatig elveszti az erejét,megtorpan.Mi okoz ilyet? "folytott német Keihin CVK porlasztókkal 112 főfuvókákkal.Sportdobbal mégrosszabb a helyzet ott alul alig van nyomaték.
Hy mindenki!
Mi a véleményetek arrol az ötletről, hogy a pleximből kétoldalt kivágnék 2 kisdarabot ( ahogy a BMW s1000rr-nél is van, innen van az ötlet) így csökkenteném a turolenciát, és nem lenne nagysebességnél az a zavaró "fejremegés"
Irjátok le a véleményeteket, ha jóna, ha rossznak tartjátok az ötletet!
Előre is köszi!