INI...és honnan tudom hogy meddig mér az óra? rá van írva szerinted? Meg ha egy gyertya nem jó akkor mik a tünetei? vagy honnan tudom hogy az a nem jó? Mert szikrám nem nagyon van. alapállapotban moci kulcs be csekk aztán röff...na akkor van egy pár. De hogy újra legyen, kulcs ki, aztán kezdeni előlről. Már mondták a szikra színével kapcsolatos dolgokat, azt tudom. Mikor jó és mikor nem. De általában a trafót szokták mondani hogy menetzárlatos lett. Azt hogyan tudom megállaptani?
biciglis jól mér
már ha a kerékméret jól van beállítva
általában 99ig mérnek, de láttam már 100felettit is
gyújtásnál meg mindig a gyertyától menj lefelé szépen sorban
Hali. Már megtettem. Gyulabácsi csinált nekem fesszabot, de amíg a gyujtás nincs rendjében, nem nyúlok hozzá....Pedig már mehetnék is... Az elektronika az én hobbim is, lecseréltem a benzincsapom egy elektromosra(na most szívjátok le szemét benyalékelők ), és van távirányítású indításom is. Most egy 18 ledes fordulatszámkijelzővel kinlódok. Sebességmérőm sosem lesz, úgyhogy a következő menet az övé. Esetleg tudja-e valaki, hogy egy biciklis km-óra meddig mér pontosan? Ilyen megoldásra saccolnék, az elektromos too much
Jóestét kívánok! A Hondám 86-os,és elektroniküs gyújtás van benne.Keress a közelben valami elektromossághoz értő embert.de legelőbb a gyertyapipát,a gyertaakábelt ellenőrizd.
Hali. Gilera RV125-ömben gyújtáshiba lappang. Nem tudtok valamit, hogy hogyan lehet kimérni vagy kiszűrni a hibás részt? Esetleg a gyujtótrafónak vannak-e mérhető értékein belül hibaintervallumok? Vagy valami hasonszőrű megoldás? A motor 92-es évjáratú, egyik azt mondja CDI, valakiszerint akkor még csak kalapácsos volt...én nem tudom, a cukrászoknak nem tantottak ilyesmit.
Out-let?
Sziasztok!
olyan problémám lenne hogy:
125 ktm-em van dellorto phbh 28 vs karbival és z a baj vele hogy üzemmelegen be van állítva az alapjárat és megyek vele 2 kört és már más az alapjárat teljesen más lesz valamikor pörög mind állat valamikor leáll, melegen elég nehezen idnul el ha ráhúzom a szívatót akkor elindul, és van még egy probléma ha bekapcsolom a lámpát metr van egy kapcsoló akkor az alapjárat lecsökken miért vannak ezek ?
ájdonnó:D
nincs most a fejemben...
de majd orvosolom:D:D
ja,meg kotyog elől a kerék(mármint elmozog a villa,vagy nemtudom,pedig fix...)
azt mivel lehetne?mert a 2. esésemet annak köszönhetem(meg a 20foknak:D)
Keress a közeledben egy elektromossághoz értő havert aki megmutat neked néhány dolgot. Azt hittem "öregebb " vagy! nem olyan bonyolult, mint gondolod. Csak szokatlan.
már ha a kerékméret jól van beállítva
általában 99ig mérnek, de láttam már 100felettit is
gyújtásnál meg mindig a gyertyától menj lefelé szépen sorban
82es cagiva is cdi-s......
beeee én nyerteeeem
Out-let?
max a guminő lába tud meghajolni
meg a nyakaaaaaaaaaa
mozoghat vagy 5 helyen......
olyan problémám lenne hogy:
125 ktm-em van dellorto phbh 28 vs karbival és z a baj vele hogy üzemmelegen be van állítva az alapjárat és megyek vele 2 kört és már más az alapjárat teljesen más lesz valamikor pörög mind állat valamikor leáll, melegen elég nehezen idnul el ha ráhúzom a szívatót akkor elindul, és van még egy probléma ha bekapcsolom a lámpát metr van egy kapcsoló akkor az alapjárat lecsökken miért vannak ezek ?
nincs most a fejemben...
de majd orvosolom:D:D
ja,meg kotyog elől a kerék(mármint elmozog a villa,vagy nemtudom,pedig fix...)
azt mivel lehetne?mert a 2. esésemet annak köszönhetem(meg a 20foknak:D)
ami a gyújtótekercsből jön az a szál a trafóra megy vagy a kapcsolóba?
nem veszi el az áramot a gyertyától...vmit ebasztam:D
gyújtáskapcsoló is megteszi
pipát meg úgy huzigáld hogy ha áthúz akkor anyázol
a konzolban nincs gombXD
de am kössz
pl a kürt gombal
de van egy probléma..:D:
1 módon lehet leállítani:lehózom a pipát a gyertyárólXDXD
PLS SEGÍTSETEK(megint:D)