525 MVXZ-ZST EK láncot (made in japan) a szabadalmaztatott csavarkötéses szerelőszemmel használt már valaki,van róla tapasztalata?
Hamarosan láncszettet kell cserélnem és erre a láncra gondoltam JT lánc kerekekkel párosítva.
( a mostani D.I.D láncom már nagyon szakaszos,bár még bőven lehetne állítani rajta,az indikátor szerin zöld mezőben van a feszítő.
De lehetetlen korrekt módon beállítani a feszességét.)
Régi kawánál köszörülés után általában eltörik a főtengely. Azt hiszem a garázsban még megvan a haver gpz 600- törött tengelye... És általában mindig a 3-as hengernél fekszik ki a csapágy.
Köszönöm a válaszodat.ugy is szerelőhöz viszem köszörülni a főtengelyt ott majd csapágyat is rendelnek bele,remélem csak tudni akkartam volna hogy milyen kell bele ne hogy valami gagyit tegyenek bele és ugy járjak ahogy irtad hogy pár hónap mulva megint kopog.még egy kérdés kb mennyiért csinálnak ilyet?
az a műhely vagy a maszek óradíjától is függ.aki pedig három óránál többet akar tölteni vele az már nagyon gyanús.ebből azért már valamit ki tudsz következtetni,remélem.
azt egy valamire való kawasaki szervizben meg kell tudják mondani,de ha színre megy akkor ahhoz kérnek egy kódot ,ami valahol(a szerviz ezt is tudja) a forgattyúsházba be van ütve,és az alapján megmondják.de egy aggályom lenne ezzel kapcsolatban.ha sikerül kideríteni,hogy milyen csapágy kell bele még akkor sem biztos ,hogy jó lesz.ugyanis ez egy elég öreg motor és a csapággyal együtt a főtengely is kopott.ha a kopott főtengelyhez a gyári méretű csapágyat raksz,nem biztos hogy meg lesz az a minimális hézag ami egy stabil olajfilm réteg kialakulásához szükséges a főtengely és a csapágyak közt.célszerű lenne pontosan kimérni,hogy mekkora a hézag,és az alapján kiválasztani a csapágy méretét,hogy ne kelljen egy pár hónap múlva ezért megint szétszedni a blokkot.
Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy egy R6 szelephézag állítás mennyi lóvéban áll meg?
És hogy itt fejér megyében, vagy esetleg nem túl messze lenne-e valaki a feladatra?
Üdv. Zoli!
én egész pontosan arra lennék kíváncsi,hogy mielőtt a 110-es henger fel lett rakva, azelőtt jól működött-e a motor,vagyis hogy ki lehet-e azt egyértelműen jelenteni,hogy azóta van baj a motorral amióta fel lett rakva a nagyobb henger.
Szevasztok!volna egy kérdésem.Van egy gpz 750 unitrakom 1983 évjárat.A harmadik henger hajtókar csapágyas lett.milyen csapágy kell a gpzbe mert én ugy tudom szinre adgyák.válaszokat köszönöm.
és mikor lett rátéve a 110-es henger?a 80-assal jól működött?mert könnyen előfordulhat ,hogy a 110-es henger kilöki a főtengely szimmeringet,ugyanis a 2 ütemű motoroknál a forgattyús ház térfogatát a hengerhez szokták igazítani,mivel ott történik az elősűrítés.ebben az esetben több mint 35%-os térfogatnövelésről beszélhetünk a hengernél,ami jobban igénybe veszi a szimmeringeket is.az olvasottak alapján én is tömítetlenségre gyanakszom.
bácsik, vagy egy garnitura metzeler roadtech z6 gummám, kb 1000km van benne.... ha valakit érdekel...
ilyen e....
nem ez az, de ilyen, még szőrös az oldala.... 120/70-180/55r17
20-2300371
30ezer a pár...
Kawasaki klx 650 SM-hez..
keihin CVK karburátorba kellene tűszelep!
Próbáltam már nem is eggy kawasaki márkaszervízt,
de nem tudtak segííteni!
Vagy ha nincs más lehetőség akkor másik karbi ami jó hozzá.
sziasztok olyan kérdésem lenne...
0 fok körül motrozgatok honda cr 250-essel
hosszabb egyenes után ha megfogom a hűtőt langyos, még a kezem se melegíti..
Ez gondolom nem használ neki?
jó ötlet lenne ha legalább az eggyik hűtőt eltakarnám?
ja és nincs benne termosztát!
Köszi azt már kiderítettem hogy a PRO HC az 4 üteműhöz való. Holnap megkérdezem a Pink-nél hogy mi külömbségek vannak a jelölések között, igaz hogy mindig az olcsóbbat akarják elpasszolni.
Hy all! Lenne 1 olyan kérdésem hogy az RG 125-öm nem csak hidegen eléggé füstöl,hidegen nem veszi a hirtelen gázadást és a levegő csavart majdnem h full ki kell csavarni ahoz h ne fulladjon. Tutira karbi beállítási gond de mégis milyen állítást kell ilyenkor csinálni? Én arra gondolok h sok anyagot kap és kevés neki a levegő.
a membánt megnéztem jól zár mindenhol rendben van a légszűrő is.
tankot kipucoltam tanksapka jól zár benzincsap is jó.
nemtudom mi lehet a baja de valaki még valami tippet tud adni? nagyon megköszönném:)
amugy a leállást az ne úgy értsétek hogy 1-1.5 perc mulva egyböl leáll mert már lehet hallani hogy mikor akar leállni és egy gázfröccs és megint jó. ja és szokta csinálni azt is hogy 5-10 perc motorozgatás után megállok és felpörög 6000fordulatig és ott jár egyenletesen de ha kihúzom a szivatót akkor néha visszaáll 3000re az alapjátatra de van amikor csak egy kicsit megy lentebb az alapjárat (4000-5000)-re.
Most már csak valami olyan szerelőt kéne találni, aki megbízható...
Hamarosan láncszettet kell cserélnem és erre a láncra gondoltam JT lánc kerekekkel párosítva.
( a mostani D.I.D láncom már nagyon szakaszos,bár még bőven lehetne állítani rajta,az indikátor szerin zöld mezőben van a feszítő.
De lehetetlen korrekt módon beállítani a feszességét.)
Egy olyan kérdésem lenne, hogy egy R6 szelephézag állítás mennyi lóvéban áll meg?
És hogy itt fejér megyében, vagy esetleg nem túl messze lenne-e valaki a feladatra?
Üdv. Zoli!
reménykedem hogy csak ez a baja
ilyen e....
nem ez az, de ilyen, még szőrös az oldala.... 120/70-180/55r17
20-2300371
30ezer a pár...
én is így jártam el. csak félek nehogy megfőzzem!
igen az izület,de ilyenkor a legjobb keresztbe menni ..
keihin CVK karburátorba kellene tűszelep!
Próbáltam már nem is eggy kawasaki márkaszervízt,
de nem tudtak segííteni!
Vagy ha nincs más lehetőség akkor másik karbi ami jó hozzá.
0 fok körül motrozgatok honda cr 250-essel
hosszabb egyenes után ha megfogom a hűtőt langyos, még a kezem se melegíti..
Ez gondolom nem használ neki?
jó ötlet lenne ha legalább az eggyik hűtőt eltakarnám?
ja és nincs benne termosztát!
tankot kipucoltam tanksapka jól zár benzincsap is jó.
nemtudom mi lehet a baja de valaki még valami tippet tud adni? nagyon megköszönném:)
amugy a leállást az ne úgy értsétek hogy 1-1.5 perc mulva egyböl leáll mert már lehet hallani hogy mikor akar leállni és egy gázfröccs és megint jó. ja és szokta csinálni azt is hogy 5-10 perc motorozgatás után megállok és felpörög 6000fordulatig és ott jár egyenletesen de ha kihúzom a szivatót akkor néha visszaáll 3000re az alapjátatra de van amikor csak egy kicsit megy lentebb az alapjárat (4000-5000)-re.