Szűrő van a karbi meg a tank között....gyertya kormos szokott lenni semmi szép szine nincs neki...én is arra gondoltam, hogy kimosom a tankot holnap, meg vissza leszedem még1szer a karbit is...ja és jön bele 2 vadi új gyertya!
FülöpGábor! még jó h nem mindenki ilyen itt mint te
kompletten nézd át az egész üzemanyag ellátó rendszert, karbit, benzincsövet, esetleges szüröt, és a tankot!... Lehetséges hogy belül már ocsmánykodik a tankod, és felszipkázott valami szart a karbid..
lehet még karburátor elállítás is...
egy gyertyaképet is nézhetnél, hogy milyen keveréket kaphat..
Helló!
Ma beállítottam a szelephézagot tutira! ezek után még mindig nem indult a motor...aztán karbit is szétszedtem ahogy mondtad...na utána beindult elég könnyen....aztán leállítottam megint indult...ezt még kb 5ször megcsináltam kisebb időközönként...aztán leállítottam...állt kb 5 percet...és azóta megint semmi...egyet se pöffen meg semmi!már nem tudom hova nyúljak...szerinted mi lehet mostmár vele?
Helló!
Tuti,hogy karbi! Ezek így vannak beállítva. lehet "játszani" a tűvel, alapjárati, és fő fúvókával, levegővel. hmmmm... Nagyon idő igényes, ha csak véletlenűl el nem találod a tutit. Ha tudsz szerezni tű, és fúvóka készletet, ellehet vee szrakzni. Üdv!
Hello minden fiatal Derbisnek! Öreg koromra hozzájutottam egy 1999-es Senda R50 hez. Blokk Senda H, henger Rabasa. Ausztriából származik, egyben van, mégsem megy csak kb.55km-t. Kipuff. OK. hátsó lánckerék 53. első gyári. A karbira gyanakszom, adatai: AMAL ARRECHE szám az öntvényen: 217, alatta beütve 9. Főfúvóka jelzése: 70, a légtorok átmérője általam mérve: 19.5. Aki tanáccsal segíteni tud, kösz, ha ez a hiba, javasoljatok másikat, esetleg használtra ajánlatot. BUÉK. Minden segítséget köszönök!
papi
sziasztok
következő a problémám: gyengélkedett az akksi az egyik robeszomba, kivettem és véletlenül sima vizzel töltöttem fel a jelzésig(egymás melett volt 2flakon ioncserélt víz az egyik esővíz volt mint később kiderült, hát sikerült belenyúlnom)
tudom h párezer Ft egy robogóakksi de ha nem muszáj erre nem költenék most...
szóval mit tegyek?
üdv Bundy
Holnap első dolgom lesz...meg a levegőszűrő tisztítás olajozás is!veszek bele még 2 új gyertyát is....1 hete van nálam a motor...de már most elegem van h nem indul csak külön imátkozások árán :(
FülöpGábor! még jó h nem mindenki ilyen itt mint te
lehet még karburátor elállítás is...
egy gyertyaképet is nézhetnél, hogy milyen keveréket kaphat..
Ma beállítottam a szelephézagot tutira! ezek után még mindig nem indult a motor...aztán karbit is szétszedtem ahogy mondtad...na utána beindult elég könnyen....aztán leállítottam megint indult...ezt még kb 5ször megcsináltam kisebb időközönként...aztán leállítottam...állt kb 5 percet...és azóta megint semmi...egyet se pöffen meg semmi!már nem tudom hova nyúljak...szerinted mi lehet mostmár vele?
másik, EX - EXhaust (kipufogó oldal.)
remélem segítettem
A kettő közül melyik lehet a szívó csonk felőli tengely?
Érdeklődnék hogy mi a véleményetek a regina láncokról?
Kicserélem a szimeringeket, aprópénz. Remélem tényleg csak ennyi baja van.
Tuti,hogy karbi! Ezek így vannak beállítva. lehet "játszani" a tűvel, alapjárati, és fő fúvókával, levegővel. hmmmm... Nagyon idő igényes, ha csak véletlenűl el nem találod a tutit. Ha tudsz szerezni tű, és fúvóka készletet, ellehet vee szrakzni. Üdv!
Az FZR és FZ tipusokon,nem az olajnyomás csökkenését motatja a lámpa,hanem az olajszint vészes csökkenését az amúgy is kicsi olajmennyiségből!
Üdv!
papi
köszönteem...
következő a problémám: gyengélkedett az akksi az egyik robeszomba, kivettem és véletlenül sima vizzel töltöttem fel a jelzésig(egymás melett volt 2flakon ioncserélt víz az egyik esővíz volt mint később kiderült, hát sikerült belenyúlnom)
tudom h párezer Ft egy robogóakksi de ha nem muszáj erre nem költenék most...
szóval mit tegyek?
üdv Bundy
Ha valaki tud segiteni, megköszönném.