Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nézd meg folyik-e a benzin? Egyáltalán nyitott csapnál , vákumcsövet szívd meg ha van rajta.
Szűrő van a karbi meg a tank között....gyertya kormos szokott lenni semmi szép szine nincs neki...én is arra gondoltam, hogy kimosom a tankot holnap, meg vissza leszedem még1szer a karbit is...ja és jön bele 2 vadi új gyertya!
FülöpGábor! még jó h nem mindenki ilyen itt mint te
nyúljál magadhoz...
Ennek a vége az lesz, hogy egy alapos tanktisztítás, majd szűrőt a tank és a karbi közé.A tünetek alapján. Még egy karbi tisztitás.
kompletten nézd át az egész üzemanyag ellátó rendszert, karbit, benzincsövet, esetleges szüröt, és a tankot!... Lehetséges hogy belül már ocsmánykodik a tankod, és felszipkázott valami szart a karbid..

lehet még karburátor elállítás is...
egy gyertyaképet is nézhetnél, hogy milyen keveréket kaphat..
Helló!
Ma beállítottam a szelephézagot tutira! ezek után még mindig nem indult a motor...aztán karbit is szétszedtem ahogy mondtad...na utána beindult elég könnyen....aztán leállítottam megint indult...ezt még kb 5ször megcsináltam kisebb időközönként...aztán leállítottam...állt kb 5 percet...és azóta megint semmi...egyet se pöffen meg semmi!már nem tudom hova nyúljak...szerinted mi lehet mostmár vele?
ohh, köszi szépen
lennie kell mindkét tengelyen egy egy feliratnak.. egyik IN - Intake (szívó oldal)
másik, EX - EXhaust (kipufogó oldal.)
remélem segítettem
nincs rajta IN és EX felirat?
sziasztok:Segítség kéne nekem.
A kettő közül melyik lehet a szívó csonk felőli tengely?
Sziasztok.
Érdeklődnék hogy mi a véleményetek a regina láncokról?
Természetesen olajjal raktam össze, nem az első gép amit csináltam.
Kicserélem a szimeringeket, aprópénz. Remélem tényleg csak ennyi baja van.
lehet kopott a motor lehet eltömődött a kipu vagy folytás van benne sőt még elektronikától is tud olyat csinálni....
hello.azt nem tudom mert nemrég vettem a motort.majd kiderül ha szét lessz szedve:)
Helló!
Tuti,hogy karbi! Ezek így vannak beállítva. lehet "játszani" a tűvel, alapjárati, és fő fúvókával, levegővel. hmmmm... Nagyon idő igényes, ha csak véletlenűl el nem találod a tutit. Ha tudsz szerezni tű, és fúvóka készletet, ellehet vee szrakzni. Üdv!
Figyelj oda jobban!

Az FZR és FZ tipusokon,nem az olajnyomás csökkenését motatja a lámpa,hanem az olajszint vészes csökkenését az amúgy is kicsi olajmennyiségből!

Üdv!
Egyet értek esővízzel kapcsolatban, ha tiszta körülmények között lett gyűjtve,tárolva "majdnem" u.a. mint a desztvíz.
Hello minden fiatal Derbisnek! Öreg koromra hozzájutottam egy 1999-es Senda R50 hez. Blokk Senda H, henger Rabasa. Ausztriából származik, egyben van, mégsem megy csak kb.55km-t. Kipuff. OK. hátsó lánckerék 53. első gyári. A karbira gyanakszom, adatai: AMAL ARRECHE szám az öntvényen: 217, alatta beütve 9. Főfúvóka jelzése: 70, a légtorok átmérője általam mérve: 19.5. Aki tanáccsal segíteni tud, kösz, ha ez a hiba, javasoljatok másikat, esetleg használtra ajánlatot. BUÉK. Minden segítséget köszönök!
papi
Szívesen .
okézsoké
köszönteem...
Semmit. Ha megpróbálod kiönteni, akkor az akku alján levő iszap zárlatot fog okozni.Nagy baj nincs, hacsak lúgos eső nem esett.
sziasztok
következő a problémám: gyengélkedett az akksi az egyik robeszomba, kivettem és véletlenül sima vizzel töltöttem fel a jelzésig(egymás melett volt 2flakon ioncserélt víz az egyik esővíz volt mint később kiderült, hát sikerült belenyúlnom)
tudom h párezer Ft egy robogóakksi de ha nem muszáj erre nem költenék most...
szóval mit tegyek?
üdv Bundy
Sziasztok! Cr 125 höz szeretnék service manuált.
Ha valaki tud segiteni, megköszönném.
karbit is kitisztíthatnád ha arra jársz
Holnap első dolgom lesz...meg a levegőszűrő tisztítás olajozás is!veszek bele még 2 új gyertyát is....1 hete van nálam a motor...de már most elegem van h nem indul csak külön imátkozások árán :(