láttam már pb gázzal működő pákát, de nem a szabad lángos hanem valamilyen feje volt, az tuti tudott magasabb hőfokot
olyan 8 pénz felé láttam, talán a praktikerben
Sziasztok!
Szerintetek ha még nincs felszerelve a balos korm kapcsolóm akkor a hátulja sem világit? A hátsó féknyeregből meg a tüskét nem tom kitekerni.... Valakinek ötlet?
(cbr1100xx)
szegény a keverék.falsot szív,vagy dugulás,bár ha azt írod,hogy olajos a karbi, valszeg már szétszedted és kipucoltad.vagy alacsony az üzemanyagszint.(nem lehet ,hogy nagyon be van fújva a légszűrő és onnan kerül olaj a karbiba?)
Kicsit talán OFF, de nem találtam neki jobb topikot:
tippeket várnék legalább 100W teljesítményű, minimum 450 fok üzemi hőmérsékletű forrasztópákára, aminek kapcsolható a fűtése...és nem baj ha nem kerül 10ezrekbe...
tuti, hogy a gomba! mert ha lehúzom a vezetéket róla akkor a hőfok jelző a legalacsonyabban van.... és villog a LED! Kipróbáltuk másikkal is és azzal teljesen jól működött! Csak más a menet emelkedés! Meg elvileg nem szabadna mással próbálkozni, mert más értékű az NTC! Csak mondom nem eeee tud vki vmi oldalt ahonnan lehetne rendelni!
De köszi a választ:)
Szia!
Nem biztos, hogy a gomba hibásodot meg. Lehet a vezeték hiba áll fent(valahol testhez,pl. kidörzsölödöt) Ezt letudod ellenörizni, ha lehúzod a gombáról a vezetéket, és elalszik, akkor a gomba rossz.
Mivel elég fiatal évjáratról beszélünk, így elég nehéz lesz bontottat szerezni. A legközelebbi Yamaha kereskedés felkeresése alvázszámmal, azt rendelés. Szerintem ez a legjárhatobb út a gyors megoldáshoz.
helló! segítséget szeretneék kérni! va n egy Husaberg fc 501 em! mi lehet a baja ha csak szivatóval jár?ahogy leveszem a szivatót leáll!(a karbi belseje olajos) a válasz a előre is köszi!
Szijasztok!
Segítséget szeretnék kérni.Van nekem egy honda xl 350-em 86-os. És szelephézagot szeretnék állítani meg még egykét dolgot és jóllene egy szevízkönyv hozzá:)Ha véletlen tudtok lécci írjatok vagy kölgyetek e-mailt erre a címre simson30@freemail.hu
Válaszotokat előre is köszzi
Csáó
sziasztok!
olyan problémám lenne, hogy valszeg a hőgombám elszállt! Hideg motornál világít a piros LED és maxon van a kijelzőn a hőfok!
Nem tudjátok, hogy neten hol lehet ilyent beszerezni? Menet átmérője 14es az emelkedése 1,25! Épp oylan mint egy sima gyertya! Egy 2006-os Yamaha Dt-ről lenne szó!
Ez van ráírva a gombára: ANGLI 1512 70910
Előre is köszi!
igen,egy ekkora vállalkozást robogók nem tudnak fenntartani,és olyan sok nagy motor meg még nem szaladgál nálunk.szerintem a viszonylag magas fenntartási költségek is közre játszanak ebben.meg abban is ,hogy elkerülik a márkaszervizeket.én ezért próbálok igazodni minden egyes melóhoz,és így talán a háztáji barkácsolások is meggondolandóbbak lesznek,mert a hozzá nem értésnek csúnya következményei lehetnek.
a falumban be is zart a 3 szerelot mukodteto motorkerekpar szerviz mert itt sok a robogos es nincs penzuk .ahol dolgozom mukagep szerelo kijon szervizelni 8500ft+afa/ora +kiszallas 135ft/km+afa.es mit csinal?azt amit a robogoszerelo jarokepesse teszi a vasat.igaztalansag
már beszélgettünk korábban,igaz,az már több mint egy évvel ezelőtt volt,de azért kösz még egyszer.igazad van,de én úgy gondolom,hogy az emberek többsége tisztában van azzal,hogy a motor ára és a fenntartás költsége közt szoros összefüggés van (a másik része meg majd megtudja). egy 40-50 ezret érő robogónál 10-15 ezres munkadíj már szerintem rezgeti a lécet (+anyag),csak azért meg nem fogom lehúzni mert tudom róla hogy gazdag,hacsak nem valami spéci dolgot kér.az "olcsójánosokat" már az elején ki lehet szűrni.volt már olyan is ,hogy a motort sajnáltam meg és grátiszban elvégeztem rajta a szükséges korrekciókat.nekem többet ér a kicsi,tisztességgel,mint a sok, csalással.ez az én keresztem.
nem élek tévhitben sőt azt is tudom miért annyi az óradíj amennyi
csak azt mondom, hogy pl "szegény" biztonsági őr vagy kőművessegéd vagy bármi emberke kap 5-600 ft órabért és egy napos szervizelés visz fél havi pénzét
érted? 2hét=1nap
és azt is tudom, hogy amit kap a maszek szervizes annak kb negyede jó marad kézben
már aki úgymond "tisztességesen" dolgozik
olyan 8 pénz felé láttam, talán a praktikerben
Szerintetek ha még nincs felszerelve a balos korm kapcsolóm akkor a hátulja sem világit? A hátsó féknyeregből meg a tüskét nem tom kitekerni.... Valakinek ötlet?
(cbr1100xx)
tippeket várnék legalább 100W teljesítményű, minimum 450 fok üzemi hőmérsékletű forrasztópákára, aminek kapcsolható a fűtése...és nem baj ha nem kerül 10ezrekbe...
De köszi a választ:)
Nem biztos, hogy a gomba hibásodot meg. Lehet a vezeték hiba áll fent(valahol testhez,pl. kidörzsölödöt) Ezt letudod ellenörizni, ha lehúzod a gombáról a vezetéket, és elalszik, akkor a gomba rossz.
Mivel elég fiatal évjáratról beszélünk, így elég nehéz lesz bontottat szerezni. A legközelebbi Yamaha kereskedés felkeresése alvázszámmal, azt rendelés. Szerintem ez a legjárhatobb út a gyors megoldáshoz.
Segítséget szeretnék kérni.Van nekem egy honda xl 350-em 86-os. És szelephézagot szeretnék állítani meg még egykét dolgot és jóllene egy szevízkönyv hozzá:)Ha véletlen tudtok lécci írjatok vagy kölgyetek e-mailt erre a címre simson30@freemail.hu
Válaszotokat előre is köszzi
Csáó
olyan problémám lenne, hogy valszeg a hőgombám elszállt! Hideg motornál világít a piros LED és maxon van a kijelzőn a hőfok!
Nem tudjátok, hogy neten hol lehet ilyent beszerezni? Menet átmérője 14es az emelkedése 1,25! Épp oylan mint egy sima gyertya! Egy 2006-os Yamaha Dt-ről lenne szó!
Ez van ráírva a gombára: ANGLI 1512 70910
Előre is köszi!
csak azt mondom, hogy pl "szegény" biztonsági őr vagy kőművessegéd vagy bármi emberke kap 5-600 ft órabért és egy napos szervizelés visz fél havi pénzét
érted? 2hét=1nap
és azt is tudom, hogy amit kap a maszek szervizes annak kb negyede jó marad kézben
már aki úgymond "tisztességesen" dolgozik