Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

yess
Valóban elkapkodtam a hozzászólást, mert a hirtelen gondalat nem a gyertya menete volt. Ezért elnézést kérek, de aztán korrigáltam. Természetesen előtted is és a többi tizenéves szakértő kollégád előtt is meghajlok!

...a büdösbogár
Van ha emlékeim nem csalnak, középen a két henger közt lesz
szerintem nem lett rossz!
kedves feletesó!ha valaki vágja a pitét az egyértelmüen tisztába van vele hogy általában a hengerfejben léghűtésnél 1 azaz egy menet van ,,,az pedig a gyertyáé!főleg ha neked lenne kicsike rutinod is alapból nem kérdőjeleztél volna meg ilyen alap dolgot mint pl: etz hengerfej menete!büdösbogár okoskodás pedig nemhiszem hogy ide való,csak azért hogy mondj valamit!úgy néz ki,pár tizenéves cimbimnek is fejet hajthatnál a válaszod értelmetlensége miatt!majd akkor irj lg.közelebb ha v-mi okosat tudsz
...ha a gyertya menetét, akkor elhiszem
...kitépted a menetet a hengerfejből? Ez elég érdekes lenne! ...biztos vagy te benne, hogy motort szereltél egyáltalán? Ekkora baromságot is rég hallottam, szerintem fogalmad sincs mit írtál, vagy csak hülyéskedsz? .
Gs 500 on van vezérműlánc? És ha van hol?
Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni. A napokban keült hozzám egy Aprilia rs 50-es. TOP 80-as henger volt rajta de bejáratáskor gyűrűtörést szenvedett szétment az egész henger. Levettem róla és vettem hozzá egy alap 50-es hengert dugattyúval. Összeraktam de gépnek semmi ereje. 1re indul hidegen melegen,alapjárat is jó akár 1000-es fordulaton is szépen elketyeg 1 napig, üresben viszonylag jól pörög bár nem úgy ahogy szeretném sebességbe rakva 4000-ig nehezen felpörög ott elkezd dadogni és ennyi. max 20km/h végsebesség. A henger és a dugattyú kifogástalan állapotú nem kopott, 1 dologot vettem észre, hogy a gugattyú a felső holtpontosn nem éri el maximálisan a henger peremét. 1-2 mm-el lejjebb van. Ez okozhat ilyen jelenséget? vagy keresgélejek máshol? Gyertyát azt cseréltem a főfúvókát is cseréltem több méretet is kipróbáltam, minimális javulást eredményezett de a jelenség megmaradt.
Az egyik fórumos kolléga ZX7R-en 75 ezernél cserélt. Szerintem valami hasonló lehet a cat-nél is
pí..... nélkül hogy lenne meg a lökethossz?
felejtős a zöreg?
rádiusz négyzet x 3,141xlökethossz= adatokat cm-ben, és akkor egyből köbcentiben kapod meg.Az előbb a pí......csába kimaradt !
És meg szabad kérdezni hogy hínak?Suzukiba gsx-r is megy?
sziasztok motor szerelő vok.motorok szerelését,tunningolását vállalom(5éves tapasztalattal)erősségem suzuki,yamaha,cross gépek,robogók.számom:70-9327143
rádiusz négyzet x lökethossz= adatokat cm-ben, és akkor egyből köbcentiben kapod meg.
Lenne egy kérdésem nem tudjátok véletlenül hogy egy thundercat(yzf600) kaliberű motorban nagy álltalánosságban mikor kell vezláncot cserélni
Vagy úgy eggyáltalán mennyit bír egy vezlánc?
nekem van egy 47,3-as hengerem akkor ez ezek szerint 70-es!?
45-46 mm.
Hali.
Nem tudja valaki, hogy mekkora a 70-es polini evo henger átmérője? KB...
Előre is köszönöm.Fontos lenne...
Én is ezért váltottam. Remélem ez jobb lesz.
az a természetes
ha egy pont után jobban eszi addig jó az olaj
de lehet próbálkozni más olajokkal hátha kevésbé eszi
haver hondája (autó) shell olajból sokkal többet evett mint a Q8 olajból pedig kb egyforma paraméterek voltak
Értem! Majd figyelem.
És ha állandóan?
vazzeg........ váltókra 10x ennyit kenegetel
az nem is fogyasztás......
azért annyit érdemes megnézni hogy folyamatosan eszegeti vagy egy bizonyos km után jobban
Akkor nyugodj le!
Füstölni abszolút nem szokott. 6000 km alatt kb fél lityit vágott be mikor 20w50 -es Actevo Gp volt benne. Most Motul 5100 10w40 -es ment bele. Ezzel még nem tudtam megnézni egy hete volt olajcsere. Meg most nem is megyek annyit. Hajtani nem igen szoktam.