szevasz...amennyiben te magad "generáloztad"...ha tényleg tökéletesek a szelepillesztések, szabadon járnak, nem eresztenek...
nézd + a vezérlést, jelek egybeesése...1 fog eltérés is okozhatja...
hegerfej tömítés rendben? vagy visszatedded a régit? nagy hiba lenne ez is...de lehet, hogy csak több benyára szomjazik, találkoztam már a fordítottjával is
röviden ennyi...sok sikert...de tudok segíteni
üdv
ha szivatóval szépen jár, ellenben gázadásra halál, akkor tulontul szegény keveréket kap. Ezért jár rendesen szivatóval.
Valószinüleg el van tömődve a karbid, első kézből ezt nézd meg, nagy eséllyel ennyi lesz csak a gondod. Karbi szétszed, kitisztit, összerak...:) és Voáláááá igy lesz a chokapic
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy a Cagiva Supercity 50-es első féke lehet 4 dugattyús? Mert egy ismerősömnek ilyen van és így gondolja, szerintem pedig átlagos 2 dugattyús:). Szerintem ekkorka motorra feleslegesen tennének olyat, de nem tudom...:). Segítségeteket előre is köszönöm:)
Sziasztok! Kérlek titeket segítsetek, mert sehol sem találok Kawasaki GPZ 900 R fékfelújító készletet! Szükségem van porvédő gumira, gumikarmantyúkra, a fékmunkahengerekhez! Linket ha tudtok, vagy internetcímet, bármit, hogy hol tudnék vásárolni ilyesmit, megköszönném! Üdv Sodi
a szavaidból úgy ítéltem meg hogy laikus vagy!ezért megosztom veled hogy a szeleptányért a szelepfészekbe nagyon egyszerűen lehet becsiszolni:megteszi az össze tört köszörű kő porrá törve és egy kis olaj ettől kenhető masszát fogsz kapni ezzel kend be a szelepfészket tedd bele a szelepet és kezd egy irányba forgatni a szelepet. addig forgasd amíg ha benzint öntesz rá el nem szivárog. utána tisztítsd ki a csiszoló masszát és rakd vissza a szelepet. nekem már bevált ez a módszer.remélem neked is segít.
:)
sziasztok ...
olyan problémám lenne , hogy a CBR 900-asom gázadásra leáll ...szivatóval szépen jár , be is indul szépen ...viszont ha megmozdítom a gázkart , akkor már be sem indul ...
valakinek ötlet erre ?
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne.
Most lett cserélve a blokkba új szelepvezetők, és új szelephimbák.
A szelepvezetők amikor megjöttek kisebbek voltak pár századdal mint a szelepek. Fel lettek dörzsárazva a szelepek méretére. Jó passzentosra sikerült semmi kotyogás lötyögés, nem szorultak a vezetőben. Összeraktuk a blokkot de 3/4 ed gázon bedadog.
Mindent rendben találtunk a motoron nem tudni mitől lehet.
Lehetséges hogy túl passzentosak lettek a szelepvezetők?
Ha így használom elképzelhető hogy bekopik?
Elött kipörgött teljes gázzal most csak 3/4 ig és dadog.
Lehet a szelepvezető a hibás ez esetben?
Kérem egy hozzáértő válaszát... köszönöm
kuplungnál a pofákon levő ferodolt nézd meg, nincs-e teljesen lekopva, esetleg már fémet is ér... lehet hogy egyszerüen csak fel van üvegesedve. Esetleg szorul a csap amin a pofák elforognak.
Üdv!Már szét szedtem és az ékszíjjal minden rendben az új!A görgőkön meg nem látok kopást.A kuplungnál meg mire figyeljek vagy milyen hibák lehetnek,a rugók nincsenek kinyúlva!
Marhaság!Kapni kellett volna hozzá kezelési könyvet. Abban van, hogy milyen kell. De semmi baja nem lesz ha 80-90-es hajtóműolajat teszel bele. Ez a motor Keawey, vagy hogy a fszba kell írni?
Lehet esetlegesen csúszó ékszíj, kopott görgők is lehetnek amik csak annál a fordulatnál feszülnek be kellően... Ékszíjnál detto ugyanez a jelenség, hogy csak ott feszül meg annyira hogy ténylegesen átvigye azt a nyomatékot amit neki kéne. Igazábol ehhez szét kéne szedni a variátort és a kuplungot hátul, megnézni hogy mi okozhatja a gondot.
nézd + a vezérlést, jelek egybeesése...1 fog eltérés is okozhatja...
hegerfej tömítés rendben? vagy visszatedded a régit? nagy hiba lenne ez is...de lehet, hogy csak több benyára szomjazik, találkoztam már a fordítottjával is
röviden ennyi...sok sikert...de tudok segíteni
üdv