A feszítőd 34-3500és csak gyári létezik belőle és honda kereskedésben tudod megvenni az sc 24 eseké mind egyforma és sárga színű a csillapító rugója!a lánc az változhat árban 13000(regina )és 23,24 körül a did.a művelet maga 4-5 óra hossza.vezértegelyek ki-vissza fesz csere szelephézag állítással !remélem tudtam segíteni és üdv az 1000f esek között!amúgy hová valósi vagy?üdv alex
Lenn a blokkban, mert nem emel ki rendesen, és a hideg tapadós olaj viszi , nem csúszik meg. Amikor az olaj felmelegedett akkor már szétkapcsol , megcsúszik.Ennyit valószínűsítek innen.
Sziasztok! Segítségeteket kérném, mert nem tudom hogy mi lehet a baj: Aprilia SX50 2008-as, 3000 km-rel azt produkálja, hogy a napi első indulásnál bemelegítés után, sebességbe rakáskor lefullad. Utána nincs ilyen probléma. Szerintetek mitől van?
sziasztok! segítséget szeretnék kérni,hogy van 1 drz-m és néztem hozzá sm szettet egész jóó áron! az átalakítással kapcsolatban mi kell felniken kívül hozzá?gondolom a féknyerget is vmien szinten átkell vagy jóó hozzá az eredeti?vagy hogy mükszik ez az egéssz?!? http://www.kepesmotor.hu/felni...
Fiúk kérnék még egy kis segítséget és véleményt!
Ugye a DR350-em 2 éve van gyűrűzve és csak hétvégén használom mindíg van olyaj olajcsere levegőszűrő tisztítás!
Most volt szerelővel beállíttatva a karbi is!
De az a gond h indítás után ha húzok neki egy kövér gázt halvány kék füst van de szinte nem is látni csak h nagyon halovány mi lehet a gond nem hiszem h az olajlehúzó gyűrű lenne?!
Ha van ötletetek írjatok!
És ha fel szeretném újíttatni a motorját dugó gyűrűn kívül mit kellene cserélni h azért ne kelljen az árát rákölteni?
Sziasztok srácok!
Segítséget kérnék!
Az lenne a gond és a kérdésem hogy Suzuki Dr 350-nél ugye a lánckerék oldalán a blokknak van egy imbuszkulcsos sapka amely mögött van a gyújtórész forgó és álló része!
Na én ezt most vettem le először és dőlt onnan az olaj én nem értek nagyon a mocimhoz a futóművön és karbin kívül és érdekelne h ez amit írtam jól van-e vagy sem?
Légyszi segítsetek!
http://www.filefront.com/14670...
Nem tudna nekem valaki egy 92 körüli 125ös suzuki rm robbantott ábrát adni, vagy szervízkönyvet v valamit?
Nagyon megköszöném!
Nézd meg az adatlapom ,ha elérhető vagyok számodra megoldom.
Az én Banditomban radiális gixer eleje van csőkormival...saját projekt.
!
tanacsot szeretnek kerni hogy hogy lehet 1 gsxr t,atalakitani magas (streetfighter) kormanyosra atalakitani?
Üdv: Andi
Nálunk szerintem van bontva
Ugye a DR350-em 2 éve van gyűrűzve és csak hétvégén használom mindíg van olyaj olajcsere levegőszűrő tisztítás!
Most volt szerelővel beállíttatva a karbi is!
De az a gond h indítás után ha húzok neki egy kövér gázt halvány kék füst van de szinte nem is látni csak h nagyon halovány mi lehet a gond nem hiszem h az olajlehúzó gyűrű lenne?!
Ha van ötletetek írjatok!
És ha fel szeretném újíttatni a motorját dugó gyűrűn kívül mit kellene cserélni h azért ne kelljen az árát rákölteni?
Segítséget kérnék!
Az lenne a gond és a kérdésem hogy Suzuki Dr 350-nél ugye a lánckerék oldalán a blokknak van egy imbuszkulcsos sapka amely mögött van a gyújtórész forgó és álló része!
Na én ezt most vettem le először és dőlt onnan az olaj én nem értek nagyon a mocimhoz a futóművön és karbin kívül és érdekelne h ez amit írtam jól van-e vagy sem?
Légyszi segítsetek!
Ha kell 1 szerelő
Infók az adatlapon!