Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Látod djani már van is megoldás , beszéljétek le egymással.
megnéztem és a kipufogó és a henger csatlakozojánál valami cső van és abból csöpög valami.lehet kieshetett valahonnan? vékonyabb mint a hűtőviz csöve.
(bocs a furcsa szavakért de nem nagyon értek a motorokhoz.)
a vízpumpa ház alján kell lennie egy apró kis furatnak amin a vízet kinyomja akkor, ha a vízpumpában található első simmering elengedi a vizet ! szerintem neked itt folyhat vagy tényleg szar a fedél
Hogy tudom ezt megcsinálni? yamaha aerox.. fekvő mina.
nem látom szivárgásnak jelét sehol..
Heló motorosok most került hozzám eg xt600 olajat akarok cserélni benne és tudja e valaki hogy a tartájba kell-e feltölteni az olajat v. ablokkba repsol 15-50 ridert gondoltam volna. Mitszóltok?
A víz összefolyik az olajjal.V.m tömitésed vagy szimeringed(v.sz vizpumpa szimering)átszakadt.Sok sikert.
szia javitok ijeneket vanicsek.p@freemail.hu
szevasztok
Ha van ismerös akinek van vizpumpa fedele rm 250 hez(2002) az feltétlenül irjon !
david0330@citromail.hu
Sziasztok.
Van egy problémám. A hűtővíz mutató lámpája nem akar kialudni.Folyton világit.Néztem a csöveket,egyformán meleg mind2, utána is töltöttem és akkor is csinálja..
Szerintetek mi lehet a baja?
Üdv
Joszef

Köszi a választ, sajna a villamos dolgokhoz hülye vagyok, de itt amennyire tudom a gyújtótekercsről van szó. Nincs valakinek tippje, hogy hol és mennyiért lehet egy ilyet újratekercseltetni? Gondolom, hogy még az lenne a legegyszerűbb, neten sehol sem találtam ehhez a típushoz, de még a gyártóhoz sem alkatrészt.
Köszi, üdv
Cagiva Elephant 125 service manualt keresek
köszi!
Szia motorostárs! Valamit nem jól írtál-értettél meg. Minden tekercs indukciós ! Van viszont világító, töltő, vagy gyújtótekercs! Szavazzátok meg melyikről lehet szó ! Aztán írj.
Helló Mindenkinek
Egy ismerősöm kért meg, hogy nézzek utána, hol tudna egy Garelli Eureka Flex robogóhoz indukciós tekercset találni. Én nem tudtam, milyen gép ez, keresésre egy Babettához hasonló dolgot adott ki a net. Hogy mi a moci baja, azt nem tudom, csak ennyi infot kaptam, hogy ilyen tekercsre lenne szükség. Szóval, ha van valakinek ötlete, hogy hol lehet ilyen mocihoz alkatrészt szerezni, esetleg újratekercseltetni a meglevőt, az pls írjon. Köszi előre is, üdv Mindenkinek!
helo,valaki nem tudna küldeni egy egyszerű rajzot hogy hogyan kellbekötni az mz ts 150nek a gyújtását elektronikus feszszabályzóval.
borsoszsolti@hotmail.comnagyon sokat segitene előre is kösz
Szia topic. Jövő év elején megyünk haverral németekhez, boxer bmw-t akarunk hozni. R1150R, R1200ST vagy esetleg R1100S lesz. Az anyagi keret kb. 2004-2007 közötti példány vásárlását teszi lehetővé. Nem vagyunk teljesen kezdők de tipusismeret nincs ezekhez a gépekhez. Törés-sérülés-javítás nyomokat, pályaidom használatát az R1100s-nél észrevesszük. A boxermotor, a kuplung-váltó meg a hajtás tudnivalók érdekelnének. Előre is kösz.
köszönöm a segítséget mindenkinek
ja, csak majd vigyázz bele ne törjön a tű , mert élő szövet alatt fém váz
hogy értelmeset is szóljak, petróleummal, vagy ha van szilikonolajjal/nem spray/ próbálkozz!
Veszel egy 20 köbcentis fecskendőt, 1-es tűvel,és bűr alá neki! A Bowden bőre alá!
megcsinálom a hétvégén kiváncsi leszek a változásra
Kend meg. Gondolj bele, szárazon neked sem csúszik
sziasztok
kérnék egy kis segítséget
a kuplung kart elég nehéz behuzni a mocimon mit tudok ez ügybe tenni ami van ott állítócsavar az csak a távolságra van.
hallodtam olyat h a bowdent kéne megolajozni?
Azt hivják emulziónak, amíg nincs kijavítva ne motorozz vele.
am nincs vkinek elfekvöben egy blokk tömitése?(
"olaj betöltö dekni")
szevasztok,olyan kérdésem lenne,h ha a friss motor olaj fehérré lesz akkor keveredik a hütövizzel?(olyan mind a tej)
És a vizpumpa fedelénél az egyik csavarnál folyamatosan csöpög a viz pedig megvan huzva tömités is van..
Vizállo tömitoanyaggal is probálkoztam a tömités helyett hát ha de megint ereszti...
Mielőtt le lett volna szedve, egyszer hagytam lent a kitámasztót. Miután leszedtem, zsinórban kétszer, azóta kétszer is megnézem hogy lent van e mikor indulok, meg úgy szállok fel a motorra hogy automatikusan csukom fel. De elég meredek ez a sztori, tulajdonképpen még megvan az a kapcsoló...