először is dobd ki a gyújtáskapcsolót vagy csak szedegesd le a vezetékeket nem jó az semmire sem
töltéstekercset kötni a féklámpára, világítótekercset a világításra (úgyis mindig világítani kell)
gyújtás
van a gyújtótekercs, kondi, megszakító ezeket kösd párhuzamba és vezesd a trafó egyik felére (másik test) aztán megy is
ha le is akarod állítani kösd a kürt gombját a trafó másik felére
valahogy így csináltam..... vagy 20 éve.... ha látod rájössz egyből
tirisztorosnak is kidobtam a kapcsolót, az csak szivatott mindig
józsef kolléga meg majd kiigazít, ha valamire nem jól emlékszem
Ha viszont át akarod alakítani mivel a babetta főtengely nem ETZ ezért ott átalakítás kell.Nem is kicsi,viszont eléggé gyenge volt annak idején a babettáé sokat cseréltem,nem is tartom jó ötletnek.Ha a babetta meghalt átkapcsoltag biciklibe, aztán hazakerekeztél vele.a 140 kilóssal mi lesz? ha rám hallgatsz,az eredetit állítod helyre.
Kellene egy simson s51 b Budakalászról(vagy környékéről),mert be kellene kötni a kábeleket,és én csak a gyújtást akarom bele(kapcs.rajzon nem tudok kiigazodni!)
KÉRLEK,SEGÍTSETEK!
Nem akarod utcán használni utána?Még ilyen átalakítást nem csináltam. a Babetta gyujtás+ETZ generátor?A világítás maradna az eredeti? A főtengelyre hogy rakod rá a Babetta cuccot? Valami jól felszerelt műhelyben talán . Miért nem jó az eredeti? Én nem vagyok híve az átalakításnak.
Van egy HONDA NSR 50 típusú motorom már minden fojtás ki van belőle szedve gyorsul is rendesen, de negyedikbe ötödikbe meg hatodkba egy bizonyos fordulaton letilt és így 4-6 minden fokozaton csak 60-at megy mit tegyek? kérem válaszoljatok
Volna egy kerdesem.
Tegnap hazajottem a mocival 2005 gsxr750.
Ma reggel meg nem indult.
Vilagit a piros lampa az onindito nem csinal semmit.
Vmi otlet?
Koszi.
sziasztok szívok egy robogóval ful gázon csinál olyat mintha kifogyna a benzin visszaengedem akkor megint jó egy darabig átnéztem az egészet kipucoltam a benzin ömlik a karbiba lövésem sincs mi lehet még valakinek ötlete
Ha tuti motorszerelőt akartok van egy öreg Szadán ( Bp.-től 20 km-re) csak ajánlani tudom 40 éve van a szakmában nagyon profi ! A saját műhelyében dolgozik megbizható, preciz, éveken át szerelt versenymotorokat stb. Mindent meg tud csinálni korrekt árakkal dolgozik !
töltéstekercset kötni a féklámpára, világítótekercset a világításra (úgyis mindig világítani kell)
gyújtás
van a gyújtótekercs, kondi, megszakító ezeket kösd párhuzamba és vezesd a trafó egyik felére (másik test) aztán megy is
ha le is akarod állítani kösd a kürt gombját a trafó másik felére
valahogy így csináltam..... vagy 20 éve.... ha látod rájössz egyből
tirisztorosnak is kidobtam a kapcsolót, az csak szivatott mindig
józsef kolléga meg majd kiigazít, ha valamire nem jól emlékszem