Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudnátok segíteni: Yamaha 3KJ jog. Raktam rá 70ccm hengert gyári karbi van rajta. Beindul ,de ha gázt adok neki lassan elkezd fulladni és megáll. Olyan mintha nem kapna folyamatosan elég benzint. Próbáltam 150-es és 90-es fúvókával is(csak ilyen van) Mi lehet a gond?
Szinkronhoz:
üzemanyag van a karbiban? Én már többször jártam úgy ,hogy kifogyott ,közben meg még jól el is csavargattam.
Vákumcsovet ledugóztad? Ha nem lehet ,hogy folyamatosan farsot szívott és úgy állítottad el jó alaposan.
Alapbeállítás nincs ,ha a csavaron 1/4-et fordítassz az már elég nagy változást tud okozni ,úgyhogy inkább ne tekergesd! Vedd le a légszűrőházat ,hidegindító minden karbiba. Ha még jók a gyertyáid és játszol a gázzal egy kicsit akkor be fog indulni két -három henger,ha jár a motor próbáld az alapjáratot felcsavarni 2000 környékére és akkor elkeztheted megint beállítani a szinkront. ha feléled a motor a beállítást akkor is kb 2000 fordulat körül kell elvégezni ,aztán ha végeztél visszaállíthatod az alapjáratot.
Bocs srácok ,jócskán lemaradtam! Ezen már túlvagytok!
Sziasztok!

Közben én is rájöttem ,neked nem a világítást működteti ez a relé ,hanem a világítás kapcsol valamit össze. Meg kéne nézned ,hogy az a két vezeték amit a relé összekapcsol hová megy és micsoda.Ez talán elvezet ahoz ,hogy mi célból rakták be a relét.
Következő képpen történt a dolog: Rádugtam a tesztert, aztán elkezdtem csavargatni először az egyes - kettes, aztán a hármas - négyes karbi közöttit, amig szépen együtt nem mozogtak. Valamiért nem akart már kiforogni 6 fölé, amikor próbálgattam, és dadogott is, volt hogy leállt, elég nehezen indult. aztán egyszer csak már nem indult, de nem próbákoztam tovább, mert az aksi feszültség 10 alá esett, majd bikázva próbálom, csak kellene valami, hogy nagyjából hova állitsam a csavarokat. Amúgy köszi
olyan nincs.....azt egy teszterrel tudod beállítani.....persze ha középre állítod akkor elvileg nem lehet akkora eltérés, hogy ne induljon be legfeljebb kicsit egyenetlenül jár......ha úgy nem indul akkor szerintem más a gáz.....
Karburátor szinkronizálásnál mi az az érték a 3 csavarnál, amihez vissza lehet térni, ha ellett csavarva annyira hogy már nem indul a gép?
jól mértem
de a világítás, index is ment.......
ennyit tud a generátor tölteni, az akku kevesebbet bír magában felvenni, de az is kettő felett volt, kissé kimerült állapotban

ahonnét elindultam:
világítás mellé bármi fogyasztót kapcsoltam elment minden..... akku is fing volt meg a relé sem kapcsolta a teljes töltést
igen normáltöltés esetén mikor kivett akksit töltögetjük de a motorban vagy kocsiban indítózás után vagy lemerült akksival jóval több ....amennyit ki tud köhögni a generátor vagy tévedek ?
egy 5 Amperórás akkut 0,3-0,5 amperrel lehet tölteni.Jól mérted?
nos +3 ampert vezérel az a szál
olyan 5-6 amper amikor nem világít és 8 amper amikor világít ennyi a töltés
ez olyan akkukímélő nyavalya lehet lehet így lassabban hal ki az akku?
van ennek egyáltalán értelme?
mi van ha simán rákötöm a 3.szálat is mindenféle relék nélkül?
egy 5 ah akkut az 5 amper is ugyanúgy kinyírja mint a 8......
már ha fel tud annyit venni......
vagy esetleg a fesz szab van kímélve? az biztos ha csak 2 szál megy hideg, de ha rákötöm a 3.at akkor melegszik.....
no de közúton meg mindig világítani kell szóval majdnem mindig 3 szál megy...
Hali.
Valaki nem tud Gilera rv125-be gyujtást? Vagy hogy mi lehet a baja? van szikra, de nem gyújt. egyszer szétvágom már.
Túl van bonyolítva.
amire jutottam:
a feszszab 5 kivezetéses
2 szélén a töltés + ill - kivezetés
3 középső lehet a generátorból jövő szálak
ezek egyikét kapcsolgatja a relé
szóval ha nem világít 2 tekercs tölt ha világít 3 tekercs tölt
vagyis gondolom amíg jó volt addig egy adott teljesítményre lehetett a relé beállítva és ha ezt elérte akkor töltött maximálisan
a relé (tekercses átfolyó) egyik ága a kapcsolónál van a másik nem tudni (de ha a másikra adok pozitívot akkor világít a lámpa), de gondolom még tesz egy kanyart a gyujtáskapcsolónál (ott sem találtam) vagy a rák tudja
Azt a véget amit lekötöttél a fesszabályzóról , vissza tudod kötni ?
kiagyaltam a tutit éjjel....
a vastag tekercses rész átkötöm direktbe, és a kapcsoló után húzok egy szálat vissza ami egy rendes relét működtet
ez a terv, de a teljes bontás még hátra van

mondjuk ha valaki talál addig ilyen relét ne tartsa vissza
ezért mondom, hogy kellene egy másik relé.....
először mindig a szarokat cserélni majd vizsgálódni
Lehet a relének kellene kapcsolni a fesszabályzót.
Első: Fesszabályzót cserélni.Digitális voltméróvel mérve , 15,5 V-ig felmehet .Mutatós analóg műszer:14,4V
nincs ezen test......
relén át megy az áram(pozitív fele) a világítás kapcsolóhoz a -tekercs részén- azért ilyen vastag
Ez türelemjáték lesz.Negatív testelésű?
olasz olasz........
kis pénz kis foci...........
reléért végigtúrtam a netet de ilyent nem is láttam sehol
Fúúú B+.Még olasz is? az Olasz elektromos dolgok szuperszarok.Volt alfám!
mármint a motorom moped?
ez egy 82es cagiva 350es enduro
ha a fesszab nem melegszik akkor megdeglett . csere. valami motor kapcsolási rajzát kell rápakolni.Moped?