Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! ini, jozsef.petro...megtaláltam a hiba okát az MZ-n! Az egyik szénkefe le van törve tőből. Az baj lehet?
2010-es szezonra keresünk jó motorszerelőt,főként gsx-r-hez értőt..pályanapokra,versenyekre kéne jönnie szerelni, értem itt gumicsere,stb-stb...
Ha tudtok vkit,lécci írjatok!köszi.
Sziasztok
megszeretném kérdezni hogy az lehetséges hogy azért csúszik a kuplungom hidegen
de ha már mentem vele olyan 10 km-t akkor csak magas fordulaton szinte tlejes gázon csúszik el
mert ez az olaj van benne?

Repsol MOTO TRANSMISSION 2T hajtóműolaj 10W-30

Várom a válaszotokat.
A Lamellák nincsenek elkopva
Jah sry megláttam az árát!XD
Mégse!
Peace!
Az indexek érdekelnének!
Menyiért adod mind a 4-et?
halihó mindenkinek
GSF1200S-ből K4 alkatrészek eladók
csipkés 310-es arany elox tárcsapár 40.000.-
alsó papucs + első villa tartozékok 30.000.-
hátsó közp.rugóstag 60.000.-
kutyacsont (kiemelő) 10.000.-
váznyak takaró párban 3.000.-
hátsó lámpa 5.000.-
bukógomba szett PUIG 15.000.-
projektorpár 15.000.-
tükör szett FAR 15.000.-
index szett alu-króm 20.000.-
alu kormány szett M-CAX 28-22 konuszos 20.000.-
strobi lámpa szett 5.000.-
mindenről tudok képet küldeni
20/468-7396
széles utat,gumifüstöt
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani egy helyet, ahol foglalkoznak fűzött küllő cserével?
Kitört egy küllőm, kellene a helyére egy új?
Lehetőleg (É)Pesten és környékén.
Előre is köszi.
Üdv
Szevasztok!

A kérdésem az lenne, hogy van egy Remus GP dob a gépemen aminek a végén van egy hangtompító, vagy szűkítő nemtom mi a pontos megnevezése, a képen látszik, hogy a belső cső ami problémát jelent igazából. Azt szeretném belőle kibuherálni csak nem tudom, hogy hogyan lehetne kiszedni. Én úgy láttam mintha bele lenne hegesztve, mert szétszedtük már, de haverom meg azt mondja, hogy melegítéssel is kilehet szedni...de igazából fingunk sincs csak tippelgetünk...
De így inkább nem akarom szétbarmolni, hogy nem vagyok biztos benne!
Aki esetleg csinált már ilyet, vagy tudna segíteni annak megköszönném!
Üdv!
Széles utat!
Háj. Valaki tudja-e, hogy BERU 14-8DU gyertyát mivel lehet pótolni? Pl bosch vagy akármilyen márkával? Vagy hogy hol tudok katalógust nézni? Gilera rv-be kellene.
Sziasztok! Műszaki torrent tanyára van valakinek meghívója?
Szívesen fogadnám
Köszi
Hali! ...Annak idején én csináltam ilyet egy saját magam épített MZ-n (TS 250/1). Nem sok mindent kell átalakítani hozzá, hagy ügyes műkedvelő vagy, akkor menni fog (én sem láttam előtte ilyet soha, csak hallottam róla). Ha jól emlékszem (nem most volt), akkor a baby forgórészén kellett talán a belső kúpos részből kivenni (de ez nem is biztos, már nem emlékszem pontosan), illetve a főtengelyen való rögzítéshez kellett az íves retesz (sokan ék-nek hívják) helyét máshova szúrni, hogy a felső holtpontnál az álló részhez képest jó helyen legyen, (ehhez mondjuk kell egy esztergályos). Az állórész alá pedig kellett távtartó gyűrűket esztergáltatni (a felfogatáshoz) , hogy az álló és forgórészen a jeladó/jelfogó egymáshoz képest jó helyen legyen (megméred pl. tolómérővel). Baby trafó+egy baby elektronika, gyújtásállítás nem az MZ gyári értékre, hanem próbálgatni kell (nekem azt hiszem 2 mm!-re kellett rakni fhp előtt). Engem soha nem hagyott cserben, a motor rendesen kiforgott, 1-2 rúgásra mindig indult hidegen-melegen. Szóval amíg nálam volt, kb 4-5 évig (már eladtam), soha semmi bajom nem volt vele, cserélnem semmit nem kellett, tökéletes volt. Nem kell akksi, nem kell fesz-szabályzás. Nekem az a baby gyújtás-változat volt beépítve, ahol az elektronika külön van a trafótól (van olyan is, ahol a trafóba van beépítve - én mondjuk ilyet nem láttam, csak hallottam, arról azt mondják, hogy valóban megbízhatatlan). Sok sikert!

Ebben tökéletesen működött a baby-gyújtás:
Valahol, valami résen, szimeringnél pl. olyan levegőt kap a henger ami nem a karburátoron keresztül jut oda.
Szia!
köszi az infókat, az mit lejent hpgy falsot szív?
írtammááááá
trafó másik felét is testeld aztán egyből megáll
ha megkérdeznéd nagyon faca lenne.....
esetleg ha van email címük elküldeném a fényképet méretezéssel
mert küldött egyik bontó de az más gépről volt és csak majdnem lett jó..... külső rész szakasztott egyforma csak a tengelyen lévő hossz volt eltérő
Az enyém gyárilag úgy van megcsinálva, hogy testre zárással áll le, sr50-es. Úgyhogy nyugodtan megoldható.
Lecsúszott a gyujtáskapcsolódról a barna színű testvezeték.Szedd le a deklit ,és nézd meg lóg e ott szabadon egy barna(ha gyári) vezeték.
üdv. Talán valaki tudna nekem segíteni. Van egy 80ccm-es 2T hengerem, amin ki szeretném bűvíteni a felömlőket. Ha valaki tudna nekem mondani egy szerelőt Vas-megyében vagy Budapesten aki ilyet vállalna szóljon. Amúgy ez egy vízhűtéses minarelli am6 blokkon lévő DR henger üdv: Márkus Dániel
plízhelpmí
nem lehet leállítani a simsonom:D
mondták,hogy csináljam meg testmegszakítósra,de fater meg mondta,hogy bárhonnan kaphat testet(pl beázik,bepárásodik,stb...
Valaki segítsen!(am simson s51b 1-3H nem tirisztoros!)
Hát ezt azért nálunk tudják.Nyugodtan kérdezősködj!Max azt mondják nincs. De ha kedden nem felejtem el megkérdezem neked.
sx 350 ala rossa vagy ar 350
első kérdésük kb: micsodaa?
Hát ha nem veszel bele ,akkor van egy szép nagy vasdarabod amit nézegethetsz egy darabig.Sajna minden hobby pénzbe kerül ,a motorozás meg nem is kevésbe.Azért nézz körül, lehetnek árkülönbségek.(bár ez az elektronika már ritka és ujba is drága és ezt tudják a bontósok is)
350 Elefant? Azért próbáld meg ,úgy emlékszem volt ilyen motorjuk csak nem mostanában.
Most nézem, újonnan horror árak vannak!
Az a bajom, hogy 10 körül mozognak. AA