A gyújtást szerintem kihúzhatjuk a listáról, azt nem lehet állítani. Szelephézag is sztem jó, mert 680 km-t mentem vele, előtte volt belőve.
A karbival lesz valami szar, én is így gondolom hogy sokat kap, csak az baj, hogy mire szétszedem, beállítom, összerakom, kipróbálom, már be is sötétedett
Sziasztok.
Szolnokon megnyílt a Side By Side motorszervíz. Minden motor minden problémáját megoldjuk,legyen az öreg vagy új,kétütemű vagy négyütemű,robogó,motor,trike,quad. Profi szerelővel,profi szerszámokkal,gumikkal,gumiszereléssel várunk mindenkit. Szükség esetén az üzemképtelen motor szállítása is megoldható.
30 868 4823 vagy 30 234 1278
szelephezag fontos
ha az jo, gyujtas kell atnezni
karbik lehetnek rosszak
1 karbi mehanikus 2 es karbi vakumos ott is lehet a tuvel tobb anyagot adni,remelve gondolom csak a 2 es karbi lehet rossz a durrogasert mert keveset kap ott fogok a tun feljebb allitani
neked sokat kap szerintem a gyertya kormolasa ezt jelenti de a gyujtasra is nezz ra
jobb volna eloben sok sok szabadidovel napkozben vizsgalgatni
én amit szereztem szivatót, az vagy 10 centivel hosszabb a kelleténél, úgyhogy össze-vissza tekergettem a váz kürül mire elfért
pedig az 1VJ-hez való
ez a kis pöcök nekem sokkal jobban tetszik, a belseje ami a karbiban mozog ki-be ugyanaz mint az 1VJ-é
egy jó darabig keresgéltem ilyen szivatót, de külön nem volt, utánna 2 bowdenből nehezen összebarkácsoltam egy jót, mert csak 1vj szivatót kaptam az meg 2 centivel rövidebb volt mint a 3aj
Egyébként full nem értem minek oda az a cső, mert azon keresztül falsot tud szívni. A szivató az 1VJ-n nekem is bowdenes, de ez sztem praktikusabb. Majd kiderül hogy muzsikál vele az E, ezen a héten lehet meglesz a CDI hozzá. Mindjárt hívom is a tarjániakat.
mivel nekem sincs csapágykihúzóm, én úgy szoktam kiütni a helyéről, hogy beleütök egy tömör alu csövet a csapágy közepébe, elkezdem melegíteni hőlégfúvóval a csövet, kb 2 perc melegítés után beleszorul és utána ki lehet ütni a másik oldalról, így a csővel együtt kijön a csapágy is
Nekem nem nagyobb fordulaton durrog, hanem akármilyen fordulaton. Mindegy mekkor gázt húzok, durrog.
A helyzet a következő. Van két XT-m, egy 87-es XT600Z meg egy 94-es XT600E. A kettőnek a karbija majdnem ugyanaz. A probléma a Z-s XT-vel van, folyton kormol, és minden motorozás előtt le kell ganyéznom a gyertyát hogy elinduljon. Áttettem rá az E karbiját, és azzal durrogott, de tuti azért mert falsot tudott szívni valahol. Említettem lejjebb hogy a jobbos karbiból jön ki egy cső (kép is lesz róla kb fél órán belül), és a légszűrő fele van eltűrve, és sehova se megy, csak úgy van. Ledugóztam a csövet, enyhült a durrogás, de még nem szűnt meg. Visszaraktam a saját karbiját, és azzal nem durrog, megy rendesen, csak mivel utána átállítottam az úszószintet, most nem megy sehova
A szomszédomnak van egy TT600, az ugyanezt csinálja hogy magasabb fordulaton durrog, de amúgy rendesen indul, faszán megy, csak amikor elér egy bizonyos fordulatot akkor kezd el megőrülni. Erre ötletem sincs, nem tudom miért lehet.
Ha elég a GS ereje akkor nyugodtan csapj bele az SSZR-be,egyhengeres,nagy köbcentis technika 7e alatti fordulatszámtartománnyal,megfelelő karbantartással a világból kimégy vele,az XT blokkok megbízhatóak,a 135kg os össztömeget pedig csak áldani fogod :D
mentem nemrég egy karikát a mocival
és
megnéztem a féktárcsát elöl h mennyire melegedett fel...
a bal oldali egész meleg volt a másik meg hideg
sztetek?
normális?
A karbival lesz valami szar, én is így gondolom hogy sokat kap, csak az baj, hogy mire szétszedem, beállítom, összerakom, kipróbálom, már be is sötétedett