Igen, olvastam, de korábban már írtam, hogy az órában a műszervilágításon kívül nincs már vezeték, lekaptam, szétszedtem, semmi.... na erre varj gombot , de most komolyan. kikötött km órával, ford számmérő nélkül is ugyanott tilt (másik motorral mérve , valami komoplyabb sunyiság van
Sziasztok!
Van egy nagyon ritka típusú motorom(magyarországon ritka) Gilera sioux 50es-em. Most újítgatom felfelé, és most érkeztem el az elektronikájához. De nem találtam hozzá sehol egy kapcsolási rajzot. Ha vki tudna segíteni közületek, nagyon jó lenne. Mert pl világítás nélkül közlekedni kicsit necces :D
Lehet, hogy fordulat+fokozat...nagy szpás lesz kitalálnom, hogy szabdítsam meg a 180as tiltástól... hahó valaki nemm tudja esetleg hogy a suzuki gsxr-nél hol van a belpiaci tiltás? Thank
Csőváz, cimbi szétkapta a blokkot
Olyan probléma van hogy, vezérmütengelyeken a csapágyam oda van, lehet cserélni ezekete a dolgokat? csak a csapágyat?
hát ez így ugyancsak érdekes lesz.de azért nem reménytelen.megpróbálok valami hasznos tartalommal bíró anyagot összerakni neked,bár ez a hetem nagyon sűrű lesz.de a hétvégére megpróbálom,ha addig nem oldódna meg a kérdés.
Kawa ZZR 400, japán belpiac. Lehet hogy akkor még itt is lesz kavarc...
Van hozzá tengerentúli meg angol, ahol a fényszóró külön kapcsolható, ennyi különbséget fedeztem fel. Az évjárat 99, de mivel belpiacos, gyakorlatilag akámi lehet amit nem szégyelltek...
A piros nyilnál lévő vezeték fekete, alatta sárga-fekete, az alatt van a barna, tudom nem valami jól kivehető.
Már sejtem, a japán kapcsolási rajzán lenne rajta ez a végsebesség tiltó, az usa, angolban meg nincs Két vezeték, a sárga-fekete, és a barna ennek ellenére be van kötve a hálózatba, a rózsaszin az nincs.
Valami fotocella szerű dolog van benne. A mérőóra mutató tengelyére van rögzitve egy lemez, ami átmegy két érzékelő között 180 magasságában. A vezetékekhez a következők vannak irva: Rózsaszin: OUT, Barna: IGN, Fekete- sárga: GND
Kiszabadítottam a vezetéket, és most látni hogy a harmadik vezeték nem fekete, hanem rózsaszín, amit viszont az ábrán nem találok. Ebből kifolyólag lövésem sincs hova tartozhat.
Egy utólagos hozzászólás szerkesztő funkció elférne...
Így már tiszta.
Azt kellene tisztázni még, hogy a km óra belsejében mi történik letiltáskor. Ugyanis többféle verzió létezik. Az egyik megszakít 180-nál, ezt ha szétvágod állandóan letilt.
A másik zár 180-nál. Ezen segít az elcsípés.
De Az a fordulatszámmérő. A fordulatszámmérő ment eddig is, a sebességmérő az nincs rajt ezen az ábrán , pedig megy bele három vezeték, megegyező színűek mint a fordulatszámmérőbe. Maga a sebességmérő az mechanikus működtetésű, szóval a kerékről veszi a jelet.
Tirisztorral egyenáramot, feszültséget nem lehet szabályozni, csak váltót.Tranzisztor kell egyenáramhoz, az majd mint egy kapcsoló fog működni neked, és szabályozza feszültséget.
Autószerelő vagyok húsz éve,csak gondoltam rá kérdek,mert nekem az jött le,hogy .......nem csak innen, szinte mindenki ért hozzá,pedig minél fejlettebb a technika,annál nehezebb vele lépést tartani,sőőőőt szinte képtelenség!
Na ez engem is érdekel, én a belpiaci tiltást keresem, a km órába semmilyen vezeték nem megy, és ennyi tovább nem jutottam, de kikötött ford.számmérővel it ugyanugy tiltott , de asszem egyszer már írtam
Van egy nagyon ritka típusú motorom(magyarországon ritka) Gilera sioux 50es-em. Most újítgatom felfelé, és most érkeztem el az elektronikájához. De nem találtam hozzá sehol egy kapcsolási rajzot. Ha vki tudna segíteni közületek, nagyon jó lenne. Mert pl világítás nélkül közlekedni kicsit necces :D
Ha valaki tudja kérem segítsen!
Olyan probléma van hogy, vezérmütengelyeken a csapágyam oda van, lehet cserélni ezekete a dolgokat? csak a csapágyat?
a sima az 6200/pár
szinter az 7200/pár
kerámia az 7800/pár
karbon-kompozit 9300/pár
Van hozzá tengerentúli meg angol, ahol a fényszóró külön kapcsolható, ennyi különbséget fedeztem fel. Az évjárat 99, de mivel belpiacos, gyakorlatilag akámi lehet amit nem szégyelltek...
A piros nyilnál lévő vezeték fekete, alatta sárga-fekete, az alatt van a barna, tudom nem valami jól kivehető.
Már sejtem, a japán kapcsolási rajzán lenne rajta ez a végsebesség tiltó, az usa, angolban meg nincs Két vezeték, a sárga-fekete, és a barna ennek ellenére be van kötve a hálózatba, a rózsaszin az nincs.
Válaszokat előre is köszi
Egy utólagos hozzászólás szerkesztő funkció elférne...
Azt kellene tisztázni még, hogy a km óra belsejében mi történik letiltáskor. Ugyanis többféle verzió létezik. Az egyik megszakít 180-nál, ezt ha szétvágod állandóan letilt.
A másik zár 180-nál. Ezen segít az elcsípés.
Akkor lehet, hogy sebességváltó fokozat+fordulatszám. Elméletileg ebből is tudhat sebességet, ha az áttétel gyári...
Xt 350 főtengelyt keresek ami bontott, de jó
vagy esetleg újat, elérhető áron!
Ha valaki tud kérem jelezze!
MSN:polos_kei@hotmail.com
30/2752524