Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem nyom rendesen a főfékmunkahenger. Van hozzá felújító szett...
Sziasztok!

Hátsó fék problémám van. Tárcsafék. A főfékmunkahenger nem nyomja át az olajat a fék csövön, nem jut el a hátsó munkahengernek. Szétszedtem, dugulás nincs, a gumi gyűrű nem szakadt.
Meglehet valahogy javitani? Mit kéne vele csinálni?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Szia!
A gyűrűhézagot és a dugattyú illesztést ne keverd az nem ugyan az. 0.05-ös gyűrűhézagról még nem hallottam.
Szia!
Csak az elmút pár évben jöttek ki nicasilos hengerrel, a régebbi szériák vas hengert kaptak. Az enyémen is vas henger van ami fúrható.
Melyik üzletben mondják meg a hengered ovalitását, hordósságát?
Milyen olajjal? 10W-40?
Az AM blokkos apriliák többsége ha jól tudom nikasil-os hengerrel jött ki ,ezek nem furhatók ,de a gyártástechnológiából adódóan több méretű dugattyúval szerelhák őket.Ha a hengertalp tömítés környékén találsz egy betűt A ,B , C stb. az a dugattyú méretét jelenti.Ezek a méretek a dugattyú tényleges méretét jelentik századmiliméteeres lépcsőkben.Ha nem talász semmit tényleg érdemes elmenni egy üzletbe ahol megmondják ,hogy mekkora méretű a hengered.
legegyszerűbben
dugót beolajozni valami vékony olajjal és betenni a hengerbe, és lassan le kell csúszni a dugónak
szóval nem átesni nem megállni
mondjuk egy drágább gépen már nem így méretezném, de az egyszerűbb(és olcsóbb) 2t gépekben bőven elég ennyi precizitás
nem kell ennyire szakszerűnek lenni öcsibáááá kicsit koszol ez a dugó ....gyere fiam még lesutúlok a hengerből egy pinahajszálnyit
Na mindegy. Ha megvan az új dugó, akkor mikró-intó. Az a tuti.
amúgy köszi a segítséget
hát a vertex az asso werke meg a meteor egyforma általánosságban .... kínai dugót csak kínai négyüteműbe tettem eddig.....máskülönben kínában nem 41 a 41 ? ami itt a gagyi szint az az ambika az indiai....
Ja. Hát a tajvani, meg a kínai ugyanolyan méretűt gyárt?
ja mert én nagyon értek hozzá... arról volt szó akar bele újat venni olyat amien volt benne ...tehát semmi fúrás semmi hónolás szimpla csere, azt nem veszi észre ha lötyög vagy nem megy bele ?
vagy megmérem amit kiszedek ha más nincs...
Abba sztem elég a fél lityi a kettőbe.
vagyis 1993 as gilera
akkor a legegyszerűbb és legjobb megoldás az olajcsere. na keresek valami manual-t hátha találok valamit
Sziasztok! Valaki tudna segíteni egy szerelési tanáccsal? Van egy 1193 as gilera rc 125 ösöm. A karbim rakoncátlankodik és a powerem is nem engedi vissza alapjártra és eléggé pörög a motor hogy ez mitől van? És hogy mért gyenge a motor addig amíg kinem nyit a power,mert power nélkül elég harmatos tökmindeggy neki hogy csont gázon húzom vagy csak félig de amég kinem nyit a szelep addíg nagyon gyöszös hogy ez is mitől van?
Fél liternél ritkán kell több egy telóba. Sőt, a vékonyabbakba van, hogy fél liter a kettőbe elég.
Suzuki Ts 50w 94' adatlapomon látható
Nyilván nem lehet a távtartót sem hosszítani ész nélkül. Egyrészt nem tudod összeszerelni, mert nem bírod összenyomni, és bekapatni a zárócsavart, másrészt meg a rugó menetei is összeülhetnek, és ezáltal felüthet a teló.
De mégis sokszor jelentett olcsó megoldást. Olyan hosszút kell betenni. hogy amikor ráülsz, akkor is maradjon kb 25 mm negatív rugóút.
Ráülsz, teljes súlyoddal, majd figyelve a telót mintegy megemeled a motort a kormánynál fogva. Ekkor kell kb 25-30 mm.t kirugóznia.
Milyen motor egyébként?
tehát akkor, ha van benne pl 1l olaj akkor ki lehetne kísérletezni mennyi plusz mehet bele és az mire elég(keménység)
vagy ha távtartót teszek bele akkor nem lesz kisebb a rugóút?
Na bocs, hogy belevau...
A sűrűbb olajtól a csillapítás lesz keményebb. Nyilván ennek van berugózást fékező hatása is, de nem az igazi. A mennyiségnek van inkább hatása a keménységre, de azzal ésszel, mert kicsi levegőtérnek maradnia kell, teljesen összenyomott állapotban is, (különben felkoppan az olajon).
A legegyszerűbb megoldás egy távtartó a rugó fölé, vagy ha van benne cső, akkor abból hosszabb. 20-30 mm plusz is betehető.
De az igazi profi megoldás a rugó csere.