Nem ábrándozok, hogy új gépeket fogok javítani, „sajnos” azokon eddig csak általános szervizt csináltam. Na azért előfordult 2 hónapos B-King feszszabályzója beszart, vagy GSX 1400 generátornál lelazult az anya (2000 km után) De ezek nem komoly munkák. Elvagyok én az öreg gépekkel is azokat legalább javítani is kell, nem csak csavarokat ki-be tekergetni, sőt szívesen restaurálnék, van is itthon 2,5 Danuviám, csak pénz kéne a felújításukhoz.
ja és hagyjuk az ábrándozást hogy csak úgy tolják befele a 2 milás motorokat mikor a kínai robogó a realitás sajnos.....akinek sokmilás motorja van nem tolja be egy kezdőhöz valamien eldugott garázsban .... viszont rengeteg egyéb fostalicska van amit meg kell buherálni mert szegény ember vízzel főz és olcsó géppel furikázik ....
Az emelőpadon én is filózok, de nem vagyok benne biztos hogy olcsóbban kijön. Az anyagot viszonylag baráti áron meg tudnám szerezni, bár még nem kezdtem el tervezgetni. De már egész jó emelőket lehet kapni 100-120 körül. De még úgy sincs szükségem rá. Sajnos egy picit abba a hibába estem amit írtál, viszonylag sok szerszámot vettem már, de a saját motorom, és egy cimborám mociján kívül még nem nagyon használtam. De a szerszám nem kér enni, nem árt az ha van itthon időnként úgy is bejön valami meló. Szerintem lehúzok még egy évet a Suzukinál, abból a kesből még veszek ezt azt, lesz egy kicsivel több tapasztalatom, bár amilyen az ide nyár volt nem hiszem hogy jövőre jobb lesz a helyzet. Keresztapámnak van egy autószerelő műhelye és ott berendezek egy sarkot magamnak. Nála legalább hivatalosan csinálhatom, azt hiszem nem kell külön engedély a motorhoz, bár ennek még utána kell néznem. Sokszor azt gondolom nem érdemes itthon belefogni, csak kínlódás lenne, de mással nem akarok foglalkozni.
ha kicsit rászán az ember és mondjuk veszek kereket kicsit másképp is nézhet ki .... pl motoremelőpadot se szándékszok venni összehozom itthon ...ha mindent meg akarsz venni akkor milliomos vagy vagy adósságba vered magad , kéziszerszámok legyenek minőségiek ha kopnak vagy megütődnek csere , másik dolog el kell kezdeni szerelni és amire tényleg szükség van azt megvenni ....hiába nézed a polcon hogy de fasza nekem ilyen is van de 100 évben egyszer használom
Szép darab. De lehet hogy nem díjazná az ügyfél ha egy ilyet tolnék a 2-3 milliós motorja alá. De saját motor szerelésre mindenkép ez a legjobb megoldás.
Nekem is az vele a bajom hogy nem lehet külön megvenni a kétféle adaptert. Lehet maradok a Bike-liftnél, azt legalább ismerem. Bár ez egy 10-esel olcsóbban jönne ki, még úgy is ha a hátsóból mind a kétfélét megveszem.
Erről az emelőről van valakinek tapasztalata? Tényleg minőségi? Nekem egész jónak tűnik, és az ára is elfogatható. Bár az egy kicsit zavar hogy két részből áll.
robogotuning.hu [12345]: Erre a csavarhúzóra gondoltam.
Nem érdemes, csak ha már nagyon zörög 1800-2000 fordulaton.
Gyárilag 60 körül van 1 szett. Feszítő + lánc. Ha volt lánc cserélve akkor 30 körül megvan az új feszítő...
Ne szét, hanem elugorhat. Attól függ, h mennyire van benne megnyúlva a lánc, meg, h mennyire van kigyengülve a feszítő.
Hidegen csörög nem baj, melegen alapjáraton még nem baj. Meleg motornál 1800-2000 fordulaton, akkor cserés...
Párat már kicseréltem.
Nagyobb fordulaton kiegyenlítettebb a terhelés, lehet hogy azért nem csörög! Én a helyedben megnézném a dolgot. Mert attól hogy fordulaton nem csörög a motorod, attól még nem biztos hogy jó! Nem tudom, hogy szétszedhető-e az a feszítő, de lehet hogy megúszod egy aprósággal. Sajnos nem láttam még ilyet élőben! De ha van valakinek egy rossz, akkor az elküldheti nekem msn-en!
Menj fel ide: www.ebay.at
és keress erre: Motorrad Ständer
robogotuning.hu [12345]:
Erre a csavarhúzóra gondoltam.
Gyárilag 60 körül van 1 szett. Feszítő + lánc. Ha volt lánc cserélve akkor 30 körül megvan az új feszítő...
Hidegen csörög nem baj, melegen alapjáraton még nem baj. Meleg motornál 1800-2000 fordulaton, akkor cserés...
Párat már kicseréltem.
Valaki tudna segíteni hogy Kawa ER5 ből a folytást h lehet kivarázsolni?egyeltalán hol van bent?elvileg Kit