Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Segítségeteket kérném! Egy PGO Galaxy 50D sport-hoz keresek service manualt.
Már bújtam a netet, de még nem akadtam rá.
Előre is köszönet!
További szép napot!
Egy kicsit azért tév hitben élsz. A rezsi óra díj nem azt jelenti, hogy óránként akár 5rúgót is keresel.
Elég komoly kifizetni valok vannak egy szervízben amit itt velég sokan elfelejtenek.
Csak egy párat elsorolok. Ha ezek fényében sokallod akkor szerintem Neked nyitni kell ehy szervízt mert akkor 5-6száz forintos óradíjjal is remekül fog müködni, és jól fogsz belöle élni, mi több belépsz a tejjej mézzel folyó kánaán kapuján.
-veszélyes anyag elszállítás
-világitás
-fűtés
-szerszámkopás

-müszaki tovább képzések
-járulékok befizetése
-és gondolom, hogy szeretnél valamennyi fizetést is.
-kölünféle engedélyek(tűzoltoság, környezetvédelem,stb)
Az látod igaz
Két óra alatt sok mindent meg lehet csinálni, ha tudod, hogy mit kell.
10 ezresről én sem tudok... de ahol én dolgoztam eddig, ott sem voltak szivélyes díjak. pl.: Honda - 5000 Suzuki - 4500 yamaha - 4500
Elég finom.... Ha csak egy két órás munkát nézel, már is beleszaladtál a 10ezerbe
Melyik szervízben van tizeezres óradíj? Szerintem még a BMW-nél sem.
Ezekszerint te is MAMI-s voltál? Üdv A Csapatban Amugy, ez a jó hozzáállás Nem az számít hogy hibázol-e egyszer, hanem hogy vállalod is-e hogy hibáztál, és kijavítod a hibád Mindenki hibázik, hisz emberből vagyunk. Motor értékéhez szerintem kár igazodni, gondolom ezzel az ügyfelet szeretnéd kimélni kicsit.. De pl, lehet egy gazdag srácnak szakadt robogója, és lehet 620as supermotoja egy szakadt srácnak.. Szerintem, ne a motor értékéhez igazodj, hanem beszélj meg a tulajjal egy olyan árat amiből te is és ő is nyertesen kerültök ki valamelyest
"A rendszámot akár a műanyag tokjával, akár anélkül felteheted rá, a dőlésszögét pedig két csavar segítségével állíthatod be."

Ha azt a két csavart nem húzod annyira feszesre, akkor kézzel könnyedén gyorsan hajlítható fel s alá
csak simán kézi....valtermoto rendszámtartó.

ilyen
a kókányolás nem is lenne méltó egy MAMI-s szerelőhöz.egyébként nekem van amikor még ennyire sem jön ki óradíjam,mert a motor értékéhez is szoktam igazodni.de ha valamit kijavítok az nem csak egy szezonra szól.ha mégis,sűrű elnézések,és soron kívüli garancia!tehát egy hibáért sokáig nem kell még egyszer fizetni.ez pedig szerintem is megér annyit.
akár menet közbeni gombnyomásos technika,vagy simán kézzi beállítás és kész?
Helyi sex lesz ha lebuksz!
Nincs semmi titkos benne, csak vettem egy állítható rendszámtábla tartót....aztán lehet fel le hajtogatni kívánt dőlésszögben.
Pedig pont ezt nem akartam írni.
Bal kanyarban angliábn van gáz. Itthon bal kanyarnál történő esésnél szalagkorlát, árok, járda van jellemzően, jobb kanyarnál meg a szembe sávval fűszerezve ugyan ez
A legnagyobb gond ott van, ha egy kókányolt motor, balkanyarban besatulva, alácsúsztatja a kamionnak, na akkor van a baj.
Meg ne haragudj már mi sem haragszunk, segíteni is próbálunk, de az adatlapodat töltsd ki.Tudod itt így illik.
az lehet.. de még így is istentelen olcsó vagyok.. még sok magánszakihoz képest is, másfelől nem kókányolok .. tehát azt nem egy olyan vészes összeg.. dolgoztam 3 márkaszervizben, és 1 márkafüggetlenben, tehát tudom milyen horror árakkal dolgoznak. ez ahoz képest kb semmi
itt a fő gond....
az óránként 2 ezer, félre ne érts ez nem egy "vad" összeg műhelyekben tizenezres óradíj van
hanem a kereset,
átlag ember keres óránként 500-600forintot, ebből elég nehéz fizetni 2 ezres díjjal egy 8-10 órás melót, meg az aranyárban árult alkatrészeket
.. mi meg probálunk értelmes választ adni. már aki
dehogy indult el....legalább kérdezel.......
elindult egy lavina?bocs!ezt okozzák a tudatlanok!(most pl.én)magam is utálom az ilyet de senki nem szület .......kiiráály vagy sannnyíííí
én marhaságot!?....sértő!
Amit neked írtam attisnak akartam Bocs!Ne írj nekik marhaságot, még készpénznek veszik.