MEGVAN!
A Kormánycsapágy elkopott,és ott kotyog,de a kerék nem tudom miért mozgatható a kormány jobbra-balra,amikor a térdemmel összefogom a kereket,és a kerék nem mozog...
De mind1..Úgyis megkapja mejd az mb,mb-x cuccokat:D
Falsot szív ,vagy kicsi az úszószinted ,de ezt már írták neked valahol leiebb. Mézd meg a főtengelyszimeringeket ,a szívócsonkot ,állítsd be az úszószintet a gyári értékre( vagy olyan magasra ahol még nem folyik túl a karbi) ,Ha ez sem segít nézd meg a kompressziót ,mert a kopott motoroknál szokott lemenni az alapjárat ha rákapcsolod a világítást.(ugyanis jobban leterheled a főtengelyt amikor megnöveled az elektromos fogyasztók energiaigényét)
Hívd fel jövőhét kedden a bontónkat ,lehet hogy nekik van ilyen elektronikájuk. Most is kinn vannak olaszban, főleg olasz járgányokat bontanak.06 30 635 5500.
Sziasztok!
olyan problémám lenne hogy:
125 ktm-em van dellorto phbh 28 vs karbival és z a baj vele hogy üzemmelegen be van állítva az alapjárat és megyek vele 2 kört és már más az alapjárat teljesen más lesz valamikor pörög mind állat valamikor leáll, melegen elég nehezen idnul el ha ráhúzom a szívatót akkor elindul, és van még egy probléma ha bekapcsolom a lámpát metr van egy kapcsoló akkor az alapjárat lecsökken miért vannak ezek ?
szóval vegyél gyertyát másikat ez sosem baj és hasznos (esetleg ha nyomás alatt tudod tesztelni a régit nem kell új)
utánna is szar akkor nézd végig a csatlakozásokat kapargasd meg stbstb
trafót tudod tesztelni, utánna meg fizetős lesz......
de ha néha van szikra szerintem nincs nagy gáz
15 évesen bekötöttem úgy egy mz gyújtását hogy fingom nem volt az egészről, és 3 zsebelem volt az akku.......
nem sikerült elsőre de beindítottuk
szóval akarni kell
igaz, amióta net van én is jobban szeretek kérdezősködni mint gondolkodni
Azt hogy a trafó joe, ugy tudod megnézni, hogy kiveszed, megnézed hány voltos,és akkuval szikráztatsz vele.beállítod a gyertyakábelt, ugy, hogy az ér a testtől 4-6 mm-re legyen.Ha azon átüt akkor jó.
eddig egy bontóban sem volt........