Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nézz be az idom alá ha szürke akkor 1002cm es azaz cserés volt a drága inkább cseréltesd le az olajat akkor alszol nyugodtan 12000ft ne sporolj emlitettél valami "hangot" honnan jön,meddig tat, mindig csinálja,?
helló! a moci 87es kiadás! az olaj elég tisztának tűnik benne! szabad ráönteni a régire újat?
20w-50 est, gyári yamahákon(többség)olaj szint ellenörzö van azaz húzol egy kövéret, emelkedönek, kivillan,ha neked világit minimum 0,5L kell bele NO para az összes FZR 1000 eszi az olajat ha jol látom a tied 1002cm azaz 1989 utáni szürke blockkos javaslom vidd el szerelöhöz mert olaj szüröt is illik cserélni
Olyankor meg lehet csiszolni?
Szia!Nekem Virágom van Én úgy csinálom veszek jó kis teszkós olajat,leengedem a régit majd teszek bele 2,5 litert beindítom kb 5-8percig járatom majd leengedem.Ki cserélem a szűrőt és feltöltöm a jó minőségű olajjal.Ha ezt meg csinálod meglátod milyen kormos olaj jön ki belőle.Üdv daffos
mind a kettő...
Lehet, hogy nem emelted meg a tartály kupakját, és a visszatolt dugattyúk miatt nyomás keletkezett a rendszerben.
szedd szét a munkahengert valószínűleg retkes volt, és betét cserekor benyomtad
aztán nem mozog könnyen
90% hogy ez a hiba
de ha nem értesz hozzá szervizbe vidd
Nézesd meg szerelővel .A fék nem játék.
Sziasztok. Fékbetétet cseréltem de mikor kézzel forgatom a kereket kicsit kosztat sőt mikor megyek vele utánna szinte meg se lehet érinteni olyan meleg. Pedig a csuszó felületeket be olajoztam a dugatyut is meg tisztitotam.Mi lehet a probléma?
Sziasztok
Azt hallotam hogy a kuplung lamellán nem elkopik a ferodon hanem megüvegesedik és akkor kell kicserélni.Most akkor melyik igaz?
Előre is köszönöm
Simsonosok segítségét kérném a blokkból jövő vezeték piros alapon sárga csík hogy ezt a vezetéket hova kell kötni mert én rákötöttem a biztosíték táblázat bal oldali biztosíték aljára de csak szikrázott és kicsapta a bíztosítékot

brembo meg lehet csinálni nem lesz semmi baja de nem ajánlott
Szerintem, ilyen kérdések feltétele után, inkább keres fel egy szerelőt. Nagyságrendileg, 3000Ft- ért bárhol megcsinálják.
meg ne próbáld.... se autón se motoron
főleg idősebbeken ne
Sziasztok.
Hozzáértőket kérdeznék : valaha szokás volt az autók motorját mosóolajjal járatni, átmosni olajcsere előtt. A mai motorkerékpárok motorjával ezt meg lehet tenni? Vagy jobb, ha nem?
ja és ha hidegen éles kopogó hang hallatszik, az mi? a választ előre is köszönöm?
helló! van egy fzr1000-m és le szeretném cserélni az olajat! azt szeretném kérdezni hogy hol a leengedő csavar? és hova kell tölteni az új olajat?mert a blokk jobb oldalán 2egyforma lecsavarható kupak van!
a rendszám egyező
minimum szelepszár szimmering csere ráférne
hát ez a baj hogy nem minarellis :(
hengerfal szerintem elég vastag, majdnem 1 cm
esetleg valami ötlet hogy hogyan lehetne kicsit erösebbre "tuningolni"
eddig full gyári a motor
gyári karbi, kipuff
nagyobb karbival erösebb lenne kicsit? vagy csak többet enne?
12es karbi van rajta
sajna nincs keret nagyobb motort venni meg levizsgázni egyenlöre :( azért kinlódok ezzel
Ha minarelli blokkos akkor van hozzá henger ha valami különlegesebb akkor lehet nem találsz.50-ről 70-re furatást kétlem hogy jó lenne.Kéne bele valami anyagvastagság is nem csak levegőből áll egy henger.
ne gondolj nagyra :)
cagiva supercity 50
75 ös hengert keresnék rá de a világon nincs pedig gyárilag is jött ki belöle 75-ös
gyári 50es hengert gondoltam hogy veszek még-1et és az felfuratom nagyobbra, csak mivel nicasilos igy nem tudom hogy mi a helyzet, hogy lehet ezekethüvelyezni vagy sem
Milyen gép ez?
hát ehhez ritka az uj henger sajna
söt uj nincs is csak használt
Nem és túl drága lenne.Csak olyant érdemes ami túl drága vagy ritka hozzá az új henger.
üdv
kérdésem lenne hogy 2t 50cc-s nicasilos hengert lehet furni?
halottam olyat hogy hüvelyezni szokták a hengert.
kinek mi a véleménye, tapasztalata erröl?
álltalában mennyibe kerül egy ilyen fúrás, hüvelyezés?