Szevasztok. lenne egy kérésem. van egy xs 400-as yamahám. A lámpa üveg el van törve, tudnátok-e segiteni, hogy hol találhatok, vagy msá tupusé jó-e hozzá? Az átméróje az üvegnek 15.5 mm az a rész ami kilátszik a keretből. Köszi előre is.
egyébként, ha tudod hogy pontosan milyen gépnek a hűtője ez pontosan, akkor annak a gépnek a szervizkönyvében találhatsz valamiféle leirást, hogy is néz ki a rendszer.. hogy hiányzik-e valami, vagy mi a rákos f@sz van
hmm.. érdekes. Probáld meg akkor tényleg magasabbra tenni a tartályt, bár nem hiszem h ez tul sokat segítene a dolgon.. Valoszinüleg amikor megnő a nyomás, akkor tolja ki a tartályba a vizet.. de ez igy kicsit értelmetlen rendszer, innen valami még hiányzik szerintem.. ez igy tul "alap".. Nincs semmi ami egy bizonyos nyomáson nyitna a tartály felé... csak simán rávan tolva a tartály.. ez igy elég érdekes.
Ott kezdődik a gond, hogy zárt rendszerü hütöt akartál nyitottá tenni a tartályal. A tágulási tartály csak nyitott hütö rendszereknél van, és nem az egyik csőről megy le a kis cső a tartályhoz.. értelemszerüen ekkor tolni fogja a kis csövön is a vizet mint a barom.. nem kell magasabban lennie mint a hűtőd ez baromság..
És nem kell rá tulnyomásos kupak sem... a tartályon egy egyszerü gumicső van, a tartály ALJÁN!.. alapbol a tartályt fel kell tölteni 4-5 centi magasságban hűtő folyadékkal, és a tartály TETEJÉRŐL viszed el a tulfolyó csövet..
Na most, a hűtőd nyakára kell csinálni egy csöcsöt, közvetlen a kupak alá, oda kell rákötnöd a tartály ALJÁBOL jövő csövet.. és a hütöre egy tulnyomásos sapkát tenni.. annyi a lényege a rendszernek, hogy mikor felmelegszik a motor, megnő a hütö rendszeredben a nyomás, egy bizonyos nyomás után kinyit a tulnyomásos satyek a hütö tetején, és átereszti a "vizet" a közvetlenül a sapka alatt levő nyíláson át, a tágulási tartályba.. majd mikor ujra lehül a motor, a tartálybol vissza szipkázza a folyadékot. épp ezért kell hogy a tartályban MINDIG legyen egy kevés, hogy soha se tudjon tiszta levegőt vissza szívni.
Remélem érhető volt a leírásom
Azt próbáld meg, hogy amikor töltöd fel vízzel, akkor a bilincset a hűtő felső csövéről vedd le, kicsit húzd le a csövet, hogy a levegő ki tudjon jönni.
Nincs a hűtőn sapka? A tartályt magasabbra kell rakni, mint a hűtőt, a a tartályról a legmélyebb pontra kéne kötni a csövet, mondjuk a vízpumpa magasságában. A tartályra túlnyomásos sapka kell, alatta a vékony cső a túlfolyó, azt nem kell bekötni. A tartályba hidegen csak 2- 3 centi víz legyen.
Építek most egy motort és a hűtő rendszerénél valami nem akar jó lenni,olyan hűtőm van amin nincsen tartály rész,csak egy be és egy kivezető cső,nah ehhez én bekötöttem egy tartályt a rendszerbe,ezt úgy h a hengerfejbe bevezető csövön volt egy + csővezetés amire rálehetett kötni a tartályt,én ezt oda be is kötöttem,a másik ágon meg csak egy zárt cső megy.Nah a probléma az h egy idő után az össze folyadékot ami a hűtőben van ebbe a kis tartályba dolgozza a rendszer,és a tartály tetején van egy kis kivezetés ott nyomja ki mind a barom,nah én arra gyanakszom hogy ahol nyomja ki a vizet,nah azt a kivezetést is rákel kötni a rendszerre,és akkor a hűtőfolyadék átmegy a tartályon és úgy vissza a rendszerbe? Amúgy egy Yamaha Tzr ről avns zó,remélem érthető voltam,
Légyszíves segítsetek
mi a ráknak szarolni annyit avval a 125össel?
végén majd eszik 8 litert aztán alig megy jobban
4t 125öst arra találták ki hogy városban elporoszkálj 3 literből meg tudj menni 80 felé is néha ha átugrasz másik lakott településre
Heló!
Próbálom "tuningolni" a 125-ös 4T mocimat... Alapból van rajta egy teljesen nyitott kipuf rendszer, most cseréltem le a légszűrőt egy direktre, illetve a karbiban a 100-as főfúvókát lecseréltem egy 120-asra majd 115-ösre. A gond az, hogy a nagyobb fúvókával magas fordulaton befullad a gép ha vissza rakom a 100-ast akkor nincs semmi gondja. Kellene esetleg még álítani valamit a karbin? nem értek a 4T karbikhoz azért kérdem.
Előre is thanks az öteltekért.
Sziasztok!
Vettem egy Meteor dugattyúszettet 2T Minarelli blokkhoz. Mind a két gyűrű sötét színű de az egyik kívülről be van vonva valamivel vagy krómréteg vagy grafit lehet, ezüstös színű. A másik gyűrűn nincs ilyen bevonat. Az lenne a kérdésem melyiket rakjam felülre és melyiket alulra?
Amikor a jobb oldalit bal oldalra dugtam rá, akkor világitott az egyik oldal folyamatosan, a másik meg nem csinált semmit egyáltalán. Valószinűleg elöl voltak csak összecserélve, igaz nem értem miért, de ez tény hogy igy volt
én mondtam miért szokott égni folyamatosan hogy te hiszed vagy nem az privát ügy ..ha nem tudod hogy van -e benne relé akkor jobb ha elviszed szervizbe vagy egy olyan személyhez aki ért hozzá .
hát az aksi biztos hogy jó mert pöcre indúl amúgy meg nem hiszem h gyenge aksival folyamatosan ég
relé meg nem biztos hogy van benne de ha van megtudjátok mondani hol
Csak az a baj, hogy egy árva műszervilágításon kívül (kiszedtem, tényleg csak egy égő) semmi. Lekötöttem a fordulatszámmérőt, aztán bemérve másik motorral ugyanaz
Ott kezdődik a gond, hogy zárt rendszerü hütöt akartál nyitottá tenni a tartályal. A tágulási tartály csak nyitott hütö rendszereknél van, és nem az egyik csőről megy le a kis cső a tartályhoz.. értelemszerüen ekkor tolni fogja a kis csövön is a vizet mint a barom.. nem kell magasabban lennie mint a hűtőd ez baromság..
És nem kell rá tulnyomásos kupak sem... a tartályon egy egyszerü gumicső van, a tartály ALJÁN!.. alapbol a tartályt fel kell tölteni 4-5 centi magasságban hűtő folyadékkal, és a tartály TETEJÉRŐL viszed el a tulfolyó csövet..
Na most, a hűtőd nyakára kell csinálni egy csöcsöt, közvetlen a kupak alá, oda kell rákötnöd a tartály ALJÁBOL jövő csövet.. és a hütöre egy tulnyomásos sapkát tenni.. annyi a lényege a rendszernek, hogy mikor felmelegszik a motor, megnő a hütö rendszeredben a nyomás, egy bizonyos nyomás után kinyit a tulnyomásos satyek a hütö tetején, és átereszti a "vizet" a közvetlenül a sapka alatt levő nyíláson át, a tágulási tartályba.. majd mikor ujra lehül a motor, a tartálybol vissza szipkázza a folyadékot. épp ezért kell hogy a tartályban MINDIG legyen egy kevés, hogy soha se tudjon tiszta levegőt vissza szívni.
Remélem érhető volt a leírásom
Köszi a tippet:)
Egy kérdéssel fordulnék felétek!
Építek most egy motort és a hűtő rendszerénél valami nem akar jó lenni,olyan hűtőm van amin nincsen tartály rész,csak egy be és egy kivezető cső,nah ehhez én bekötöttem egy tartályt a rendszerbe,ezt úgy h a hengerfejbe bevezető csövön volt egy + csővezetés amire rálehetett kötni a tartályt,én ezt oda be is kötöttem,a másik ágon meg csak egy zárt cső megy.Nah a probléma az h egy idő után az össze folyadékot ami a hűtőben van ebbe a kis tartályba dolgozza a rendszer,és a tartály tetején van egy kis kivezetés ott nyomja ki mind a barom,nah én arra gyanakszom hogy ahol nyomja ki a vizet,nah azt a kivezetést is rákel kötni a rendszerre,és akkor a hűtőfolyadék átmegy a tartályon és úgy vissza a rendszerbe? Amúgy egy Yamaha Tzr ről avns zó,remélem érthető voltam,
Légyszíves segítsetek
végén majd eszik 8 litert aztán alig megy jobban
4t 125öst arra találták ki hogy városban elporoszkálj 3 literből meg tudj menni 80 felé is néha ha átugrasz másik lakott településre
Próbálom "tuningolni" a 125-ös 4T mocimat... Alapból van rajta egy teljesen nyitott kipuf rendszer, most cseréltem le a légszűrőt egy direktre, illetve a karbiban a 100-as főfúvókát lecseréltem egy 120-asra majd 115-ösre. A gond az, hogy a nagyobb fúvókával magas fordulaton befullad a gép ha vissza rakom a 100-ast akkor nincs semmi gondja. Kellene esetleg még álítani valamit a karbin? nem értek a 4T karbikhoz azért kérdem.
Előre is thanks az öteltekért.
Vettem egy Meteor dugattyúszettet 2T Minarelli blokkhoz. Mind a két gyűrű sötét színű de az egyik kívülről be van vonva valamivel vagy krómréteg vagy grafit lehet, ezüstös színű. A másik gyűrűn nincs ilyen bevonat. Az lenne a kérdésem melyiket rakjam felülre és melyiket alulra?
relé meg nem biztos hogy van benne de ha van megtudjátok mondani hol
Átverés=be kell csapni az elektronicát