A gyujtótrafót ki lehet próbálni. Kiveszed, a gyertyapipát leveszed,és a trafó testjéhez odarögzited, úgy,hogy a benne levő drőt 4-6 mm-re legyen ,és akkuról megszikráztatod.4-8 mm-ről át kell ugrani a szikrának.
Kipuról a ráégett cuccot nagyon jól leszedte a Berner Super 3 nevű spréje, ami alapból egy tömítés eltávolító. A fémig visz mindent. Tömítést, festéket, ráégett szarokat
hát én főtengelycsapágyat tudok mondani(az is hasonló).az 3-4 ezer a pár,de találkoztam olyannal is (pont kawasakinál),hogy 3 ezer volt egy fél!kiindulási alapnak szerintem megteszi,e körül mozoghat a hajtókaré is.
Még egy kérdésem volna mibe kerül 4 pár hajtókar csapágy?tudom kel hozzá tipus meg váz,blokk szám de most ezektől eltekintve csak egy körülbelüli árat kaphatok-e.gpz 750 ről van szó1983 évjárat.
Rajta vagyok, de van egy nagyobb gondom is...még mindig a Gilera rv125-ömmel küszködök, nincs gyujtásom. Az volna a kérdésem, hogy a CDI vezérlőt lehet-e valamivel helyettesíteni? Mert 10-be féjna egy használt, de lehet hogy a trafó is sz*r, azis 10, annyim nincs. Próbáltam keresni barátságos lelkeket, kiknek hasonló vasuk van, kiszűrni mi a gebasz, de ez a borsod-megye....hát...nem is írtam nagybetűvel.
Sziasztok!
Szétt kaptam a mocimat, mivel szoktátok letakarítani a vázat, és a motor blokkot? És a kipufomra rá égett a sár, hoy tudnám vissza varázsolni szép csillogosra?
Szia ! A Graetzeket kösd párhuzamosan . 2.) a tekercsek mindkét végét ellenőrizd nincs-e testelve .3.) majd kösd a végeket össze a Graetzel. Ellenőrizd jók-e a Graetzek. Nem hibásodott-meg?
Hali, tudna segíteni valaki?
- Suzuki gt 125-ös motoromban csináltam 1 fázisú fesz. szabályzót.
A motor generátora 2 fázisú, amíg az aksi bírja megy a motor aztán leáll. Mivel a fesz. szab. 1 fázisú, ezért két egyenirányítóval (1000v 6A) egyenirányítottam, így a két egyen feszt. összekötöttem pozitív pozitívval, negatív negatívval. így kaptam 1 fázist (közepes fordulaton 56v kb.)ez megy a fesz. szabályzóra, de a helyzetjelző járó motornál villog, és nem elég a töltő feszültség sem. a fesz szabályzó működik. Kérdés: a földeléseket kötöttem el? képet mellékeltem.
Lehet hogy szar, de nem biztos!
Meg kell nézni a bontottat!
csapágyakat ,csapokat, hajtókarokat!
A legjobb lenne ha két csúcs között még a tengely is meg tudnád nézni! A nyugvó és hajtókar csapokat meg kell mérni digit mikrométerrel! Az mér ezredet is!Jaa és ha lehet szobahőmérsékleten mérd meg!
Köszörülést, fémszórást felejtsd el!
Inkább várj egy jó főtengelyre! Nehogy esetleg blokkot is kelljen venned!
Egy köszörült főtengely 19 km-után!
Nekem az a problémám lenne hogy az első és hátsó indexeim felváltva villognak.
Miért van ez?
Elötte utánna!
Tiszta VS teleshop lesz
Szétt kaptam a mocimat, mivel szoktátok letakarítani a vázat, és a motor blokkot? És a kipufomra rá égett a sár, hoy tudnám vissza varázsolni szép csillogosra?
tuti így a jó?
- Suzuki gt 125-ös motoromban csináltam 1 fázisú fesz. szabályzót.
A motor generátora 2 fázisú, amíg az aksi bírja megy a motor aztán leáll. Mivel a fesz. szab. 1 fázisú, ezért két egyenirányítóval (1000v 6A) egyenirányítottam, így a két egyen feszt. összekötöttem pozitív pozitívval, negatív negatívval. így kaptam 1 fázist (közepes fordulaton 56v kb.)ez megy a fesz. szabályzóra, de a helyzetjelző járó motornál villog, és nem elég a töltő feszültség sem. a fesz szabályzó működik. Kérdés: a földeléseket kötöttem el? képet mellékeltem.
Meg kell nézni a bontottat!
csapágyakat ,csapokat, hajtókarokat!
A legjobb lenne ha két csúcs között még a tengely is meg tudnád nézni! A nyugvó és hajtókar csapokat meg kell mérni digit mikrométerrel! Az mér ezredet is!Jaa és ha lehet szobahőmérsékleten mérd meg!
Köszörülést, fémszórást felejtsd el!
Inkább várj egy jó főtengelyre! Nehogy esetleg blokkot is kelljen venned!
Egy köszörült főtengely 19 km-után!
Én már gyanús vagyok....