Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem kell mindjárt a be ijedni. Fennakadt a tűszelep, a karburátorban.Ha elzártad volna a benzincsapot, majd megvártad volna míg kifogy, lehet megjavult volna.Keress valami hozzáértő havert, aki tudja mit kell tenni.
Adatlapodat töltsd ki.
hali! valaki tudna nekem segíteni Honda CRF450 x(05) keresem a szelephézagokat de nem tudom ... valaki leírná nekem hogy mekkorák a hézagok.. köszönöm előre is....
Helló mai nap folyamán vettem egy 2008as Aprilia rs 50est mikor hoztam haza megáltam tankolni és mikor viszajöttem láttam hogy a karbiból csorog az üzemanyag indulni se akart igy be kellett toljam na akkor elindult.de az uton mikor félreáltam levettem a kezem a gázról és lefulladt.és megint csöpögött belöle az üzemanyag.de mikor sikerült betolni nagyon füstölt nemtom honnan de kegyetlenül megszivta magát.és lehet rosszul láttam de ugytünt mint ha a levegőszürő csövéből is üzemanyag jött volna. lehet hogy a karbi anyira megtelt üzemanyaggal hogy oda is került benzin és eresztett? kérlek segitsetek nagyon agaszt a dolog
Hmmm...nekem a 15-éves Hondámban nem koptak el a fogaskerekek amiben a legtöbbet használtam... Nem szereltem még olyat, amiben az lett volna rossz. Inkább az 1-es, 2-es megy szét a sok kerekezéstől, eröltetéstől stb...
Mennyi Km van benne? Lehet a 6. fogaskereke megkopott és azért, mert azt használták, használod a legtöbbet.
Ok köszönöm a tanácsot, már anélkül használom, ne kopjon el a papucs…
ha a kuplung felől jövő hang a kuplungkar behúzásával csökken,akkor az valóban a kuplungszerkezet elhasználódására utal,és többnyire a lamellák kopása okozza(de én azért leellenőrizném a többi kopó alkatrészt is).ha a visító hang csak 6-ik fokozatban jelentkezik a többiben nem,bármekkora is legyen a fordulatszám vagy a sebesség,akkor szerintem azzal a fogaskerék-párral lehet valami illeszkedési gond.
vagy fogaskerék! nagy a foghézah és visít! vagy sérült a fogak felülete, vagy, vagy , vagy! szétszed, megnéz
Váltótengely csapágya? :)
én azt ajánlom, hogy ne ülj fel rá papucsban!
Sziasztok!Segítség kellene! Ki mit gondol és ajánl? http://www.sportmotor.hu/motor...
Akkor elsőnek mérd le a kuplunglamellák vastagságát, a rugók hosszát. Nem csúszik a kuplungod? A váltózaj viszont nem valami jó. Főleg, h csak 1 fokozatban csinálja. Nem akad a váltásnál vagy nem váltasz üreset?
Sziasztok!
Olyan problémával fordulok kedves motoros társaimhoz hogy ,nekem van egy honda cbr600f2 -bringám a probléma a következő zörgést hallok a kuplung felől de ha a kuplung bovdent minimálisan megfeszítem akkor megszűnik a zörej.De menet közben a sebbesség fokozatok csöndesen válthatóak de a 6-ik sebb kapcsolása után olyan a hangja mint a régi ikarusz busz difije visít,minden ötlettett szívesen fogadok!
terhelés alatt nem kopog csak álló helyben ... a kuplungot ha behúzom akkor is kopog szóval az nem lehet a baja. köszönöm a segítségeteket remélem meg tudtok nyugtatni hogy semmi baja sincs
Terhelés alatt is kopog? A kuplungkosár foghézaga miatt szoktak kopogni. Ha üresben jár és változik a hangja, hogy ha behúzod, akkor kuplung. De az nem gáz. A lapsúber is zöröghet a karbiban és azt is szokták tévesen szelephangnak hallani. Amúgy meg, szerintem új korában is zörög egy versenymotor. P. KTM, de az rendesen.
de hozzá lett nyúlva mikor a szelepeket állítottuk de már előtte is kopogott.... a vezérlés az jó helyt van indul 1 rúgásra ...de hogy mi lehet a baj ?
Vezérléshez nem nyúltak?
kb 50 óra... de én nem versenyzek meg nem forgatom tiltásig ... de attól még persze lehet valamilyen baja .... nem szelep hang olyan érdekes kis kopó hang amit hallasz az pedig föntről jön a vezérléstől.
persze minden normálisan be lett rajta lőve. de akkor is idegesít.
Mennyi üzemóra van a motorban? Ha nem a kipufogót hallom a falról visszaverődni ,akkor ez nem szelephézag .Annál kopogósabb a hang. Bár ezt egy videóról nem lehet megállapítani.
qrva messze laksz!
Nyugodtan legyél Remélem szakműhelyben csináltattad!
Vedd ki a sluszkulcsot, és olyan csend lesz!
Sziasztok! Olyan problémám van nekem hogy a motorból jön 1 kis kopogó hang.(RMZ 250 (05) pedig most lettek beállítva a szelephézag is vezérműláncnak semmi baja és még is kopog. de ha bemelegszik akkor elcsendül . vagy mindegyik RMZ kopog 1 picit ? most már teljesen tanácstalan vagyok.ha valakinek van valamilyen tippje hogy mi lehet a baj azt megköszönöm. várom a segítséget.itt 1 link a motoról itt is hallatszik hogy kopog 1 picit de ott még nem volt a szelephézag beállítva:::::http://sportmotor.hu/motoros_v...
Szia!Tömítések újak, Karburátor, gyújtás rész rendben, akkor lehet a vezérlés lesz a ludas, de nem hinném Valami ötlet még esetleg?
Minden klafán működik de 3/4 gáznál bedadog...