nem a tanfolyam a lényeg.. az csak egy alapot ad, ahhoz hogy mialatt a gyakorlatod megszerzed, legyen valami halvány sejtésed arrol h mit csinálsz.. ami igazán számít, az a gyakorlat.. persze én is kijártam előtte a sulit és mondtak sok okos dolgot..
Kis elektronika:
A km órába három vezeték megy be, ebből egy el van csipve, a fekete, amit a képen piros nyillal jelöltem. Ez a vezeték az 1-4es henger gyujtótrafójába (is)megy. Ez lenne a végsebesség tiltás?
Üdv mindenkinek..Nem témábavágó a dolog de megkérdezem hátha tud vki segiteni..
MOTORSZERELÖ TANFOLYAM Heves vagy Nógrád megyében nem indul esetleg vmikor?Ha tud vki vmilyen infót az légyszives irjon...
SZeva!
Kösz a segítséget, sehonnan nem kaptam ennyire tuti info-t. Köszi, de nem kellenek, vettem már 4 db-ot. Viszont elképzelhető, hogy a hátsókat is cserélem majd, de csak a szezonban. Azokat mennyiért adnád?
kontakt hiba lesz valoszinüleg.. nézd meg az önindító nyomógombját első sorban, majd azt hogy honnan kaphat maga a vezeték plusz 12 voltot, a kapcsolón kívül.. lehet hogy valahol összedörzsölődött a két vezeték, kikezdték egymást, és ott a bibi... bármi lehet, át kell nézni rendesen
helló mindenkinek! Van egy Kawasaki GPZ 750em,és menet közben elindúl az önindító! ha leállítom a motort akkor sem hajlandó megállni!
mi lehet a baj? a választ előre is köszönöm!
Hát ez tényleg érdekes ötlet...és nem is biztos hogy jól nézne ki. Szerintem is csak fleesleges idő, és pénzkidobás, keress inkább eloxált felnit, meg agyat, az ütősebb
Vannak hülye ötleteim nekem is, de ezzel magasra tetted a lécet
Megvalósitható az ötleted talán, de körülményes, és talán még drága is. Sokkal egyszerűbb venni superMOTO (R nincs!) felnit.
Első körben nagyon pontosan le kell forgácsolni a küllőket, Aztán belefirkálni a küllők biszbaszait. Ezek ferdén vannak benne, szóval ehhez olyan gép kell. Kell szerezned agyat, majd küllőket, amit lehet méretre kell gyártatnod...
Ha nem olyan a kialakitása a felninek ahogy gondolod, meg ahogy én is elképzelem, akkor baszhatod az egészet ki a kukába.
Szerintem: -hagyd a picsába úgy ahogy van
-vegyél rendes felnit
kurvasok szivástól kiméled meg magad
Őrült ötletem támadt! Ügye vannak sportmotor felnik azok a "bot" küllősek ideálisak supermotozáshoz .Nah ezekből kifaragom a küllőket és fúrkálok bele 36 lyukat (mindezt precizen gondoltam...).Akkor igy supermotor felniket kapok?! Már felvetettem ezt suliban de monták hogy más a kialakitása a felinek de utána néztem és egyformának tűnik.(Google a barátom) Meg, hogy sokat gyengűlne maga a felni de szerény véleményem szerint nem.
Ehhez egy kis segítség kéne szóval gondolkodni tessék
öööööööö, izé! Nincs 2 fázisú generátor! 1 fázisú van, vagy 3 fázisú! Másrészt mi értelme van tirisztoron keresztül tölteni az aksit! Kicsit zavaros nekem ez a rajz, honnan szedted? Bár lehet hogy csak én nem láttam még ilyet!
Sziasztok!
valaki nem tudja esetleg, hogy a 2000-es évjáratú cbr600f4-be jó-e egy 2006-os cbr600f4i első fékbetétei?
Felhívtam az egyik hondát, megkértem őket, hogy nézzék meg a két fékbetét számát, és a kb 20 karakteres jelölés utolsó 3 karaktere tér el. Ők azt mondták, hogy nem tudják biztosra mondani, csak olyan 90%-ra. Itt valaki esetleg okosabb?
Köszi!
A km órába három vezeték megy be, ebből egy el van csipve, a fekete, amit a képen piros nyillal jelöltem. Ez a vezeték az 1-4es henger gyujtótrafójába (is)megy. Ez lenne a végsebesség tiltás?
MOTORSZERELÖ TANFOLYAM Heves vagy Nógrád megyében nem indul esetleg vmikor?Ha tud vki vmilyen infót az légyszives irjon...
Kösz a segítséget, sehonnan nem kaptam ennyire tuti info-t. Köszi, de nem kellenek, vettem már 4 db-ot. Viszont elképzelhető, hogy a hátsókat is cserélem majd, de csak a szezonban. Azokat mennyiért adnád?
mi lehet a baj? a választ előre is köszönöm!
Megvalósitható az ötleted talán, de körülményes, és talán még drága is. Sokkal egyszerűbb venni superMOTO (R nincs!) felnit.
Első körben nagyon pontosan le kell forgácsolni a küllőket, Aztán belefirkálni a küllők biszbaszait. Ezek ferdén vannak benne, szóval ehhez olyan gép kell. Kell szerezned agyat, majd küllőket, amit lehet méretre kell gyártatnod...
Ha nem olyan a kialakitása a felninek ahogy gondolod, meg ahogy én is elképzelem, akkor baszhatod az egészet ki a kukába.
Szerintem: -hagyd a picsába úgy ahogy van
-vegyél rendes felnit
kurvasok szivástól kiméled meg magad
Őrült ötletem támadt! Ügye vannak sportmotor felnik azok a "bot" küllősek ideálisak supermotozáshoz .Nah ezekből kifaragom a küllőket és fúrkálok bele 36 lyukat (mindezt precizen gondoltam...).Akkor igy supermotor felniket kapok?! Már felvetettem ezt suliban de monták hogy más a kialakitása a felinek de utána néztem és egyformának tűnik.(Google a barátom) Meg, hogy sokat gyengűlne maga a felni de szerény véleményem szerint nem.
Ehhez egy kis segítség kéne szóval gondolkodni tessék
Üdv.: Tib
Hátul 91 től az össze 600 F -ben ugyanaz a betét
Ha kell van ilyen betét.
Köszi, Henti
Ha alkatrész vagy egy jó szervízhely kell valakinek,akkor tudok egyet Fehérváron.
VARGESMOTOR
A neten megtaláljátok őket..
valaki nem tudja esetleg, hogy a 2000-es évjáratú cbr600f4-be jó-e egy 2006-os cbr600f4i első fékbetétei?
Felhívtam az egyik hondát, megkértem őket, hogy nézzék meg a két fékbetét számát, és a kb 20 karakteres jelölés utolsó 3 karaktere tér el. Ők azt mondták, hogy nem tudják biztosra mondani, csak olyan 90%-ra. Itt valaki esetleg okosabb?
Köszi!