Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ilyesmibe azt raksz amit akarsz.......
Sajnos ez sem jó, mert egy másik, egyedileg gyártott fejet kéne beletenni...de neked is köszi!
láttam már pb gázzal működő pákát, de nem a szabad lángos hanem valamilyen feje volt, az tuti tudott magasabb hőfokot
olyan 8 pénz felé láttam, talán a praktikerben
Sziasztok!
Szerintetek ha még nincs felszerelve a balos korm kapcsolóm akkor a hátulja sem világit? A hátsó féknyeregből meg a tüskét nem tom kitekerni.... Valakinek ötlet?
(cbr1100xx)
sima 60w-os és 480-at tud...de kösz a tippet
kipucoltam a karbit és a légszűrőt! most jó! kösz a választ!
szegény a keverék.falsot szív,vagy dugulás,bár ha azt írod,hogy olajos a karbi, valszeg már szétszedted és kipucoltad.vagy alacsony az üzemanyagszint.(nem lehet ,hogy nagyon be van fújva a légszűrő és onnan kerül olaj a karbiba?)
Nézz utána hőkezeléssel foglalkozó cégnél. mert 450 fok az egy kicsit sok.
Kicsit talán OFF, de nem találtam neki jobb topikot:
tippeket várnék legalább 100W teljesítményű, minimum 450 fok üzemi hőmérsékletű forrasztópákára, aminek kapcsolható a fűtése...és nem baj ha nem kerül 10ezrekbe...
tuti, hogy a gomba! mert ha lehúzom a vezetéket róla akkor a hőfok jelző a legalacsonyabban van.... és villog a LED! Kipróbáltuk másikkal is és azzal teljesen jól működött! Csak más a menet emelkedés! Meg elvileg nem szabadna mással próbálkozni, mert más értékű az NTC! Csak mondom nem eeee tud vki vmi oldalt ahonnan lehetne rendelni!
De köszi a választ:)
Szia!
Nem biztos, hogy a gomba hibásodot meg. Lehet a vezeték hiba áll fent(valahol testhez,pl. kidörzsölödöt) Ezt letudod ellenörizni, ha lehúzod a gombáról a vezetéket, és elalszik, akkor a gomba rossz.
Mivel elég fiatal évjáratról beszélünk, így elég nehéz lesz bontottat szerezni. A legközelebbi Yamaha kereskedés felkeresése alvázszámmal, azt rendelés. Szerintem ez a legjárhatobb út a gyors megoldáshoz.
helló! segítséget szeretneék kérni! va n egy Husaberg fc 501 em! mi lehet a baja ha csak szivatóval jár?ahogy leveszem a szivatót leáll!(a karbi belseje olajos) a válasz a előre is köszi!
Szijasztok!
Segítséget szeretnék kérni.Van nekem egy honda xl 350-em 86-os. És szelephézagot szeretnék állítani meg még egykét dolgot és jóllene egy szevízkönyv hozzá:)Ha véletlen tudtok lécci írjatok vagy kölgyetek e-mailt erre a címre simson30@freemail.hu
Válaszotokat előre is köszzi
Csáó
sziasztok!
olyan problémám lenne, hogy valszeg a hőgombám elszállt! Hideg motornál világít a piros LED és maxon van a kijelzőn a hőfok!
Nem tudjátok, hogy neten hol lehet ilyent beszerezni? Menet átmérője 14es az emelkedése 1,25! Épp oylan mint egy sima gyertya! Egy 2006-os Yamaha Dt-ről lenne szó!
Ez van ráírva a gombára: ANGLI 1512 70910
Előre is köszi!
igen,egy ekkora vállalkozást robogók nem tudnak fenntartani,és olyan sok nagy motor meg még nem szaladgál nálunk.szerintem a viszonylag magas fenntartási költségek is közre játszanak ebben.meg abban is ,hogy elkerülik a márkaszervizeket.én ezért próbálok igazodni minden egyes melóhoz,és így talán a háztáji barkácsolások is meggondolandóbbak lesznek,mert a hozzá nem értésnek csúnya következményei lehetnek.
Dynamic Motors Motoros Bolt és Szervíz EGER
a falumban be is zart a 3 szerelot mukodteto motorkerekpar szerviz mert itt sok a robogos es nincs penzuk .ahol dolgozom mukagep szerelo kijon szervizelni 8500ft+afa/ora +kiszallas 135ft/km+afa.es mit csinal?azt amit a robogoszerelo jarokepesse teszi a vasat.igaztalansag
nincs mit uram, örülök hogy sikerült
hy sikerült összeraknom a gilerát.hálás köszönet a segitségért,,hit,,
már beszélgettünk korábban,igaz,az már több mint egy évvel ezelőtt volt,de azért kösz még egyszer.igazad van,de én úgy gondolom,hogy az emberek többsége tisztában van azzal,hogy a motor ára és a fenntartás költsége közt szoros összefüggés van (a másik része meg majd megtudja). egy 40-50 ezret érő robogónál 10-15 ezres munkadíj már szerintem rezgeti a lécet (+anyag),csak azért meg nem fogom lehúzni mert tudom róla hogy gazdag,hacsak nem valami spéci dolgot kér.az "olcsójánosokat" már az elején ki lehet szűrni.volt már olyan is ,hogy a motort sajnáltam meg és grátiszban elvégeztem rajta a szükséges korrekciókat.nekem többet ér a kicsi,tisztességgel,mint a sok, csalással.ez az én keresztem.
Megnyugtatlak egyre több van.
nem hozzád jártam kajálni?
Én még egy éhező szerviztulajdonost sem láttam .....
nem élek tévhitben sőt azt is tudom miért annyi az óradíj amennyi
csak azt mondom, hogy pl "szegény" biztonsági őr vagy kőművessegéd vagy bármi emberke kap 5-600 ft órabért és egy napos szervizelés visz fél havi pénzét
érted? 2hét=1nap
és azt is tudom, hogy amit kap a maszek szervizes annak kb negyede jó marad kézben
már aki úgymond "tisztességesen" dolgozik