Nem kell mindjárt a be ijedni. Fennakadt a tűszelep, a karburátorban.Ha elzártad volna a benzincsapot, majd megvártad volna míg kifogy, lehet megjavult volna.Keress valami hozzáértő havert, aki tudja mit kell tenni.
Adatlapodat töltsd ki.
hali! valaki tudna nekem segíteni Honda CRF450 x(05) keresem a szelephézagokat de nem tudom ... valaki leírná nekem hogy mekkorák a hézagok.. köszönöm előre is....
Helló mai nap folyamán vettem egy 2008as Aprilia rs 50est mikor hoztam haza megáltam tankolni és mikor viszajöttem láttam hogy a karbiból csorog az üzemanyag indulni se akart igy be kellett toljam na akkor elindult.de az uton mikor félreáltam levettem a kezem a gázról és lefulladt.és megint csöpögött belöle az üzemanyag.de mikor sikerült betolni nagyon füstölt nemtom honnan de kegyetlenül megszivta magát.és lehet rosszul láttam de ugytünt mint ha a levegőszürő csövéből is üzemanyag jött volna. lehet hogy a karbi anyira megtelt üzemanyaggal hogy oda is került benzin és eresztett? kérlek segitsetek nagyon agaszt a dolog
Hmmm...nekem a 15-éves Hondámban nem koptak el a fogaskerekek amiben a legtöbbet használtam... Nem szereltem még olyat, amiben az lett volna rossz. Inkább az 1-es, 2-es megy szét a sok kerekezéstől, eröltetéstől stb...
ha a kuplung felől jövő hang a kuplungkar behúzásával csökken,akkor az valóban a kuplungszerkezet elhasználódására utal,és többnyire a lamellák kopása okozza(de én azért leellenőrizném a többi kopó alkatrészt is).ha a visító hang csak 6-ik fokozatban jelentkezik a többiben nem,bármekkora is legyen a fordulatszám vagy a sebesség,akkor szerintem azzal a fogaskerék-párral lehet valami illeszkedési gond.
Akkor elsőnek mérd le a kuplunglamellák vastagságát, a rugók hosszát. Nem csúszik a kuplungod? A váltózaj viszont nem valami jó. Főleg, h csak 1 fokozatban csinálja. Nem akad a váltásnál vagy nem váltasz üreset?
Sziasztok!
Olyan problémával fordulok kedves motoros társaimhoz hogy ,nekem van egy honda cbr600f2 -bringám a probléma a következő zörgést hallok a kuplung felől de ha a kuplung bovdent minimálisan megfeszítem akkor megszűnik a zörej.De menet közben a sebbesség fokozatok csöndesen válthatóak de a 6-ik sebb kapcsolása után olyan a hangja mint a régi ikarusz busz difije visít,minden ötlettett szívesen fogadok!
terhelés alatt nem kopog csak álló helyben ... a kuplungot ha behúzom akkor is kopog szóval az nem lehet a baja. köszönöm a segítségeteket remélem meg tudtok nyugtatni hogy semmi baja sincs
Terhelés alatt is kopog? A kuplungkosár foghézaga miatt szoktak kopogni. Ha üresben jár és változik a hangja, hogy ha behúzod, akkor kuplung. De az nem gáz. A lapsúber is zöröghet a karbiban és azt is szokták tévesen szelephangnak hallani. Amúgy meg, szerintem új korában is zörög egy versenymotor. P. KTM, de az rendesen.
de hozzá lett nyúlva mikor a szelepeket állítottuk de már előtte is kopogott.... a vezérlés az jó helyt van indul 1 rúgásra ...de hogy mi lehet a baj ?
kb 50 óra... de én nem versenyzek meg nem forgatom tiltásig ... de attól még persze lehet valamilyen baja .... nem szelep hang olyan érdekes kis kopó hang amit hallasz az pedig föntről jön a vezérléstől.
Mennyi üzemóra van a motorban? Ha nem a kipufogót hallom a falról visszaverődni ,akkor ez nem szelephézag .Annál kopogósabb a hang. Bár ezt egy videóról nem lehet megállapítani.
Sziasztok! Olyan problémám van nekem hogy a motorból jön 1 kis kopogó hang.(RMZ 250 (05) pedig most lettek beállítva a szelephézag is vezérműláncnak semmi baja és még is kopog. de ha bemelegszik akkor elcsendül . vagy mindegyik RMZ kopog 1 picit ? most már teljesen tanácstalan vagyok.ha valakinek van valamilyen tippje hogy mi lehet a baj azt megköszönöm. várom a segítséget.itt 1 link a motoról itt is hallatszik hogy kopog 1 picit de ott még nem volt a szelephézag beállítva:::::http://sportmotor.hu/motoros_v...
Szia!Tömítések újak, Karburátor, gyújtás rész rendben, akkor lehet a vezérlés lesz a ludas, de nem hinném Valami ötlet még esetleg?
Minden klafán működik de 3/4 gáznál bedadog...
Adatlapodat töltsd ki.