Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

már megnéztük haverral!
david0330. A tulfolyo karbi, ( magas uszószint, kopott, átengedő tüszelep) pont ilyen hibát szokott okozni. Nézz rá mielött szétkapnád a blokkot szimering cseréhez.
A kipuff leömlőkhöz ért hozzá a cucc, bár nem tudom, hogy hogyan került oda.....de már megvan az új fesszab is.
Sziasztok!
Egy Aprilia RS50-est szerelgetek. Minarelli AM6-os blokk. Most kapott egy új 50-es hengerszettet a régi 80-as helyett.
A karbi beállításnál járok. Egy Dellorto SHA 14.12-es van benne. Ebben semmit sem lehet állítani csak főfúvókát cserélni. + az alapjárat állító csavar.
105-ös főfúvóka volt benne ezt kicseréltem egy 75-ösre, de nem tetszik a gép viselkedése. Menet közben nagyobb fordulatnál 6-7000 ledadog elkezd rotyogni és nem pörög feljebb.
Gondolom kissebb fúvóka kellene de nem biztos nállam okosabbak segítségét kérném a helyes méret megtalálásához.
Milyen tünetek vannak ha túl nagy vagy ha túl kicsia fúvóka? A gyertyaképpel tisztában vagyok főleg a menet közbeni tünetekre lennék kíváncsi.
Előre is köszi!
Ez azért nem normális dolog. Sztem lehet valami más gond is. Ennyire nem melegedhet. Lehet, hogy a generátort túlságosan leterheli a rossz szabályzó.
Köszönöm a segítségedet.
Villamossági szaküzletbe vegyél szilikon vezetéket 1,5 négyzet millimétereset,és sarut hozzá, majd keress egy villanyszerelőt, aki a sarukat megpréseli. Forrasztani nem szokás, egy olyan prés 7000 Ft felett van.
aha,hát majd a szerelö megnézi.
kösszi robogotuning.hu !
hello mindenkinek
van 1 keeway f-act am
nem tudom mi lehet a baja beindul és azonnal meg ál.
nem is hajtottam,még 6000 km sincs benne
de kezd idegesíteni
ha valaki tudna segíteni benne örülnék
köszönöm
Üdv Mindenkinek!
GSX-R600 K7-em van, aminek megolvadt a generátor csatlakozója az a kis műanyag összedugós.....a vezetékek sem maradtak valami jó állapotban, így nem szeretnék ezkre új csatit, hanem szeretném a generátor vezetékeit is újra cserélni.
Gondolom nem mindegy, hogy milyen vezetékre cserélem, és ebben kérném a segítségeteket, hogy tudja-e valaki ezeknek a vezetékeknek a típusát és esetleg, hogy hol tudnám beszerezni.
A képen látható 3 elvágott vezetékről lenne szó......
Köszi..
Nem véletlenül, hogy az akkugyárak legféltettebb titka az ólompaszta összetétele !
Vidd vissza, és vegyél egy másikat. Ez egy hulladék. Az ólompaszta a szar gyártás miatt állásában kidagad,cellazárlatot okoz, nem erőset, csak akkorát, hogy lemeríti . Az egyszer nullára merült akku pedig hulladék.
Párszáz kilométert motoroztam vele miután beletettük a mociba, és utána lett letéve. Igaz, hogy állt beindítás nélkül 1-2 hónapot, de ez ne legyen már ok arra, hogy teljesen lehaljon az akksi. A kis 125-ös Apriliám áttelelt úgy, hogy egyszer sem volt beindítva 6-7 hónapig, és majdnem hogy pöccre indult, pedig még ki sem volt szedve a motorból.

Ez az akksi meg megy vissza a boltba. Csak nehogy megint valami szart kapjak!
Mázli, hogy nincs savam, mert csak ioncserélt, vagy desztilált vizet lehet beleönteni a jótállási jegy tájékoztatása szerint, különben elveszik a jótállás.
Üdv! Hát, van egy olyan érzésem, hogy ezt megszívtad! Először is , mert az akkuk az önkisülés miatt veszítenek a töltésükből, nem lehet őket hónapokra "magukra hagyni". Másrészt, az hogy az orrod előtt feltöltik elektrokittal, az még nem jelent semmit! A lemezek is felszívnak valamennyi elektrolitot, így a pihentetési dő végére már alacsony lehet az elektrolitszint! Gondolom ezt nem mondták a boltban! A pihentetési idő végén is ellenőrizni kell a sav szintjét, és utántölteni ha kell! És ha ezen túl vagy, akkor se lesz az aksid 100%-osan töltött, úgyhogy vagy azonnal használatba kell venni, hogy töltse a generátor, vagy töltővel kell beletuszkolni a hiányzó áramot! Egyébként ha tényleg olyan nagyon kevés elektrolit volt benne, akkor még töltőfeszültséget is kellene mérni a motorodon! Na, regény befejezve! Írta: a zatyaúristen
vidd el gumisnak aki fel rakja
más gondja nem lehet csak szálszakadás,da ha az akkor a gumis nem rakja fel ezt ki lehet tapintani, használt autógumikat a legolcsóbban a www.tarczalgumi.hu n nézzetek multkor rendeltem a bömbimre és nagyon jó minőségűeket fillérekér adott van nála használtgumi,téli nyári,mondta a srác hogy valószínű tavasztól motorgumikat is haoz majd, nézzetek körül érdemes mikor én is megnéztem nem hittem a szememnek 2-3ezerér 6-7,5mm es gumik...
Sziasztok. Ma vettem egy Gilera xrt 600 cross mocit, csak eggy a baj, a blokkja darabokra van szedve. Szóval ha valakinek van ehhez a tipushoz valami műszaki rajza, vagy ˝robbantott˝ ábrája vagy csak pár tippje azt nagyon megköszönném.
mielőtt visszaviszed töltsd fel savval
vegyél yuasát ha van lehetőség, sima savasat
Gondolom, ha visszaviszem, akkor kicserélik, esetleg beméretem.
ezek szerint garanciális.vidd vissza és kérj másikat de ne olyat mert megrendült a márkába vetett bizalmad
havernak a banner fél évet sem bírt......
sav van benne de lemerül mindig magától
Az orrom előtt töltötték fel az üzletben, ahol vettem.
5250.-Ft a PROX főtengely szimering szett RM 250 00-02-ig
Banner az akku.