Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szép jó reggelt!
Olvasta a levelemet tegnap előtt a mérési eredményekről(plusz fogyasztó esetén nő a töltés)?
-Most eltiplizek dolgozni, délutánra hazaérek-
Szép reggelt ! A vízhűtés miatt 100-130 fok körül.
Üzem meleg motorban az olaj hány fokos intervallumon belül mozog?
szerintem Zikkzakk megmondta a tutit.....
Én csak azt tudom tanácsolni neked, hogy másik karburátor!Mielőbb.
megafaszomat! Szivatod itt a jónépet gecco!
igen olajat tettem bele!azért nem folyik ki a benzin mert mikor megyek vele elzárom a csapot késöbb kinyitom:Djátszok vele
azt furcsállom csak hogy egyáltalán beindult
tuti van némi dugulás is a rendszerben, különben folyna a lé mindenhol
Szívesen szóra sem érdemes.Olajat remélem tettél a sebváltóba?
Ugye? És ha valaki megvesz egy ilyen gépet, aztán meg csak les.
okéjó!Nagyon köszönök mindent
Akkor többet ne tegyed,majd a jó karbival mehet.
itt is azért vannak meglepő dolgok nemcsak a private spice-n
nagyon nagyon köszi a segítséget!
aj aj
pedig már mentem vele pár kört
Ne is indítgasd így mert tönkrevágod pillanatok alatt.Bontottat keress!
előző gazdája dobta el
hátsó fékem és km óra spirálom sincs:D
1974 óta motorozok, de ilyet , hogy eldobják az uszót még nem hallottam.Tizedmilliméterre szoktuk méregetni, hogy jól legyen beállítva!
oké köszi
akkor spórólok:D
Igen mert kétszer annyi benzint kap mint kellene.
füstöl mint az állat
most miért fosztasz meg minket egy ilyen élménytől!?
A túl dús keverék lemossa az olajat a hengerfalról, és szarrá fog kopni!
Oké!köszi!Még megpróbálom a szivatós dolgot:D
Akkor vegyél egy karburátort! A benzin -levegő keveréket +-5-8% pontossággal be kell állítani, vagy megint hamar dugócsere lesz!