Nézz be az idom alá ha szürke akkor 1002cm es azaz cserés volt a drága inkább cseréltesd le az olajat akkor alszol nyugodtan 12000ft ne sporolj emlitettél valami "hangot" honnan jön,meddig tat, mindig csinálja,?
20w-50 est, gyári yamahákon(többség)olaj szint ellenörzö van azaz húzol egy kövéret, emelkedönek, kivillan,ha neked világit minimum 0,5L kell bele NO para az összes FZR 1000 eszi az olajat ha jol látom a tied 1002cm azaz 1989 utáni szürke blockkos javaslom vidd el szerelöhöz mert olaj szüröt is illik cserélni
Szia!Nekem Virágom van Én úgy csinálom veszek jó kis teszkós olajat,leengedem a régit majd teszek bele 2,5 litert beindítom kb 5-8percig járatom majd leengedem.Ki cserélem a szűrőt és feltöltöm a jó minőségű olajjal.Ha ezt meg csinálod meglátod milyen kormos olaj jön ki belőle.Üdv daffos
szedd szét a munkahengert valószínűleg retkes volt, és betét cserekor benyomtad
aztán nem mozog könnyen
90% hogy ez a hiba
de ha nem értesz hozzá szervizbe vidd
Sziasztok. Fékbetétet cseréltem de mikor kézzel forgatom a kereket kicsit kosztat sőt mikor megyek vele utánna szinte meg se lehet érinteni olyan meleg. Pedig a csuszó felületeket be olajoztam a dugatyut is meg tisztitotam.Mi lehet a probléma?
Sziasztok
Azt hallotam hogy a kuplung lamellán nem elkopik a ferodon hanem megüvegesedik és akkor kell kicserélni.Most akkor melyik igaz?
Előre is köszönöm
Simsonosok segítségét kérném a blokkból jövő vezeték piros alapon sárga csík hogy ezt a vezetéket hova kell kötni mert én rákötöttem a biztosíték táblázat bal oldali biztosíték aljára de csak szikrázott és kicsapta a bíztosítékot
brembo meg lehet csinálni nem lesz semmi baja de nem ajánlott
Sziasztok.
Hozzáértőket kérdeznék : valaha szokás volt az autók motorját mosóolajjal járatni, átmosni olajcsere előtt. A mai motorkerékpárok motorjával ezt meg lehet tenni? Vagy jobb, ha nem?
helló! van egy fzr1000-m és le szeretném cserélni az olajat! azt szeretném kérdezni hogy hol a leengedő csavar? és hova kell tölteni az új olajat?mert a blokk jobb oldalán 2egyforma lecsavarható kupak van!
hát ez a baj hogy nem minarellis :(
hengerfal szerintem elég vastag, majdnem 1 cm
esetleg valami ötlet hogy hogyan lehetne kicsit erösebbre "tuningolni"
eddig full gyári a motor
gyári karbi, kipuff
nagyobb karbival erösebb lenne kicsit? vagy csak többet enne?
12es karbi van rajta
sajna nincs keret nagyobb motort venni meg levizsgázni egyenlöre :( azért kinlódok ezzel
Ha minarelli blokkos akkor van hozzá henger ha valami különlegesebb akkor lehet nem találsz.50-ről 70-re furatást kétlem hogy jó lenne.Kéne bele valami anyagvastagság is nem csak levegőből áll egy henger.
ne gondolj nagyra :)
cagiva supercity 50
75 ös hengert keresnék rá de a világon nincs pedig gyárilag is jött ki belöle 75-ös
gyári 50es hengert gondoltam hogy veszek még-1et és az felfuratom nagyobbra, csak mivel nicasilos igy nem tudom hogy mi a helyzet, hogy lehet ezekethüvelyezni vagy sem
üdv
kérdésem lenne hogy 2t 50cc-s nicasilos hengert lehet furni?
halottam olyat hogy hüvelyezni szokták a hengert.
kinek mi a véleménye, tapasztalata erröl?
álltalában mennyibe kerül egy ilyen fúrás, hüvelyezés?
aztán nem mozog könnyen
90% hogy ez a hiba
de ha nem értesz hozzá szervizbe vidd
Azt hallotam hogy a kuplung lamellán nem elkopik a ferodon hanem megüvegesedik és akkor kell kicserélni.Most akkor melyik igaz?
Előre is köszönöm
brembo meg lehet csinálni nem lesz semmi baja de nem ajánlott
főleg idősebbeken ne
Hozzáértőket kérdeznék : valaha szokás volt az autók motorját mosóolajjal járatni, átmosni olajcsere előtt. A mai motorkerékpárok motorjával ezt meg lehet tenni? Vagy jobb, ha nem?
minimum szelepszár szimmering csere ráférne
hengerfal szerintem elég vastag, majdnem 1 cm
esetleg valami ötlet hogy hogyan lehetne kicsit erösebbre "tuningolni"
eddig full gyári a motor
gyári karbi, kipuff
nagyobb karbival erösebb lenne kicsit? vagy csak többet enne?
12es karbi van rajta
sajna nincs keret nagyobb motort venni meg levizsgázni egyenlöre :( azért kinlódok ezzel
cagiva supercity 50
75 ös hengert keresnék rá de a világon nincs pedig gyárilag is jött ki belöle 75-ös
gyári 50es hengert gondoltam hogy veszek még-1et és az felfuratom nagyobbra, csak mivel nicasilos igy nem tudom hogy mi a helyzet, hogy lehet ezekethüvelyezni vagy sem
söt uj nincs is csak használt
kérdésem lenne hogy 2t 50cc-s nicasilos hengert lehet furni?
halottam olyat hogy hüvelyezni szokták a hengert.
kinek mi a véleménye, tapasztalata erröl?
álltalában mennyibe kerül egy ilyen fúrás, hüvelyezés?