Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Ebben igazad van. Lehet ,hogy marad a hosszabb élettartam.Köszi szió
Nincs szervízkönyvem, csak a kicsi gsxf-hez. 1100-as hoz gsxr van.
Szervízkönyvet innen le tudod tölteni!
http://data.hu/get/2031702/Suz...
Szerintem biztosan ott van, csak meg kell keresni.Az én 24 éves CBX750 .em 91 lú, pedig majd 10 évvel öregebb a tiédnél.A te 1100 feletti blokkod legalább 150 ló körül kell legyen.Viszont előnye, hogy a lefojtott blokk szinte örök életű. Melegedés szempontjából 30 fok körüli hőmérsékleten, lég-olajhűtésű blokk esetén nem utolsó szempont.
Szia itt olvastam ezt a hírt:http://totalbike.hu/tesztek/gsx1100f/ Ezért gondoltam hogy nem kacsa a hír. De ha nem sikerül kideríteni akkor elviszem egy le. mérésre és ott kiderül. Esetleg szerviz könyvet nem tudsz hozzá? Sokat segítene...köszi a hozzászólást..széles utat...
Szia pontosan 1968-óta! De volt már ennél erősebb motorom is. Ezért hiányzott az ereje ennek a mocinak. Remélem rájövünk hova lett az a 30 le! Köszi a hozzászólást...szia
Tuti nem jó valami.
Tegyél csak egy fényképet!
Megoldódott a problémám,másképp kötöttem be,és amikor telenyomta a tartályt akkor kiöntöttem belőle és egy idő után beállt aszint,vagyis sok volt a Víz a hűtőben:) tuti nem hengerfejes mert most raktam össze a blokkot:)

Köszönöm mindenkinek:)
Attól függ, honnan származik a motor. A német banditokban vezérmű tengelyt kellett cserélni, szerintem ez a fúrás nem igaz.
Mióta motorozol? A 100 KW ot már kordában tudod tartani?
Sziasztok motoros társak! Vettem egy Suzuki GSX 1100 f-et 1993-as".A 100 lóerős változat felerősítése egyszerű, de néha még a szakszervizekben sem tudják, mivel van lefojtva a motor. A porlasztómembránok kiegyenlítő furatát felfúrva azonnal 136 lóerős lesz a Suzuki." Ezt az okosságot találtam egy teszt olvasásakor! Érdeklődnék, hogy ki tudd erről többet mondani, ill. melyik ez a furat? Előre is köszönöm nektek! Széles utat....
milyen szagú a víz?
engedj le valamennyit és szimatold erősen
Helló mindenkinek!Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy,van egy APRILLIA MOTOHISPANIA 50 köbcentisem!Lehet erre monjuk 80-as hengert tenni?Köszönöm!
Hát, akkor lehet hengerfejes a gép.
Valami nagyon nem stimmel ott !
beiktattam egyet,és ugyan azt csinálja,egy idő után oylan nyomás lesz benne h az összes vizet kinyomja és amikor leállítom akkor meg ami plusz viz belement hirtelen visszaszívja:S

Ma megpróbálom másképp bekötni,ha úgyse jó hát elszomorodom
köszi szépen az infót, nekem csak a vonalbafurás, és csuszocsapágyazás volna.. tengelyem lehet h lesz mostmár..
Akkor az elég piti pénz lesz Köszi szépen mégegyszer!
Egy jó gépműhely van a XVII-ben, én oda szoktam vinni. Leköszörülik a tengelyt, vonalbafúrják a hengerfejet a csészékkel, és csúszócsapágyat gyártanak bele. 2 veztengelyes sor 4-es kawát csináltak utoljára azt hiszem 16 pénz volt. A tiéd olcsóbb lehet.
A gs-é? A facom se gondolta volna, és azt hittem..
Hűtősapi kell. Ha nem a hűtőn van helye (mert van olyan is), akkor a csőrendszer legmagasabb pontjába iktass be egy csőbe köthetőt. Az fogja megtartani a nyomást.
ez jóvolt:P

Am Suzuki tank gs 500é
Húúbazmeg.... csak a tank olyan mintha szuzi lenne... ezt de benéztem Sorry
Ez egy kisgioxxer ha minden igaz, annak zárt hütője van, a sapka a tank alatt van a gyujtáselosztó felett, én is sokat szoptam a folyadékcserével is:D. de gondolom már megtaláltad. Tzr?
agyisten szakmabeliek..
Kérdés a következő volna.. Hengerfejet miképp szoktak felujitani? egész pontosan vezérmütengely csapágyazására gondolok. vezérmütengelyen, és magán a csapágyházon egyaránt..
Ha valaki tud ilyesmire megbizható modszereket, szivesen venném. ha megközelítő árral, akkor pláne..:) egy hengeres, egy vezérmütengelyes sohc xl500 volna az áldozat. Köszi szépen az infót :)
probálj meg pár bontót felkeresni lámpa ügyben Itt egy lista:)