Én voltam a tettes, a 20 köbcentis fecskendő, meg az 1-es tű. látod okosodsz! Úgy add be neki, hogy a bowden kicsit hajlítva legyen és a kanyar külső ívére, hogy a menetek között be tudjon menni az olaj.
Nekem is volt hasonló szorulás, igen szét kell kapni a markolatot, a bovdent nyomd tele wd 40el, az oldja a koszt is valamennyire, és a gázkart is vedd le, és alatta is takaríts, és olajozz, valamelyik topikban olvastam, hogy egy vékony (1-es) injekcióstű, és egy fecskedővel egyszerű az olajozás, és hogy ez eddig nem jutott eszembe, egy csomot szívtam mire kapott egy kis olajat a bowden
helló! segítséget szeretnék kérni! van egy 88 körüli gsxr-em!elindítom a motort,húzok egy gázt és mikor elengedem nem esik vissza a fordulat,hanem egyfojtába pörög! hiába nyomom vissza a gázbovdent? mi lehet a baj? a válasz előre is köszönöm!
A km óraában hiában kerestem, és szakadt bowdennel is ugyanaz , és ha a ford szám mérőt kikötöm akkor is , ezért gondoltama gyujtásra, és tudja hányadikban van azért tilt 5-ben 13-nál, 6-ban 12-nél. egyébként kifejtenéd mire gondoltál átverés alatt?
szevasztok az egyik haveromnak kimen a cr-jéböl(93) a cdi kellene neki 1 aki tud vagy tudja hollehet ne beszerezni és persze nem csilagászati áron az jeleze már itt a fórumban köszönöm
Az télleg vákumcső lesz. Legesztétikusabban bontóban vásárolt kis kupakkal zárhatod le. Ha ott falsol, a nagy gázállásokba nem szól bele, de zárt gáznál, a jelentős szívóhatás miatt már megszorulhat a motorod!
A főfúvóka 165-ös ami a legnagyobb amit kapni lehet hozzá. A bezinszint meg gondolom, hogy jó mert az előző motoron is jónak kellett lennie (gondolom). Hogy tudom megnézni, hogy jó e a benzinszint?
Üdv! Kérdeznék valamit. Van egy belpiacos gixxerem (jóvanna ilyenre futotta ) az érdekelne, hogy a belpiaci 180km/h-s tiltást hogy, vagy hol tudom kiszedni belőle, nagyon zavaró a ringen, alig a célvonal után letilt
Gyújtáselektronikát kellene cserélnem? És mire cseréljem? Gixxer 400-ról van szó
Na sikerült megcsinálnom az olajozást is, vettem normális csövet. Mivel nem gyári karburátort vettem hanem egy rs 125-ösét (09), de ugyan úgy vhst 28. Egyetlen 1 bökkenő van vele, hogy van +1 cső az olajozóval szemben amit nem tudom, hogy mire kell használni. Állítólag vákuum cső kell oda. Mind1 én ledugóztam. A gondom az lenne, hogy miután kinyit a power nagyon hamar elfogy, olyan mintha rosszul lenne beállítva és túl sok levegőt kapna. Szóval csak pörög de nem megy úgy ahogy kellene. A benzin-levegő-n állítottam, de semmi változás. Én a arra gondolok, hogy az a vak cső amit rátettem a nyílásra, az nem jó, mert lehet látni, hogy bugyog benne a benzin amikor odahúzok neki. Ez lehet probléma? Túl sok levegőt és kevés benzint kap, mert a csőbe megy a membrán helyett? Én csak erre tudok gondolni
Itt a kép, hogy hogyan dugóztam le, a cső kb 30 cm, elvezettem, hogy ne legyen csúnya. Csavart meg nem akartam belehajtani, mert az túl kókány. Hogy lehetne a legjobban ledugózni úgy hogy esztétikus maradjon? A kép
Valamit 5letet adhatnátok, hogy mi lehet a gond. Rátudom tenni az rs 125 vákuumcsövét? Mondjuk azt sem tudom hogy hogy néz ki és mi az. Valaki felvilágosíthatna
helló tudnátok segiteni ? van egy scarabeo 100 4t -m 2002-es és nemjó az irányjelzőm csak simán világit a reléjét nemtalálom már szin
inte mindenhol néztem de nincs a válaszokat előre köszi
Gyújtáselektronikát kellene cserélnem? És mire cseréljem? Gixxer 400-ról van szó
Itt a kép, hogy hogyan dugóztam le, a cső kb 30 cm, elvezettem, hogy ne legyen csúnya. Csavart meg nem akartam belehajtani, mert az túl kókány. Hogy lehetne a legjobban ledugózni úgy hogy esztétikus maradjon?
A kép
Valamit 5letet adhatnátok, hogy mi lehet a gond. Rátudom tenni az rs 125 vákuumcsövét? Mondjuk azt sem tudom hogy hogy néz ki és mi az. Valaki felvilágosíthatna
inte mindenhol néztem de nincs a válaszokat előre köszi
Nekem megnézted az oldalidom tartó vasakat, meg az olajhűtő csövét?
Toth.gyula, a féktárcsák adatait megadhatnád. Hátha jó más tipusra, mert akkor engem érdekelne.