Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

melyik cső?
tolj képet aztán megnézem enyémen
Szép jó estét.
Azt szeretném kérdezni hogy azt a kurv@ csapágyat hogyan kell kivenni a hátsó kerékből(Yamaha DT)Mert 2órán át szívóztam vele de semmi eredmény.
Előre is köszi.
Sok sok türelem, és siker lesz. Ez nem politika, ahol akármekkora hülyeséget mondunk mi vagyunk , az "elit".Mikor jő lesz menni fog.
nekem is van 1 munkam durrog mint allat nagyobb fordulaton,mar mindenki feladta az elozo gazdija ezert adta el,a mostai bennem bizik szoval karbi baja lehet?
Igen azon próbálkozom . Olvastam a user manual-ban hogy az úszónak 25mm-re kell lennie a tömítőfelülettől (még kép is van hozzá), és amióta összeraktam így alig akar menni, ráadásul alig indul el.
Tegnap visszaraktam az eredeti karbiját, ezzel nem durrog, de nem is indul.
Az E karbijával fasza volt a gyertyakép, csak ugye durrogott. Van a jobbos részén a karbinak egy cső, ami nemtom mire való, ötletem sincs, azt ledugóztam, mérséklődött a durrogás, de nem szűnt meg.
A csöves-szintnézős módszert megpróbálom, de utána mostmár tuti felgyújtom
sima papír nem mosható, de van olyan ami műanyagszövet az mosható
autómban ilyen a pollenszűrő
de levegovel ki lehet fujni a szivott oldalrol kifele fujva 1x2x
xt-n?
dobj egy átlátszó csövet a túlfolyóra tekerd ki a csavart és tedd a csövet a karbi mellé, és látod meddig van a szint
nekem a csésze szélétől kb 4mm-re van
inkabb ujat vegyel a szurobol,uszoszintet allitani az uszon tudsz gorbited a lemezzt ami nyomja a tut
hello mindenki-
Két kérdésem is van. A papír légszűrő csak egyszerhasználatos, vagy ki lehet valamivel mosni és mehet vissza?

A karbi úszószintjét hogy a rákba lehet állítani? Az eddigi tudásom szerint úgy csináltam, hogy fejrefordítottam és a tömítőfelület + az úszó alját a szervizkönyvben lévő mm-re állítottam. Na eddig így sosem működött
Visszakanyarodva, még egy kis időre, egyelőre nem érzem kevésnek a gs erejét, ezért keresek hasonló erejű motorokat amik szóbajöhetnek.
ha zergebaszó út akkor xt660z
ha már ugyanaz a motor......
ha nincs sok offroad kis szerencsével elmegy az 100ezret is de 80at tuti
aztán egy 1 hengeres generál közel sincs annyi mint egy bkv bánatpénz
Oké, csak így szokták emlegetni nagyvonalúan.

Köszi a gyors válaszokat.
azért nehogymár olyan hülyék legyenek a yamahánál , hogy egy 660-as blokkot beleraknak egy 250-es vázba ...
"a Yamaha TZR 250 ötvözetének egy közeli másolata Deltabox iker-alváz"


szerintem ez tutira nem a 250-es váza ....
Így van. Én nem javaslom.
Amúgy nem akarom minden áron ezt erőltetni, csak kíváncsi vagyok a tapasztaltabbak véleményére.

Aztán majd eldöntöm hogy mi legyen.
,,...a close copy of the Yamaha TZR 250's alloy Deltabox twin-spar chassis..."
Ez szerepel a leírásban, tehát tulajdonképpen valami másolata.
Azért még mindíg nem tartom lehetetlennek a pályahasználatot. Viszont így már jó.Csak a vibrációt és a KB 40-50e Km után felújításra szoruló blokkot kéne megszokni.Pláne ha pályázol is.
és az biztos , hogy ez a tzr 250-es váza ? vagy csak hasonló ?
Gondolhatod, pedig lehet, hogy külsőre ugyanugy néz ki, csak a vázcső pl.. más ötvözet, vastagabb falú sok változat lehetséges. Pl St,690 helyett St 960-as acél .
Autópálya? Itt? Errefelé max képről látni olyat.
Zergebaszó utakon kacskaringózok, ha megyek K.vár meg halas között.
Nem biztos hogy a hosszú távú utazgatásokra az egy henger lenne a legtutibb megoldás.Pláne ha sok az autópálya benne.Meg picit kevésnek érzem a Le-rőt. Igaz nem vagyok szakértő.
De ha mindez gyárilag van megoldva akkor csak gondolnak az általad felvetett problémákra.
Nem érteaz embereket. Beleraknak nem arra az erőhatásra tervezett vázba , 3x akkora blokkot! Méreteztetek valaha pl: kihajlásra tartóelemet? A súlytakarékosság miatt alá vannak méretezve egyébként is . Rád bízom. Pl.: Simson vázban 250 -es ETZ blokk?