Attól függ mennyit eszik és milyen olajból. Mondjuk ha forgatod állandóan, akkor ne csodálkozz rajta. Nekem pl 2000km alatt 1 liter olajat megevett a régi gépem, ha 8-10000-res fordulaton használtam. Ha normálisan akkor 5000km alatt fél litert kb.
Ha 1 liter olajat megeszik akkor dugó+gyűrűcsere, ha kevesebbet akkor nézd át, h nem folyik-e valahol, illetve szelepszárszimering csere. Bár hozzátenném, h általában a szelepszárszimering csere nem hoz eredményt...
Haliztok!
Az mitől van ha egy motor eszi az olajat konkrétan egy 2004-es gs500 31000 km-errel? És mit lehet vele kezdeni azon felül hogy vastagabb ásványi olajat teszek bele?
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni abban hogy van egy aprilia RX 125-ös mocim és most lett felújítva de a balansz tengelyt nem tudom hogy kell beállítani mert ha a jelöléseket nézem és úgy rakom össze akkor a főtengely sonka és a balansz tengely is egy felé áll és ha jól tudom ennek pont ellenkezőleg kell állni már mint hogy a balansz tengely fent van akkor a sonkának lent kell lennie és a főtengely felöli balansz tengelynél áthúztam a jelet a másik oldalra és ha a jelek szerint rakom össze akkor mind a kettő lefelé áll addig is köszi a segítséget.
A 4T cross már egészen alacsony fordulatszám-tartományban is nyomatékos, egyenletesebb a teljesítmény leadása, melyből adódóan könnyebben is motoroztható. A 2T-t pörgetni kell, hogy menjen, de amikor a power bakapcsol, az valami hatalmas adrenalinbomba tud lenni (ha éppen pályázol és fáradt vagy, akkor meg kurvául meg tud büntetni egy véletlen gázcsutkára rámarkolás esetén). 250-es kategóriáról beszélek, mert a kérdésed arra vonatkozott. Az időszakos (üzemórás) karbantartások 8kopó alkatrészek cseréje) a tapasztalatok szerint zsebbe nyúlósabbak a 4T-nél, ha a pénztárcád ezt megengedi, akkor vegyél négyüteműt. Ha nem vagy annyira eleresztve, akkor 2T (nagyon frankó az is hidd el!). Az a legjobb, ha keresel valami cimbit (cimbiket) és a vásárlás előtt kipróbálod mindkét típust, aztán amelyik jobban bejön.
a legegyszerűbb, nem tudom merre laksz, de biztos van a közelben egy gépmühely. Elméletileg a króm megsértése nélkül ki tudják neked operálni pár ezer forintért... talán kevesebbért is. De lökj fel ide egy képet és akkor bővebben tudok neked segíteni, vagy vegyél fel msn-re és ott is értekezhetünk
Na vééégree valaki! Szétszedtük már egyszer amugy, de nem akartuk szétbarmolni ezért inkább hagytuk...a lényeg, hogy rá van hegesztve szerintem a külső csőre! A kérdésem az az lenne akkor hogy van-e univerzális megoldás, hogy hogyan lehet szétszedni, vagy mit tudsz tanácsolni? Esetleg fényképezzem le, akkor jobban megtudod mondani? Előre is köszi!
én is etz-t csináltam ma.szopatott a babetta tekercs meg a kuplung is.erre miért is ne kitéptem a menetet a hengerfejből
majd rakok képet mert eladó lesz
Kedves segtikőkész fórumozók! névszerint ini és jozsef.petro! MA...2009.11.16-án. SIKERÜLT MEGCSINÁLNOM AZ MZ-T! Nékületek nem sikerült volna. Nagyon köszönöm nektek!
Mindkettő megbízható tud lenni, amennyire egy krossz megbizható tud lenni. CSak be kell tartani az üzemórákat.. a 4t költségesebb lesz, már csak a bonyolultsága miatt is a 2t-nél. Illetve, hallottam még olyanokat hogy a crf450 hajlamos volt blokkhibákra, nem tudom ebből mi lehet igaz és mi nem. De ha belegondolunk, van igazság alapja. elvégre a crf450 sokkal ujabb technika, és finomitgatják folyamatosan. Míg a 250CR-t már a 80as évek óta finomítgatják. Szerintem mindkettővel jól járhatsz, csak be kell tartani az üzemórákat és törődni kell a géppel Én a 250es CR-re voksolnék, mert egyszerübb és ebből adódóan olcsóbb is.. És talán kiforrottabb technika mint a 4t. No meg az a hang
sziasztok!melyik a megbízhatóbb motor,vagy melyiket érdemesebb venni, a crf 450 vagy 2002utáni cr250r? csak az válaszoljon aki normálisan tud,bunkó nagyképűekre nem vagyok kíváncsi! köszönöm a válaszotok előre is!
lefúrod a szegecseket, és utánna már ki tudod szedni a behegesztett szűkítőt.. ha csak a belső perforált csőre van ráhegesztve akkor elvileg egyszerüen le lehet venni... De mindenképp látni kell a cuccot, lefúrva, ahhoz h normális megoldást találjon az ember. a lényeg h meg lehet oldani, és nem egy hatalmas was ist das....
A kérdésem az lenne, hogy van egy Remus GP dob a gépemen aminek a végén van egy hangtompító, vagy szűkítő nemtom mi a pontos megnevezése, a képen látszik, hogy a belső cső ami problémát jelent igazából. Azt szeretném belőle kibuherálni csak nem tudom, hogy hogyan lehetne kiszedni. Én úgy láttam mintha bele lenne hegesztve, mert szétszedtük már, de haverom meg azt mondja, hogy melegítéssel is kilehet szedni...de igazából fingunk sincs csak tippelgetünk...
De így inkább nem akarom szétbarmolni, hogy nem vagyok biztos benne!
Aki esetleg csinált már ilyet, vagy tudna segíteni annak megköszönném!
Üdv!
Széles utat!
Ha 1 liter olajat megeszik akkor dugó+gyűrűcsere, ha kevesebbet akkor nézd át, h nem folyik-e valahol, illetve szelepszárszimering csere. Bár hozzátenném, h általában a szelepszárszimering csere nem hoz eredményt...