david0330. A tulfolyo karbi, ( magas uszószint, kopott, átengedő tüszelep) pont ilyen hibát szokott okozni. Nézz rá mielött szétkapnád a blokkot szimering cseréhez.
Sziasztok!
Egy Aprilia RS50-est szerelgetek. Minarelli AM6-os blokk. Most kapott egy új 50-es hengerszettet a régi 80-as helyett.
A karbi beállításnál járok. Egy Dellorto SHA 14.12-es van benne. Ebben semmit sem lehet állítani csak főfúvókát cserélni. + az alapjárat állító csavar.
105-ös főfúvóka volt benne ezt kicseréltem egy 75-ösre, de nem tetszik a gép viselkedése. Menet közben nagyobb fordulatnál 6-7000 ledadog elkezd rotyogni és nem pörög feljebb.
Gondolom kissebb fúvóka kellene de nem biztos nállam okosabbak segítségét kérném a helyes méret megtalálásához.
Milyen tünetek vannak ha túl nagy vagy ha túl kicsia fúvóka? A gyertyaképpel tisztában vagyok főleg a menet közbeni tünetekre lennék kíváncsi.
Előre is köszi!
Villamossági szaküzletbe vegyél szilikon vezetéket 1,5 négyzet millimétereset,és sarut hozzá, majd keress egy villanyszerelőt, aki a sarukat megpréseli. Forrasztani nem szokás, egy olyan prés 7000 Ft felett van.
hello mindenkinek
van 1 keeway f-act am
nem tudom mi lehet a baja beindul és azonnal meg ál.
nem is hajtottam,még 6000 km sincs benne
de kezd idegesíteni
ha valaki tudna segíteni benne örülnék
köszönöm
Üdv Mindenkinek!
GSX-R600 K7-em van, aminek megolvadt a generátor csatlakozója az a kis műanyag összedugós.....a vezetékek sem maradtak valami jó állapotban, így nem szeretnék ezkre új csatit, hanem szeretném a generátor vezetékeit is újra cserélni.
Gondolom nem mindegy, hogy milyen vezetékre cserélem, és ebben kérném a segítségeteket, hogy tudja-e valaki ezeknek a vezetékeknek a típusát és esetleg, hogy hol tudnám beszerezni.
A képen látható 3 elvágott vezetékről lenne szó......
Köszi..
Vidd vissza, és vegyél egy másikat. Ez egy hulladék. Az ólompaszta a szar gyártás miatt állásában kidagad,cellazárlatot okoz, nem erőset, csak akkorát, hogy lemeríti . Az egyszer nullára merült akku pedig hulladék.
Párszáz kilométert motoroztam vele miután beletettük a mociba, és utána lett letéve. Igaz, hogy állt beindítás nélkül 1-2 hónapot, de ez ne legyen már ok arra, hogy teljesen lehaljon az akksi. A kis 125-ös Apriliám áttelelt úgy, hogy egyszer sem volt beindítva 6-7 hónapig, és majdnem hogy pöccre indult, pedig még ki sem volt szedve a motorból.
Ez az akksi meg megy vissza a boltba. Csak nehogy megint valami szart kapjak!
Mázli, hogy nincs savam, mert csak ioncserélt, vagy desztilált vizet lehet beleönteni a jótállási jegy tájékoztatása szerint, különben elveszik a jótállás.
Üdv! Hát, van egy olyan érzésem, hogy ezt megszívtad! Először is , mert az akkuk az önkisülés miatt veszítenek a töltésükből, nem lehet őket hónapokra "magukra hagyni". Másrészt, az hogy az orrod előtt feltöltik elektrokittal, az még nem jelent semmit! A lemezek is felszívnak valamennyi elektrolitot, így a pihentetési dő végére már alacsony lehet az elektrolitszint! Gondolom ezt nem mondták a boltban! A pihentetési idő végén is ellenőrizni kell a sav szintjét, és utántölteni ha kell! És ha ezen túl vagy, akkor se lesz az aksid 100%-osan töltött, úgyhogy vagy azonnal használatba kell venni, hogy töltse a generátor, vagy töltővel kell beletuszkolni a hiányzó áramot! Egyébként ha tényleg olyan nagyon kevés elektrolit volt benne, akkor még töltőfeszültséget is kellene mérni a motorodon! Na, regény befejezve! Írta: a zatyaúristen
vidd el gumisnak aki fel rakja
más gondja nem lehet csak szálszakadás,da ha az akkor a gumis nem rakja fel ezt ki lehet tapintani, használt autógumikat a legolcsóbban a www.tarczalgumi.hu n nézzetek multkor rendeltem a bömbimre és nagyon jó minőségűeket fillérekér adott van nála használtgumi,téli nyári,mondta a srác hogy valószínű tavasztól motorgumikat is haoz majd, nézzetek körül érdemes mikor én is megnéztem nem hittem a szememnek 2-3ezerér 6-7,5mm es gumik...
Sziasztok. Ma vettem egy Gilera xrt 600 cross mocit, csak eggy a baj, a blokkja darabokra van szedve. Szóval ha valakinek van ehhez a tipushoz valami műszaki rajza, vagy ˝robbantott˝ ábrája vagy csak pár tippje azt nagyon megköszönném.
Egy Aprilia RS50-est szerelgetek. Minarelli AM6-os blokk. Most kapott egy új 50-es hengerszettet a régi 80-as helyett.
A karbi beállításnál járok. Egy Dellorto SHA 14.12-es van benne. Ebben semmit sem lehet állítani csak főfúvókát cserélni. + az alapjárat állító csavar.
105-ös főfúvóka volt benne ezt kicseréltem egy 75-ösre, de nem tetszik a gép viselkedése. Menet közben nagyobb fordulatnál 6-7000 ledadog elkezd rotyogni és nem pörög feljebb.
Gondolom kissebb fúvóka kellene de nem biztos nállam okosabbak segítségét kérném a helyes méret megtalálásához.
Milyen tünetek vannak ha túl nagy vagy ha túl kicsia fúvóka? A gyertyaképpel tisztában vagyok főleg a menet közbeni tünetekre lennék kíváncsi.
Előre is köszi!
kösszi robogotuning.hu !
van 1 keeway f-act am
nem tudom mi lehet a baja beindul és azonnal meg ál.
nem is hajtottam,még 6000 km sincs benne
de kezd idegesíteni
ha valaki tudna segíteni benne örülnék
köszönöm
GSX-R600 K7-em van, aminek megolvadt a generátor csatlakozója az a kis műanyag összedugós.....a vezetékek sem maradtak valami jó állapotban, így nem szeretnék ezkre új csatit, hanem szeretném a generátor vezetékeit is újra cserélni.
Gondolom nem mindegy, hogy milyen vezetékre cserélem, és ebben kérném a segítségeteket, hogy tudja-e valaki ezeknek a vezetékeknek a típusát és esetleg, hogy hol tudnám beszerezni.
A képen látható 3 elvágott vezetékről lenne szó......
Köszi..
Ez az akksi meg megy vissza a boltba. Csak nehogy megint valami szart kapjak!
más gondja nem lehet csak szálszakadás,da ha az akkor a gumis nem rakja fel ezt ki lehet tapintani, használt autógumikat a legolcsóbban a www.tarczalgumi.hu n nézzetek multkor rendeltem a bömbimre és nagyon jó minőségűeket fillérekér adott van nála használtgumi,téli nyári,mondta a srác hogy valószínű tavasztól motorgumikat is haoz majd, nézzetek körül érdemes mikor én is megnéztem nem hittem a szememnek 2-3ezerér 6-7,5mm es gumik...
sav van benne de lemerül mindig magától