Segítség kellene, elhasalt a motorom reggel a Mozaikban. Szerintük 51%-ot ingadozik az első fékerő (ezt nem tudom elhinni egyszerűen...szezon elején lett cserélve tárcsa, betét) Semmi vibrálást nem érezni a fékkaron (fémhálós fékcsövem van, Goodridge)
Hol van budai részen értelmes vizsgáztató hely ahol értenek is a motorokhoz? (Mozaikban 2-szer nem tudta lemérni a fékerőt, mert csúszott az első kerék, nem volt rajta terhelés...Harmadikra mérte ezt...)
Illetve olyan motorszervíz, ahol van fékpadjuk és megnézik mi az ábra?
Ez nehezen egy emberes.....a cső leesik a légtelenítő csavarról, rá kell fogni, közben egy kézzel a kulcsot fogni, hogy időben el tudd zárni és a 3. kézzel lehet pumpálni.....nekünk egy ennél jobb verzió van, de az sem egy emberes. A kompresszoros igen, na az tényleg egy emberes....
Szevasztok kellene egy kis segítség
Építek egy motort a váz egy chopperé a blokk pedig egy endúróé ( 55 le) de forgalombanis szeretném használlni és szeretném tudni, hogy lehet-e így vizsgáztatni és törvényes pappírokat szerezni hozzá.
Aki tud kérem segítsen köszi
nekem van kompresszor meg 2 tartály aztán vagy nyomás vagy vákum van a pót tartályban
amire épp kedvem van
befőttesüveges szájjal szívogatás is megpróbálható, xt-n simán szájjal benzincsővel "felszívtam" fékcsőcserénél
na mostmár lehet az lesz
szerelőm megoldaj szerintem 1000 ft ból csak ilyen szar időben nem akartam felmenni hozzá. de most aztán lehet hogy első fék nélkül kell mennem...
én is gondoltam rá de nem nagyon van mivel vákumot csinálni próbáltam fecskendőt rakni a szilikon cső végére de elég nehézkesen ment és nem vagyok benne biztos hogy ért valamit...
az a speckó eszköz jó lenne de olyanom nincs
hiho!
gyors kérdésem lenne. most dobtam fel egy goodridge fém fékcsövet a mocira egyelőre csak az elsőt. Patanetül ment minden de képtelen vagyok lelégteleníteni. Csavarok bika módon meg vannak húzva nem ereszt semmi. levegő se jön csak a fék esik be. 5let?
az cumi nekem most meg a terdem is bedurrant csak ugy soha nem volt baj vele de most nem tudok gugolni ulni,szereles kilove de a karbi tipushibas mert sok baj van masnak is vele
Segítség kellene, elhasalt a motorom reggel a Mozaikban. Szerintük 51%-ot ingadozik az első fékerő (ezt nem tudom elhinni egyszerűen...szezon elején lett cserélve tárcsa, betét) Semmi vibrálást nem érezni a fékkaron (fémhálós fékcsövem van, Goodridge)
Hol van budai részen értelmes vizsgáztató hely ahol értenek is a motorokhoz? (Mozaikban 2-szer nem tudta lemérni a fékerőt, mert csúszott az első kerék, nem volt rajta terhelés...Harmadikra mérte ezt...)
Illetve olyan motorszervíz, ahol van fékpadjuk és megnézik mi az ábra?
Fontos, mert a motor munkaeszköz is.
Köszi!
Zoli
Olyan kérdésem lenne hogy teleszkópot szoktak javítani?
pl hogyha nagyobb ütés éri,,,
Építek egy motort a váz egy chopperé a blokk pedig egy endúróé ( 55 le) de forgalombanis szeretném használlni és szeretném tudni, hogy lehet-e így vizsgáztatni és törvényes pappírokat szerezni hozzá.
Aki tud kérem segítsen köszi
amire épp kedvem van
befőttesüveges szájjal szívogatás is megpróbálható, xt-n simán szájjal benzincsővel "felszívtam" fékcsőcserénél
szerelőm megoldaj szerintem 1000 ft ból csak ilyen szar időben nem akartam felmenni hozzá. de most aztán lehet hogy első fék nélkül kell mennem...
az a speckó eszköz jó lenne de olyanom nincs
mostanság vákummal kezdem mindig a légtelenítést
utánna max néhány pumpálós teszt
gyors kérdésem lenne. most dobtam fel egy goodridge fém fékcsövet a mocira egyelőre csak az elsőt. Patanetül ment minden de képtelen vagyok lelégteleníteni. Csavarok bika módon meg vannak húzva nem ereszt semmi. levegő se jön csak a fék esik be. 5let?
Én várok a hétvégéig, mert úgy nézem ez egész napos meló lesz.