Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm, a segítséget! Baranya megyei vagyok,Mohács mellet lakom.
az egész blokkról
34-3500? Elég kevés lenne az...
A feszítőd 34-3500és csak gyári létezik belőle és honda kereskedésben tudod megvenni az sc 24 eseké mind egyforma és sárga színű a csillapító rugója!a lánc az változhat árban 13000(regina )és 23,24 körül a did.a művelet maga 4-5 óra hossza.vezértegelyek ki-vissza fesz csere szelephézag állítással !remélem tudtam segíteni és üdv az 1000f esek között!amúgy hová valósi vagy?üdv alex
cr-crf topic-ban "sokadikx" belinkelte. ha nem megy a link fel tudom tölteni valahova. amugy ez a link:
http://www.filefront.com/14670...
Szerintem tök normális, olajban van a gyújtás is.
Lenn a blokkban, mert nem emel ki rendesen, és a hideg tapadós olaj viszi , nem csúszik meg. Amikor az olaj felmelegedett akkor már szétkapcsol , megcsúszik.Ennyit valószínűsítek innen.
pontosan melyik részéről kellene
Hol gondolod a beállítást: a kuplungkarnál vagy a motorblokkban? Egyébként tökéletesen működik. Köszi
Állíttasd be a kuplungot.
hali
Nem tudna nekem valaki egy 92 körüli 125ös suzuki rm robbantott ábrát adni, vagy szervízkönyvet v valamit?
Nagyon megköszöném!
Sziasztok! Segítségeteket kérném, mert nem tudom hogy mi lehet a baj: Aprilia SX50 2008-as, 3000 km-rel azt produkálja, hogy a napi első indulásnál bemelegítés után, sebességbe rakáskor lefullad. Utána nincs ilyen probléma. Szerintetek mitől van?
Halihó!
Nézd meg az adatlapom ,ha elérhető vagyok számodra megoldom.
Az én Banditomban radiális gixer eleje van csőkormival...saját projekt.
!
sziasztok! segítséget szeretnék kérni,hogy van 1 drz-m és néztem hozzá sm szettet egész jóó áron! az átalakítással kapcsolatban mi kell felniken kívül hozzá?gondolom a féknyerget is vmien szinten átkell vagy jóó hozzá az eredeti?vagy hogy mükszik ez az egéssz?!? http://www.kepesmotor.hu/felni...
szevasztok.
tanacsot szeretnek kerni hogy hogy lehet 1 gsxr t,atalakitani magas (streetfighter) kormanyosra atalakitani?
Talán itt
Üdv: Andi
Igen újakra gondoltam.
Akkor az a feszítő és lánc új, igaz?
Nálunk szerintem van bontva
Fiúk kérnék még egy kis segítséget és véleményt!
Ugye a DR350-em 2 éve van gyűrűzve és csak hétvégén használom mindíg van olyaj olajcsere levegőszűrő tisztítás!
Most volt szerelővel beállíttatva a karbi is!
De az a gond h indítás után ha húzok neki egy kövér gázt halvány kék füst van de szinte nem is látni csak h nagyon halovány mi lehet a gond nem hiszem h az olajlehúzó gyűrű lenne?!
Ha van ötletetek írjatok!
És ha fel szeretném újíttatni a motorját dugó gyűrűn kívül mit kellene cserélni h azért ne kelljen az árát rákölteni?
Köszönöm a választ most megnyugodtam!
Igen, jól van, mert ott is fröcsögő olaj kenés van...
Ez az a rész amiről az előbb írtam!
Sziasztok srácok!
Segítséget kérnék!
Az lenne a gond és a kérdésem hogy Suzuki Dr 350-nél ugye a lánckerék oldalán a blokknak van egy imbuszkulcsos sapka amely mögött van a gyújtórész forgó és álló része!
Na én ezt most vettem le először és dőlt onnan az olaj én nem értek nagyon a mocimhoz a futóművön és karbin kívül és érdekelne h ez amit írtam jól van-e vagy sem?
Légyszi segítsetek!
Halihó
Ha kell 1 szerelő
Infók az adatlapon!
Hahó! CR szervízkönyv! nem elfelejteni!