kerregés szerintem az indítórelé
milyen akku volt?
nekem a yuasa 4.éve megy amikor megborítottam akkor sem ment ki a sav....
sav a túltöltéskor szokott intenzíven fogyni, álló helyben nem szokott
Mitől lehet az, hogy az 1-2 hónapig álló /be sem indított/ motor vadiúj, savazott akksijából eltűnt a nafta? Majd az összes cellában félig volt csak a sav, meg sem nyikkant a motor tőle, de még a műszerfal világítás sem működött?
Hogy tud ilyen rövid idő alatt csak úgy elpárologni a cucc a dugaszokkal lezárt cellákból?
Korábban megmértük, és nem volt semmi kóbor áram, ami leszívhatta volna...
Feltöltöttük az akksit, de igen harmatosan 12,59V ment bele. Arra nem is volt elég, hogy a motort beindítsa felkapcsolt lámpánál, ami amúgy is haloványan világított. Miután lekapcsoltam, akkor meg fura kerregést hallottam csupán a fesszab irányából, mindaddig, míg az önindítót nyomva tartottam.
Tanácstalan vagyok. Mi lehet a kerregés? Melyik a szar alkatrész?
a weboldalon megtalálod a PROX és ATENA főtengely szimeringeket.
RM 250-hez évjárattól függően 5-6000.-Ft egy szett.
De ha megmondod a pontos típust ,akkor megmondom a pontos árat is. www.citybike.hu
Hát csika1 remélem minnél kisebb a baja.de nem én szedem szét igaz szeretem bütykölni a gépet de a blokkhoz még nincs elég önbizalmam..
Ha jo lesz megirom a helyes választ!
kösszi srácok az ötleteket tanácsokat!
Nembiztos,hogy a szimmering!
Okosak mielőtt szólnának,leírom mi lesz a baja.
A főtengely és a szimmering között van egy közdarab(vagy az van elkopva vagy a szimmering,netán mindkettő),a közdarab és a főtengely között van egy O gyűrű,általában ott nemtömít.Aki nemismeri a tipust,leszopja magát mire rájön.A meló vele kb félóra,ha nem kell kokecolni persze,ha minden szerszám megvan hozzá!
főtengelyszimmering csere:
fogsz egy küllőt kiköszörülöd hegyesre meghajlítod a legvégén kb u alakúra
a másik felét meg foggantyúsra
bedugod a főtengely mellett, elfordítod aztán kirántod
ha nem fér be akkor köszörülsz a küllő vastagságából vagy hajlítasz rajta
bicikliküllővel a berúgó szimmeringet is kiveszem
maga szimering nem tétel... Szimering boltba bemész a régivel, és kapsz újat. Szerintem 2ezer forint környéke maximum......
Viszont a blokkot jó eséllyel szét kell hozzá szedned, és akkor már lesznek egyéb költségek.. tömitések, meg ha már arrajársz akkor csapágycsere mindenütt... és egyből nem 2000forintnál jársz, hanem 15ezernél ANYAGárban.... ennek a storynak a munkadíja, ha az időt nézzük, összes csapágy cserével és szimering cserével, blokk szét - össze, nagyjábol egy 4-5 óra minimum szerintem.. lehet h van aki gyorsabban is megcsinálja, de erősen kétlem. .szerintem még ez a 4-5 óra is jócskán gyors igy elsőre leírva.. de ez a minimum...
Én így elsőre főtengely szimeringre gondolnék, hisz onnan kap olajat minden további nélkül ha elhalt a szimeringed.. És ilyenkor füstöl is mint az állat...
A másik eshetőség a túl dús keverék, de irtad hogy 1.50be kevered..
Személyszerint ez a két tippem van..
Hellotok,nekem 250 es Rm(2t) em van
azal a kérdéssel fordulok hozzátok h akárhány uj gyertyát rakok bele mindig beköpi egy idö után,vagyis tiszta olaj és nem ad szikrát(megy faszán indul is azt egyszer csak annyi,nem is ad szikrát a gyertya,beleteszek másikat azzal is megy 1 kis darabig azt annak is annyi)
Szerintetek mi lehet m a gond? 50 keveréket használok,lehet h vhonann bekerül olaj és az megy rá a gyertyára?
ha vki tuna segiteni azt nagyon jo lenne !
Hát ja! Vagy léptetővilla, vagy kapcsolókörmök, vagy a fogaskerekek! Vagy az is lehet, hogy a váltótengely csapágya adta meg magát! Nézzétek meg, mielőtt még nagy bajt csinál! Tessék egy pár kép, akár így is járhatsz! Kicsit homályosak, de azért a lényeg látszik!
milyen akku volt?
nekem a yuasa 4.éve megy amikor megborítottam akkor sem ment ki a sav....
sav a túltöltéskor szokott intenzíven fogyni, álló helyben nem szokott