Szép jó estét.
Azt szeretném kérdezni hogy azt a kurv@ csapágyat hogyan kell kivenni a hátsó kerékből(Yamaha DT)Mert 2órán át szívóztam vele de semmi eredmény.
Előre is köszi.
nekem is van 1 munkam durrog mint allat nagyobb fordulaton,mar mindenki feladta az elozo gazdija ezert adta el,a mostai bennem bizik szoval karbi baja lehet?
Igen azon próbálkozom . Olvastam a user manual-ban hogy az úszónak 25mm-re kell lennie a tömítőfelülettől (még kép is van hozzá), és amióta összeraktam így alig akar menni, ráadásul alig indul el.
Tegnap visszaraktam az eredeti karbiját, ezzel nem durrog, de nem is indul.
Az E karbijával fasza volt a gyertyakép, csak ugye durrogott. Van a jobbos részén a karbinak egy cső, ami nemtom mire való, ötletem sincs, azt ledugóztam, mérséklődött a durrogás, de nem szűnt meg.
A csöves-szintnézős módszert megpróbálom, de utána mostmár tuti felgyújtom
xt-n?
dobj egy átlátszó csövet a túlfolyóra tekerd ki a csavart és tedd a csövet a karbi mellé, és látod meddig van a szint
nekem a csésze szélétől kb 4mm-re van
hello mindenki-
Két kérdésem is van. A papír légszűrő csak egyszerhasználatos, vagy ki lehet valamivel mosni és mehet vissza?
A karbi úszószintjét hogy a rákba lehet állítani? Az eddigi tudásom szerint úgy csináltam, hogy fejrefordítottam és a tömítőfelület + az úszó alját a szervizkönyvben lévő mm-re állítottam. Na eddig így sosem működött
ha zergebaszó út akkor xt660z
ha már ugyanaz a motor......
ha nincs sok offroad kis szerencsével elmegy az 100ezret is de 80at tuti
aztán egy 1 hengeres generál közel sincs annyi mint egy bkv bánatpénz
Azért még mindíg nem tartom lehetetlennek a pályahasználatot. Viszont így már jó.Csak a vibrációt és a KB 40-50e Km után felújításra szoruló blokkot kéne megszokni.Pláne ha pályázol is.
Gondolhatod, pedig lehet, hogy külsőre ugyanugy néz ki, csak a vázcső pl.. más ötvözet, vastagabb falú sok változat lehetséges. Pl St,690 helyett St 960-as acél .
Nem biztos hogy a hosszú távú utazgatásokra az egy henger lenne a legtutibb megoldás.Pláne ha sok az autópálya benne.Meg picit kevésnek érzem a Le-rőt. Igaz nem vagyok szakértő.
Nem érteaz embereket. Beleraknak nem arra az erőhatásra tervezett vázba , 3x akkora blokkot! Méreteztetek valaha pl: kihajlásra tartóelemet? A súlytakarékosság miatt alá vannak méretezve egyébként is . Rád bízom. Pl.: Simson vázban 250 -es ETZ blokk?
tolj képet aztán megnézem enyémen