Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ennyit találtam, lehet segít
Replica Cast dugattyú eredeti OE alakban
Race Cast dugattyú, amit Vertex know-how-val fejlesztettek
Pro Kovácsolt dugattyú
Replica BB Cast dugattyú nagy furathengerre való eredeti OE formulában
Pro Replica Kovácsolt dugattyú eredeti OE alakban
Pro BB Kovácsolt dugattyú nagy furathengerre való eredeti OE formulában
Pro Race Kovácsolt dugattyú javára, amit Vertex know-how-val fejlesztettek
Pro HC Kovácsolt dugattyú javára, amit Vertex know-how-val és magas kompresszióval
Én mondok valamit Neked. Vedd a drágábbat,az biztos jó.Sok éves tapasztalatom, hogy az ár szoros összefüggésben van a minőséggel .
Nem tudok dönteni!
Van egy CR 250R (2 ütemű) motorom 2007-es. Kiszereltem a dugattyút, és nem tudom milyent tegyek bele. VERTEX-re gondoltam, Replikát ajánlottak, de utána néztem és a PRO jelzésűek a kovácsolt dugók, de van belőle négy fajta. Ha tud valaki segíteni, vagy telefonszámot aki ért ehhez, azt előre is megköszönöm.
Köszönöm a választ. Azért nagyjából tudom hogy működik. Csak egy picit zavar hogy nincsenek egy sorban a led-ek. Majd a suliban kipróbálom.

Milyen műszert használtok szelepek vizsgálatához? Veszteség mérővel nézitek?
Azért találták ki a szótárat.
azt csak akkor fogod megtudni,hogy jól működik a műszer ha rákötöd egy járó motorra!"RPM" állásban értelemszerűen a motor fordulatszámát méri.ez egy fontos adat szinkronizáláskor(bár én még nem szinkronizátam olyan motort amin ne lett volna fordulatszám mérő óra)."VAC" módba lehet szinkronizálni.a szinkronizálás méréstartományát a középső kapcsolóval lehet változtatni.2 és 4 ütemű motorokhoz is használható(bal alsó kapcsoló)."AVE" módban mutatja a vákumértékeket(minden oszlopban csak egy led világít)."DYN" módba akkor érdemes átkapcsolni,ha nem sikerül beszinkronizálni a motort.ekkor mutatja a nyomásváltozásokat a szívó oldalon.DE VIGYÁZAT! csak a hengerek egymáshoz viszonyított állapotáról kapsz képet,és azt hogy a legmagasabb értékhez tartozó hengerben jól zárnak-e a szelepek, azt nem tudja megmutatni!normál esetben a vastag vonaltól felfelé egy led sor világít.ha valamelyik henger nem éri el a kívánt értéket akkor ott a kipufogó szelep nem zár jól,de előtte azért érdemes megnézni,hogy jó-e a szívó oldali tömítés.ha a vastag vonal alá is lemegy a led sor (pozitív tartomány),akkor a szívó szelep a ludas.a jobb alsó kapcsolót csak tippelni tudom,hogy valami töltés ellenőrzéssel lehet összefüggésbe.bár mi a szervizben sem használunk ilyen műszert.jóval olcsóbb, és egyszerűbb eszközzel pontosan meg lehet állapítani a szelepek tömítettségét.na de ez már csak személyes vélemény.
Én több mint 32000-et mentem ezzel a fagyállós hűtő flyadékkal -15c ra állítva gondnélkűl! (télen nyáron 8-10-es fordulaton) Ez tapasztallat. fagyálló+deszt víz -15c ra. Mindeggyik vasamba ezt raktam rakom!
Valoszinu valahol farsozik a motor.Esetleg meg a membrant is nezd meg, zar-e ?membran, ill. szivocsonk csatlakozast stb.
joszef.petro [13643]: Kaptam hozzá, de nem tudok angolul.

Szelepek tömítettségét vizsgálja DYN állásban. Ha szívom, fújom, működik, az volt az első amit kipróbáltam rajta. 80 000 körül vettem.
Ez egy karbi szinkron teszter ha jól gondolom. Arra gondolsz hibaként hogy egy nagyon picit eltér az utolsó a többitől? Mellesleg nemnagyon fog befolyásolni. Próbálgasd, ha megszivod valamelyik csövet, feljebb megy a kijelzője, ha fújod, lejebb. Jójáték
Mennyiért vetted?
gixxer 750es az elég pörgős? a szervízben motorexet ajánlottak 3500/liter töményet, de néztem castrolt 2300ért vagy valvoline-t 1500ért .nem tudom. a motorexhez írja hogy aluhűtöhöz kimondottan... help , tanácstalan vagyok
Használati utmutatót kaptál hozzá?
Hali!
Van kimondottan aluhoz hűtő folyadék! A szine. enyhén rózsaszin.
Én az egümotorsnál vettem, Még nyáron is -15-c ra állítom be.Ugyan is a vízumpának ez adja akenést!(Fagyálló) Főleg, ha pőrgős a vasad.
Vettem egy ilyen tasztert Angliából használtan. Még nem volt alkalmam kipróbálni.(nincs motorom)

Dyn módban ilyen a kép. Ez lehet hiba? Vagy ezt bele kell kalkulálni a mérésbe?
Segítsetek már! MIlyen fagyállót ajánlanátok aluhűtőbe?! Minden info kéne....arány fajta márka mennyiség ár stb. köszi
ne próbáld........ tedd vagy ne tedd
megpróbálom:)
takarítsd ki a tankot, nézd át a benzincsapot, és nézd meg tud-e levegőt szívni a tanksapkán
ha mind jó lesz menni fog
ja azt elfelejtettem mondani hogy egy másik gyári 80cc hengerrel is ki lett próbálva de amugy igen indul leállás után után is pöcc-röff :)

más valaki megoldás rá?
szerintem, a 110 ccm tul "hamar kieszi a benzint" az uszoházbol, és nincs ideje ujra feltölteni a karbit.. Probáld meg emelni kicsit az uszo szintet, és nézd meg úgy mit produkál.

Leállás után ha vársz vele, akkor be tudod inditani? és akkor is 3000ezren forog?
Sziasztok!

Lenne egy problémám és remélem tud valaki segiteni.
Van nekem egy Yamaha DT 80 (110cc-re furva)
A probléma a következő: Ha beinditom jár a motor alapjáraton 3000-es fordulaton de 1-1.5 perc után csökken a fordulat és leáll.
Próbáltam az alapjáraton is állítani de ha lejjebb veszem az alapjáratot akkor egyből leáll.
Próbáltam már másik karbival is de ugyan ezt csinálja és nem tudom hogy miért csinálja ezt.

Ha valaki találkozott már ilyen problémával vagy ha tudjátok mi lehet a baj akkor segítsetek!

Köszönöm :)
K. aramo! Kösz, majd megpróbálok kisérletezni Üdv: papi40
Majd írj mire jutottál.Gáborra ne haragudj, fogd fel humorosan.
Folyik a benzin szépen!semmi vákumcső nincs rajta...egy egyszerű 3állású csap van rajta!