szervizkönyvben megvan rá az adat, minden motoré más és más, ne probáld meg más motor adata alapján beállitani..
Ember nincs aki megmondja innen hogy kicsi vagy nagy lehet a hézag, mindkettő okozhat ilyesmit.. itt a Szervizkönyv , töltsd le. ebben megtalálod az adatot erre vonatkozólag
Szárazon "tóltad"fel a szimeringet, vagy raktál egy kis 2t a szimering ajkakhoz és közé? Ha szárazon vagy nagyon kevéske olajal, pillanatok alatt leszed a szimeringből századokat a főtengely.
Hellósztok!
Lenne nekem egy 600as DR-em....az vele a gondom hogy nagyon nehezen indul...hidegen és melegen is...mitől lehet?meg elvileg akinek van ilyenje azt mondja, hogy kellene rajta lenni kézi és autómata dekompresszornak is....de nekem csak 1van rajta....ami elvileg a kézi, de nekem autómatának van bekötve...hogy lehet ez?
segítségeteket előre is köszönöm
Sziasztok
Egy kis segítséget kérnék. Piaggio NRG vizes, asszem 96 os robogóból elszállt az erő. Ha jár a motor és a jobb oldalára döntöm a gépet, kopp gáznál épp elketyeg alapjáraton, balra nem csinál ilyet.
Erő alig van benne, de néha gondol egyet és megy rendesen. Kicsit mintha durrogna is a motor. Nem tudok rájönni mi a baja. A karbira gyanakszom. Valakinek esetleg hasonló tapasztalat?
Köszi a segítséget.
Hella!
Lenne egy kérdésem szakértőkhöz! Karbis Hornet 600-am van. Szétszedtem, kipucoltam a karbisort, a szinkront a benzincsöves, közlekedőedényes módszerrel szeretném belőni. A kérdésem az lenne, hogy az alapjárat beállítását így házilag, műszerek nélkül korrekten el lehet valahogy végezni? Előre is köszi! Pisti
lassan 20ezer van benne de még semmi jele,hogy gond lenne vele,szervíz füzetbe meg be van írva a kötelező nagy szervíz de ,hogy mit csináltak rajta az nincs
A nehézkes indulás nem feltétlen attól van. Nekem azt irja, hogy 5000km után kell ellenőrizni, 10.000 kilóméter után cserélni. Ha az elektródák rarkai le vannak gömbölyödve, akkor cserés.
Szasztok Skacok!
Segítségeteket, tanácsotokat szeretném kérni. Van egy GILERA DNA 180 4t vasam. 6500 km-t futott. Kapott egy Maloosi Multivar-t, egy finomhangolható kuplungot és egy 4 road kipofogó dobot.(a kuplung még nincs felrakva)Érdemes-e még rátólni egy 200-as hengert, hogy "kapjak még egy kis lovat".Előre is köszönöm a segítségeteket! Aramó
javaslom cserére a komplet membránt.Gondolj bele ha nincs benne gyakorlatod ,és nem sikerül a mütét,beszakad valami a hengertérbe és helo. Nem javaslom barkácsolni. CSERE KB. 4.000ÉFT EGY ÚJ.Hengerfurás +gyári dugo (nem valami szar )kb.15.000 ft +szerelés tömitések.Megéri?
Közben sikerült kikövetkeztetnem nekem is nagynehezen!:D
szoval
Szívó :0.08
Kipufogó :0.13
Ember nincs aki megmondja innen hogy kicsi vagy nagy lehet a hézag, mindkettő okozhat ilyesmit.. itt a Szervizkönyv , töltsd le. ebben megtalálod az adatot erre vonatkozólag
Köszi a segítséget...kicsi vagy nagy lehet a szelephézag?mennyinek kellene lenni hidegen?szívó kipufogó ugyanannyi?
előre is köszi
A dr-en ugy autómata és manuális, hogy be huzod kézzel, és ugy marad .. addig amig a berugokarral tul nem szaladsz a felső holtponton.
Nehezen indítás: szelephézagok elsősorban, karbi elkoszolódás, esetleg kopott motor.
Lenne nekem egy 600as DR-em....az vele a gondom hogy nagyon nehezen indul...hidegen és melegen is...mitől lehet?meg elvileg akinek van ilyenje azt mondja, hogy kellene rajta lenni kézi és autómata dekompresszornak is....de nekem csak 1van rajta....ami elvileg a kézi, de nekem autómatának van bekötve...hogy lehet ez?
segítségeteket előre is köszönöm
Egy kis segítséget kérnék. Piaggio NRG vizes, asszem 96 os robogóból elszállt az erő. Ha jár a motor és a jobb oldalára döntöm a gépet, kopp gáznál épp elketyeg alapjáraton, balra nem csinál ilyet.
Erő alig van benne, de néha gondol egyet és megy rendesen. Kicsit mintha durrogna is a motor. Nem tudok rájönni mi a baja. A karbira gyanakszom. Valakinek esetleg hasonló tapasztalat?
Köszi a segítséget.
Lenne egy kérdésem szakértőkhöz! Karbis Hornet 600-am van. Szétszedtem, kipucoltam a karbisort, a szinkront a benzincsöves, közlekedőedényes módszerrel szeretném belőni. A kérdésem az lenne, hogy az alapjárat beállítását így házilag, műszerek nélkül korrekten el lehet valahogy végezni? Előre is köszi! Pisti
Még valami. Cseréltélkuplunkot? Gyári, vagy után gyárttt? Aramo
Segítségeteket, tanácsotokat szeretném kérni. Van egy GILERA DNA 180 4t vasam. 6500 km-t futott. Kapott egy Maloosi Multivar-t, egy finomhangolható kuplungot és egy 4 road kipofogó dobot.(a kuplung még nincs felrakva)Érdemes-e még rátólni egy 200-as hengert, hogy "kapjak még egy kis lovat".Előre is köszönöm a segítségeteket! Aramó