Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sztem is az a leg1szerűbb, ha kiveszed a fémlapot és kész.
Én csak segítek...
Te milyen undok vagy mindig!
Rosszmájúú!
köszi szépen a segítséget
odafigyelsz, mindent oda kötsz vissza ahonnan a régit lekötötted.. pár óra alatt megvan.. nem vészes, csak annak tünik .
köszi szépen cimbi
El kell forognia 192-194 -ig, akkor tilt le a ZZR-ben ( tehát VALÓDI 183-nál szabályoz, nem óra szerinti értéknél ) de ilyen nálam is csak egyszer volt, az egyik pécsi lejtőn.
Végignézem a teljes elektronikát, meg amit tudok mérek is rajta, csak megtalálom közben hova megy ez a vezeték
bár mondjuk a rózsaszín vezetéknek jó lenne megkeresni a folytatását és összekötni,mert nem biztos,hogy anélkül is ki lehet játszani a tiltást.próbálkozni kell vele,valamelyik megoldás jó lesz.
küldtem neked e-mailt.pont ezt javasoltam benne.
Pontosan ilyen van ez enyémben is. Szerintem amikor vettem már nem működött, ritkán mentem 180al, szóval pontosan nem tudom hogy működik-e. A képen látszik hogy három vezeték van, a rózsaszin az nálam sehova nincs bekötve, OUT felirat van a tövébe irva. Kiiktató elektronika szerintem nem kell, egyszerűbb ha kiveszem a fémlapot, vagy akár az egész elektronikát
hát pont ez az,hogy csak japánban!mivel oda szánták ezeket a motorokat.mi meg európában vagyunk(legalábbis földrajzilag).létezik egyszerűbb megoldás is annál,hogy japán oldalakat böngészve keresgessünk a motorunkhoz megoldásokat,és onnan rendelgessünk specifikus kisegítő kütyüket.el kell fogadni,hogy azokat a motorokat nem nekünk szánták.ott mások a szokások,a szabályok és a klíma is,ami bizony hamar visszaköszön a behozott motorokon.minőségben ugyanazt kapod,legfeljebb olcsóbban jutsz hozzá.de ez később már lehet hogy nem fog számítani.én csak próbálok a mások kárából okítani,hogy ne a sajátjából kelljen tanulnia az embernek.szerencsére ennek a kis zizinek még nincs ilyen összetett elektronikus szabályzása,de azért köszi a tippeket.
Na igen, de Japánban lehet is hozzá kapni kiiktató cuccot.
Pl a barátom CB1000-rébe is van egy ilyen Posh kiiktató cucc. Bennehagyták.

ZZR400 Posh
http://www.webike.net/sd/10562...
929RR-ben? Mert ott igen, avval 1ütt KELL...
Kapd le az egész műszerfalat, és próbáld úgy ki.
Hát nem mondhatnám egyszerűnek. Cseréltem már párat.
Ha értesz is hozzá, 1 nap...
Azért nincsen rajta a kapcsolási rajzon, mert az elvileg titkos...
Amúgy jó nyomon jársz, az lesz a tiltás, csak a kérdés a hogyan működik" része...
Sziasztok!

ECU-t jól gondolom, hogy csak immo-val együtt lehet cserélni?
Szia!
Persze elküldöm, de ezeket már az email cimedre, ha nem gond nem publikálnám a motorszámomat
fényképet tudsz róla csinálni?lássam hogy néz ki ez a kütyü.
el tudnád küldeni a motorszámát a gépednek?legelőször is a pontos évjáratot kell megtudni.
a japán belpiacos motorokon is általában a karburátornál(régebbieknél),a vezérműtengelynél,vagy elektronikusan alkalmaznak fojtást.az első kettőnél egyszerű a történet,viszont az elektronikusan fojtott motoroknál sokféle módszert alkalmazhatnak,még egy típuson belül is.ebben az esetben a gondot az okozza,hogy nem egyszerű dokumentumokat(pl. kapcsolási rajz) találni hozzájuk,még a neten sem.a bandi kis zizijéhez is most próbálok meg valamit összeszedni,és csak azért ugrottam bele,mert kawasakis körökben több kapcsolatom van.nagy tapasztalattal rendelkező motorkerékpár-villamosság szerelők sem tudnak erre a kérdésre csípőből válaszolni,mivel nem túl gyakoriak nálunk ezek a problémák,és mint írtam,nem csak egy megoldás létezik.azt könnyű meghatározni,hogy hol alkalmaztak fojtást,de ha ez elektronikus,akkor az egy kicsit macerás.de nem lehetetlen.többek közt ezért is próbálok lebeszélni minden motorost a japán belpiacos vasakról(mert vannak még hátrányai,és azok is bosszantóak).
opsz... nincs más-t akartam írni