Érdekes ez a kitámasztó dolog. Az én öreg (24év) Hondámon nincs kapcsolója. Van viszont a litámasztó végén egy gumileffentyű , ami adott esetben előbb ér le,és felcsukja .
Egy ismerősöm kintfelejtett sztender miatt eltörte 3 csigolyáját!
Nekicsapódott egy fának! Azóta természetesen felépült és még Enduro OB 2.osztályban bajnok is lett!
Neki szerencséje volt! Én nem kötném ki azt a kapcsolót! Nem véletlenül van rajta! Ha kikötöm akkor a sztendert is le veszem!Ennyi! Ez a saját véleményem! Mindenki azt csinál vele amt akar!
hát ,nálam nem jellemző, de persze pont az ilyen dolgokból előforduló balesetek elkerülése végett rakták be a mocikba. én tuti rögtön kikötném ha ilyen mocihoz jutnék hozzá amiben van ilyen, mivel mint az egyik előző hozzászóló is írta jól meg tudja szivatni az embert. meg ismerősöm is esőben ment aztán nem nagyon akart járni a mocija az adott kapcsoló beázása miatt.
""amúgy meg annyi esze már csak van a felhasználónak ,hogy nem indul el nyitott sztenderrrel"" Dehogynem ! Még biciklivel is előfordult, hogy elindultam. Lehajtott kitámasztóval!
Én egyszer igazán rábasztam azzal a kapcsolóval... Épp egy városba értem volna be, erre mintha levették volna a gyújtást, nem megy a motor, lassul. Mondom mi a fene van? Kulcsot forgattam a gyújtáskapcsolóban, leállító gombbal játszottam, semmi. Kuplungra felpörgött Sikeresen begurultam egy buszmegállóba, leszállok látom is mi a baj. Mint a képen látszik, kirázkódott a csavar ami tartja az érzékelőt, az pedig az aszfalthoz csapódott, és benyomva maradt, ezért nem volt gyújtásom. Fogó nem volt nálam, felhívtam ismerős szerelőt, és eltoltam hozzá ( nyár, bőrcucc, motor 200kg+, meg hátul egy hátsó gumi felpókozva )
Azóta nincs ilyen problémám, a polcon pihen a kis kapcsoló
""Nem tudtok valami Romet tuning-ot?"" Zsolti! pocsék ahelyesírásod.Mi a szakmád? Szerinted mennyi esély van hogy bármit tudsz kezdeni egy Romettel? Fogadd el úgy ahogy van.Motorozz vele. Tartsd karban.Vigyázz rá ! Tanulj. És az adatlapodat töltsd ki, mert ismeretlenekkel nem beszélgetünk.
sztem dobd ki a francba azt a sztender kapcsolót. majd egyszer egy nagy eső után jól megtréfál... amúgy meg annyi esze már csak van a felhasználónak ,hogy nem indul el nyitott sztenderrrel ha igen, akkor meg majd fölcsukódik az első balos kanyarban
nyugodtan használd szerintem. ha ez egy olyan dolog lenne ahol másodpercenként 15 liternek kéne átfolyni ,akkor számítana az az átmérő csökenés. ezek rohadt finoman tolják az olajat. én pl multkor levettem a dt ről az olajcsövet /nem elektromos hanem főtengely álltal forgatott pumpa/. direkt keveréket tankoltam előtte mert kíváncsi voltam mennyire nyomja az olajat. alapjáraton szinte semmit, egy fél perc forgatás után valami hangyafosnyi csepp látszott. /és egyáltalán nem akar megragadni az 40 fokos pesti dugóban sem/
Sziasztok
Van egy cbf 250-em és olyan gondom lenne vele, hogy beindítom, berakom 1-be és leáll a motor, mindegy h alapjárat vagy 4000 váltok és bármit csinálok leáll!
Ez most jött ki rajta egy hónap állás után, de amikor legutoljára mentem vele még jó volt.
Esetleg valakinek lenne valami jó ötlete?
Fogsz egy savasság, vagy lugosság megállapítására szolgáló reagenspapírt, és ha a kémhatás semleges akkor jó. Ugyanis az Alut a savak, és lúgok is oldják.
Százon eszik a te géped 5litert.Ahhoz20-as keverék(Dús) esetén kell 2,5dl olaj.Nem kell ennyi, de ennyivel számolok. No ezt mérd meg mennyi olaj fogyott el 10-20 vagy 50 km-en és tudni fogod.Majd írj.
Nekicsapódott egy fának! Azóta természetesen felépült és még Enduro OB 2.osztályban bajnok is lett!
Neki szerencséje volt! Én nem kötném ki azt a kapcsolót! Nem véletlenül van rajta! Ha kikötöm akkor a sztendert is le veszem!Ennyi! Ez a saját véleményem! Mindenki azt csinál vele amt akar!
Azóta nincs ilyen problémám, a polcon pihen a kis kapcsoló
Csak fel kellett hajtani a oldalsztendert
Ez az első motorom, még vannak hiányosságok!
Általában ezek okoznak ilyen problémát.
Van egy cbf 250-em és olyan gondom lenne vele, hogy beindítom, berakom 1-be és leáll a motor, mindegy h alapjárat vagy 4000 váltok és bármit csinálok leáll!
Ez most jött ki rajta egy hónap állás után, de amikor legutoljára mentem vele még jó volt.
Esetleg valakinek lenne valami jó ötlete?