Négy relé van egymás mellett, a biztosítéktáblához közel. Egyenként lehúztam mindet, gyújtás nélkül, ráadtam, próba, ment az index, mindegy, melyik volt lehúzva. Szóval, egyelőre passz. Ledes index lesz rajta, ahoz adtak egy relét, ahogy szokás, hogy ne úgy villogjon, mint a stroboszkóp . Általában pofonegyszerű, simán ki lehet cserélni a gyári relét erre, persze, ha tudom, hol a relé . Gondoltam, hátha már csinált ilyet vki VZR-en, mielőtt szétszedem a mocit .
akkor elektronikus a "relé"
olyant keress amibe 2 vagy 3 szál megy be
lehuzigálod a szálakat aztán amelyiknél nem villog az lesz az
csak húzd le minden szálat (és jegyezd meg hogy volt rajta) nehogy elfossa magát
amúgy minek megkeresni?
Ez megtörtént, sehol nem klattyog. Rátettem a kezem egyenként a relékre, hogy érezzem, melyik dolgozik, amikor működik az index, de semmi, nincs kattogás.
Éttem én. Na igen, ezt elfelejtettem tegnap írni, h ami kinti, az sokkal jobb állapotban van, mint az itthoniak. A barátaim CB-i pl nem ették az olajat, nem voltak kokszosak, stb, nem úgy mint az itthoni gépeink. Ugye azért kint a benzin is más, meg a levegő is...
Pl a teleszkóp oxidáció is tudod mitől van? Attól, h a tengeren behányva egy vas konténerbe hozzák át, és a sós vízgőz meg a pár kicsapódik, és szarnak rá, csak hogy olcsóbb legyen a szállítás.
Nem azért, mert megszokta a kinti levegőt....
Aztán akik megveszik semmi pénzért, feljavítgatják amit látnak, meg amit akarnak, aztán mehet eladni. Láttam már a konténerben lévő motorokat, hát nem volt szép látvány...
Na igen, a szervízadatok gázosak. Nagyon nehezen lehet hozzájutni. Pl 1ik barátomnak az SC40-es CB1300-ához Japánból rendeltem szervízkönyvet, mert sehol nem volt, és semmivel sem kompatibilis a blokkja.
A tuningot, jó értelemben mondtam, pl fém fékcsövek, kipurendszer, Posh tiltáskiszedő, kormánymagasító stb... Ezek pl hasznos dolgok...
Béke Cimbi, mert te is segítesz ahol tudsz.
Sztem nem jól tippeltek. Általában a relé ha meghal, akkor nem lesz kontaktus a pólusok között, tehát nem vezet, tehát nem csinál semmit a rákötött dolog. Sztem inkább nézd át a benzinpumpádat, mert ott lesz valami gubanc...
ha a relé rossz lenne nem működne az ac-pumpa.a pumpa meg addig megy,amíg a membrán két oldalán a nyomás ki nem egyenlítődik.a videón a motor beindítása előtt lehet is hallani amikor megáll a pumpa.elindítás után pedig a csökken a karbiban az üzemanyag,és a pumpa újból elindul.itt csak akkor lehet gond,ha nem a pumpa nem tud annyit üzemanyagot nyomni,amennyire a motornak szüksége van.
Gilera rv125-nél generátornál 3 vezeték jön föl. 2 sárga a feszabba és egy piros, azis fesszebba (red jelzéshez). kérdésem az lenne, mi a ló**sz az? magamól nem megy:(
Másik: Petro.jozsef nem londoni krt-ben lax?
Hali. Ha egy 125-ös gyorsasági Gilerába ladából való cdi+trafót teszek, mik lehetnek a következmények? Suzuki gt125-be is az van, jobb mint újkorában:) de az nem cdi-s. Komment?
Sziasztok! Had kérdezzem már meg hogy az Yamaha FZR-nél Az AC pumpának van valahol reléje? Mert folyamatosan tol az AC pumpa ha gyujtást adok tökmindegy hogy üzem meleg vagy hideg mindig folyamtosan tol.És kaptam egy két tippet és azt mondják hogy lehet hogy van benne valahol egy relé ami beszart?lehetséges ez? van az AC nak reléje valohol?
Itt egy kis videó hogy mit is csinál pontosan itt már jóval üzemi hömörséklet felett volt és elötte motoroztam is vele:http://sportmotor.hu/motoros_v...
Üdv!
Van egy nemtudom milyen márkájú kormánystabilizátorom ami haveromnak köszönhetően elhajlott...
Megszeretném csináltatni, ha van rá mód, de nem tudom, hogy egyáltalán meg lehet-e csináltatni és hogy hol és mennyibe kerülne...?
Vagy kuka...?
A dob eladó amúgy...
Aki hozzátudna szólni megköszönném!
Üdv. Zoli!
félreértés,én nem szidom őket!miért is szidnám,hiszen jó minőségű japán technikáról van szó!én csak a belpiaci mivolta,és az ottani éghajlati hatások miatt később előforduló kényelmetlenségekre,kellemetlenségekre próbálok rávilágítani.aztán,hogy ki milyen motorral jár......engem nem érdekel.bennem ez a vélemény lényegesen több japán belpiacos motorral való szerviztapasztalatom után alakult ki.hoztak hozzám teleszkóp szimmering cserére motort,amin miután a padra bekerült,kiderült hogy a szimmering cseréje nem oldja meg a problémát,csak kezelhető egy ideig.ugyanis apró oxidációs nyomok voltak a csúszószáron.azt hiszem tovább már nem is kell mondanom.és ez csak egy
.én is tudok segíteni alkatrész dolgában,sőt már szerviz adataim is vannak hozzájuk(mondanom se kell,hogy mennyire nem volt egyszerű beszerezni).sok mindent meg lehet tenni idő és pénz függvényébe,csakhogy az emberek többségének ezekből kevesebb van.
a tuningot meg én személy szerint csak addig támogatom,amíg az a jármű szerkezeti részeinek az élettartamát el nem kezdi csökkenteni.onnantól fölösleges nagyzolási hóbortnak tartom.szerelőként én úgy gondolom,hogy javítanom kell a motorokat,és ez már nekem nem fér bele.de ez csak egy személyes gondolat volt....
Érdekes, h mindenki szídja a japán belpiacos motorokat, de én amivel eddig találkoztam(10-20db), az összes sokkal jobb állapotban volt, mint az EU-sok. Fullosan felszerelve mind1ik mindenféle tuningcuccokkal, amiket itthon nem fizetsz meg. Sajnálom, h nem találtam magamnak is egy ilyen gépet mint amim van japán belpiacosban. Amúgy 1-2 hátránya van neki, alkatrész ügyileg, de abban is segítettem eddig mindenkinek.
olyant keress amibe 2 vagy 3 szál megy be
lehuzigálod a szálakat aztán amelyiknél nem villog az lesz az
csak húzd le minden szálat (és jegyezd meg hogy volt rajta) nehogy elfossa magát
amúgy minek megkeresni?
Pl a teleszkóp oxidáció is tudod mitől van? Attól, h a tengeren behányva egy vas konténerbe hozzák át, és a sós vízgőz meg a pár kicsapódik, és szarnak rá, csak hogy olcsóbb legyen a szállítás.
Nem azért, mert megszokta a kinti levegőt....
Aztán akik megveszik semmi pénzért, feljavítgatják amit látnak, meg amit akarnak, aztán mehet eladni. Láttam már a konténerben lévő motorokat, hát nem volt szép látvány...
Na igen, a szervízadatok gázosak. Nagyon nehezen lehet hozzájutni. Pl 1ik barátomnak az SC40-es CB1300-ához Japánból rendeltem szervízkönyvet, mert sehol nem volt, és semmivel sem kompatibilis a blokkja.
A tuningot, jó értelemben mondtam, pl fém fékcsövek, kipurendszer, Posh tiltáskiszedő, kormánymagasító stb... Ezek pl hasznos dolgok...
Béke Cimbi, mert te is segítesz ahol tudsz.
Másik: Petro.jozsef nem londoni krt-ben lax?
Itt egy kis videó hogy mit is csinál pontosan itt már jóval üzemi hömörséklet felett volt és elötte motoroztam is vele:http://sportmotor.hu/motoros_v...
Van egy nemtudom milyen márkájú kormánystabilizátorom ami haveromnak köszönhetően elhajlott...
Megszeretném csináltatni, ha van rá mód, de nem tudom, hogy egyáltalán meg lehet-e csináltatni és hogy hol és mennyibe kerülne...?
Vagy kuka...?
A dob eladó amúgy...
Aki hozzátudna szólni megköszönném!
Üdv. Zoli!
.én is tudok segíteni alkatrész dolgában,sőt már szerviz adataim is vannak hozzájuk(mondanom se kell,hogy mennyire nem volt egyszerű beszerezni).sok mindent meg lehet tenni idő és pénz függvényébe,csakhogy az emberek többségének ezekből kevesebb van.
a tuningot meg én személy szerint csak addig támogatom,amíg az a jármű szerkezeti részeinek az élettartamát el nem kezdi csökkenteni.onnantól fölösleges nagyzolási hóbortnak tartom.szerelőként én úgy gondolom,hogy javítanom kell a motorokat,és ez már nekem nem fér bele.de ez csak egy személyes gondolat volt....