Szia!
A szimerigek rendben vannak nem folyt el az olaj belőle? Ha azok rendben van akkor cseréled le az olajat, engedd le ami benne van és a megfelelő mennyiséggel töltsd fel újra.A motor manualjában benne van hány dl-ert kell betölteni száraként. Minnél sűrűbb olajjal töltöd fel annál keményebb lesz a rugózás. Ha híg olajat használasz akkor lágyabban rugózik.
Sziasztok
első telóm elég gyatra (nem fordított és nem levegős vagy gázos)
ha ráülök a motorra eléggé lemegy és egy erősebb fékezésnél szinte lekoppan. úgyhogy eléggé puha
szerintetek mit kéne csinálnom?
elég egy olajcsere, vagy rugók is? vagy lehet egyáltalán állítani?
kössz a választ
Szia!
A világ végén lakom szóval ez a boltba bemegyek dolog nehezen kivitelezhető. Neten szeretném megrendelni a dugattyút.
Próbáltam lemérni az átmérőt ezért levettem a gyűrűket, a dugóra nem volt írva semmi a gyűrűbe azonban szerencsére bele van ütve az átmérő (MC 41.00).
Én is 41.00-át mértem ez akkor gondolom igazolja az eredményem. Megnéztem a gyűrűt a hengerben a gyűrűhézag tökéletes. Így már meg merem rendelni a 41-es dugattyút.
Sziasztok!
Egy olyan problémám van,hogy a yamah Dt típusú motormban elszállt a gyujtás tirisztor....szóval aki tudna ilyen szerezni,vagy van ötlete honnan lehetne az kérem irjon!
(honda28@citromail.hu)
a dugattyú szoknyáján lenn kell mérni az átmérőt ...de ha nem vagy benne biztos elviszed a hengert az üzletbe és belepróbálod az új dugót .... az a legbiztosabb.
Szia!
Igen észrevettem a karburátoron ezeket a dolgokat. De a gond nem a karburátornál van. A dugattyút megmértem és bő 2mm-el alacsonyabb mint kellene. Ahogy írtad is biztosan vettek bele egy olcsó valamit ami hasonlít. Ez orvosolható csak 1 dologban vagyok most bizonytalan a dugattyú pontos átmérőjében. A benne lévő dugattyú illesztése tökéletes de a mérete nincs feltüntetve a tetején. Tolómérővel dúrván 41mm-es henger átmérőt mértem. De ez így elég pontatlan, nagyon minimálisan 41mm-er alatt volt de csak annyival, hogy nem tökéletesen feküdt egymáson a két vonal.
Nem tudom merjek-e ilyen mérésre alapozva venni egy 41mm-es gyári dugattyút. Ha jól tudom a 41mm csak névleges átmérő nem a dugyttíú méretét jelöli hanem a furat éretét amibe való. De jevíts ki ha tévedek. 40,75-ös és 41,00-ás dugattyú létezik.
Az SHA karbik nagyon érzékenyek a fúvókázásra! Biztosan jó nagyot tettek bele hogy megetessék a hengert ,úgy emlékszem a 12-es torokhoz 50-60 körüli fúvóka való.Ez a karbi még kis eltéréseket sem enged meg ha nagy bedarál ,ha kicsi fullad.Ha még szét van szedve megnézheted a dugó fejmagasságát a gyárihoz képest mert valóban szoktak bele ócsó honda robogó dugót venni,az meg csak hasonlít rá.
szvsz vasald meg egy kicsit ha uj a betét,mivel még nem idomult hozzá a betét a tárcsához,és ezért nem fog kellőképpen.
én az autommal jártam igy,majd kis vasalás , utána semmi gond nem volt
A karbi Dellorto SHA 1412 egy nagyon egyszerű karbi semmit sem lehet rajta állítani csak az alapjárati fordulatot és főfuvókát cserélni semmi több. A rezonátor a gyári Aprilia a végdob pedig egy Arrow.
A megnőtt préstér nem okozhat ilyet?
motorkerékpár tárcsát nem szabad felszabályoztatni Autónál azért engedik , mert maga a tárcsa rohadt vastag... Motornál ellenben 3-4-5 mm szokott lenni a szerviz limit is, ha felszabályoztatod nagy eséllyel kidobós lesz utánna a tárcsád...
szerintem próbáld meg felszabályoztatni, azzal tutira jólesz, hisz a leszedik róla azt az elkopott részt simára amivel most gond van.
a csiszolás én nem ajánlanám, mert azzal csak bele-bele csiszolnál, nem lenne egyenletes ( nem a csiszolási tudományodra mondom ezt hanem csak mert csiszolópapírral nem kellene belenyúlni )
üdv
Ha "tükrösre" kopik a féktárcsa mit szoktatok csinálni?
A jelenség kb annyi hogy ha kis sebességnél fékezek akkor darabosan fog a fék...
Betéteket már kiszedtem megcsiszoltam stb....
A tárcsáknak válla nincs kopva szinte nincsenek,nem barázdás....
Mondtak olyat hogy 400-as papíral csiszoljam fel a tárcsákat...vélemény?
és milyet ajánlanál?
kb sűrűség vagy márkára mindegy? (85kilora )